Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Ben Neden Mutlu OLamıyorum ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Ben Neden Mutlu OLamıyorum ?

    Evde rahatım hayatım iyi güzel ama ben ergenlik dönemi geçiriyorum ve fazla sorunum var. Kimsede anlamıyo beni. Bunların doğal olması beni üzüyo. Herşeyden soğudum. Annemden yardım istesemde yardımcı olmuyo. Gerçekten evde ilgilenen yok. Bu haftasonu ıraktan abim geliyo. Y-I-P-R-A-N-D-I-M. Napabilirim okul notlarım da şöyle:
    Fenin 1. sınavı: 59
    Sosyal:15 (0)
    Mat: 10 (0)
    Müzik: Sanırım 1 aldım çalamadım.
    -
    Notlarım böyle git gide daha mı kötü oluyorum yada oldum. Veya beni köşeye iten bişeyler mi var bu kadar okul hayatım kötü...

  • #2
    hayatta mutluluk kısa anlardır.. bir durum değildir.. andır.. çabucak biter.. çok zor yakalanır.. okul notlarına çok kafayı takma.. istersen çalışırsın, çalışırsan düzeltirsin.. hayattan keyif alabileceğin şeyleri keşfe çık.. canın ne istiyorsa onu yap. hayat kısa.. sonradan vay efendim bunu yapmayı çok istiyodum yaptırmadılar gibi bi pişmanlık yaşama.. sebnle birilerinin ilgilenmesini istiyorsan aşırılıklara kaçmaktan geri durma.. seni faketmeleri için çılgınca şeyler yapabilirsin.. tabi sonuçlarına katlanabileceksen.. bu durum sonunda senle ilgilenmeye mecbur kalacaklar ki sen de bu ilgiden sıkılmaya bile başlarsın.. kendini sev, kendini sev ve kendini çok sev..
    "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
    Tezer


    http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

    Yorum


    • #3
      tek derslerimin düzelmesini istiyorumm....

      Yorum


      • #4
        ama böyle notlarla ortalamam sarsılcak

        Yorum


        • #5
          7. sınıfım... ben gerçekten çok düzelmesini istiyorum

          Yorum


          • #6
            bu arada ben 7. sınıfmı daha onemli yoksa 8. sınıfmı?

            Yorum


            • #7
              hedefim doktor olmak ama ben bu gidişle olamıycam heralde. beni çok zorluyan seyler dersler ama artık calısıcam hayallerim için savaşmam lazımm... annemin övdüğü bi evlat olmak istiyorum..

              Yorum


              • #8
                haklısın cadde... hiçbişiy için geç değil.. ama ben en cok hedefime ulaşamamaktan korkuyorum ya iyi bi lise kazanamazsam imamhatipi kazanırsam ben gitmek istemiyorum cok uyuz bi liseymiş kapanmak istemiyorum..

                Yorum


                • #9
                  evet elimde herşey.. ama nasıl ders çalışcağımı blmyrm program yapsam uymak istemiyo cnm

                  Yorum


                  • #10
                    evet allah kahretsnki bilgisayara fazla oturuyorum ve de tv falan izliyorum yani evdeym hergun cıktıgım yk

                    Yorum


                    • #11
                      tabikideeeee....

                      Yorum


                      • #12
                        evet hadi cevap yazmnı bekliyorummm

                        Yorum


                        • #13
                          önemli değil teşekkür ederim tavsiyeler için.

                          Yorum


                          • #14
                            hergün 2 saat derslerine ayır ve calış , zamanla ders çalışmak alışkanlık halıne gelecek ve zevkle çalışmaya başlayacaksın sonra tv izlemek internette takılmak sana zevk verecek çünkü derslerini çalışmış olacaksın ...
                            GİDENE DUR DEMEM ....

                            Yorum


                            • #15
                              hmm peki haftasonları ?

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X