Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Kafamda Bir Ağırlık Var Sanki...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Kafamda Bir Ağırlık Var Sanki...

    Herkese Merhabalar arkadaşlar başlıktanda anlaşılacağı üzere benim kafama sanki birileri birkaç kilo ağırlık koymuş gibi bu bende kaç aydır var yani nerden baksanız 4-5 aydır böyle durum böyle olunca hiçbişeye konsantre olamıyorum sürekli bi uyku halindeyim sürekli bi uyuşukluk yani canlı ve pozitif değilim mesela insan dışına çıktığımda felanda insanlarla konuşmak istemiyorum hatta söylenen bazı şeyleri anlamıyorum unutkanlık başladı söylenen birşeyi 2 dakka sonra unutabiliyorum yani ilk başlarda ne bilim bu kadar hayatımı etkileceğini sanmazdım ama sonraki dönemlerde git gide sorun olmaya başladı hatta bi işe başlamıştım bu problemim yüzünden çok şey yaşadım ve iştende çıktım ne bilim arkadaşlar psikolojikmi acaba bir çözümü varmıdır bunun böyle birşey başından geçmiş olan varsa yada çözebilecek arkadaşların yardımları için şimdiden teşekkür ederim..
    Arsız Ayaklar Altında Alın Teri...

  • #2
    Anksiyete ve depresyon gibi duruyor ama tam çözüm için kişilik testine girmeniz gerekir.

    Yorum


    • #3
      psikolojik birşey gibi duruyor.. depresyon olabilir bnce de.. ama bi doktora gidip kesinleştirmen gerekecek, hayatını bu kadar etkiliyorsa..
      "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
      Tezer


      http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

      Yorum


      • #4
        Peki bunu doktora gitmeden çözemezmiyim arkadaşlar hani ne bilm beni dinç ayık canli tutacak bu kafamda agirligi giderecek biseyler yapamazmyim en azindan deliricem kac gundur dalginda oluyorum cogu zaman
        Arsız Ayaklar Altında Alın Teri...

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: Negatif View Post
          Peki bunu doktora gitmeden çözemezmiyim arkadaşlar hani ne bilm beni dinç ayık canli tutacak bu kafamda agirligi giderecek biseyler yapamazmyim en azindan deliricem kac gundur dalginda oluyorum cogu zaman
          bitkisel bi kaç şey araştır o zmn canlandıracak bitkiler neler diye.. spor fln yap ne bileyim.. seni dinç tutacak besinlerden tüket.. bunların ne olduğunu ben de tam bilmiyorum ama kısa bi araştırmayla bulabilirsin.. umarım işe yararlar..
          "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
          Tezer


          http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

          Yorum


          • #6
            en iyisi uzman bir doktora gorunmek ama eger doktora gitmiceksen spor yapmalisin en kotu bunaldigindan disari cık ve yuruyus yap (yuruyus nedense hep siradan bisi olarak gozukuyor ama cok faydasi var ben 2 hafta once evde duramiyordum anksiyete ve depresyondan ne zaman yuruyus yada spor yapsaydim rahatliyordum)

            Yorum


            • #7
              Evet acikcasi spor yapmayi dusunuyorum havalarda biraz isindi haftaya yuruyus yapicam bakalim ins bu sorun ondan kaynaklidir..
              Arsız Ayaklar Altında Alın Teri...

              Yorum


              • #8
                Kesinlikle bi doktora görünmelisin bu tür şeyleri önemsememmezlik yapma ciddi bi sorun olabilir Allah korusun.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Negatif View Post
                  Evet acikcasi spor yapmayi dusunuyorum havalarda biraz isindi haftaya yuruyus yapicam bakalim ins bu sorun ondan kaynaklidir..
                  vitamin eksikliği gibi bişey de olabilir.. beslenmene de çok dikkat et spor yaparken..
                  "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
                  Tezer


                  http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X