Evde rahatım hayatım iyi güzel ama ben ergenlik dönemi geçiriyorum ve fazla sorunum var. Kimsede anlamıyo beni. Bunların doğal olması beni üzüyo. Herşeyden soğudum. Annemden yardım istesemde yardımcı olmuyo. Gerçekten evde ilgilenen yok. Bu haftasonu ıraktan abim geliyo. Y-I-P-R-A-N-D-I-M. Napabilirim okul notlarım da şöyle:
Fenin 1. sınavı: 59
Sosyal:15 (0)
Mat: 10 (0)
Müzik: Sanırım 1 aldım çalamadım.
-
Notlarım böyle git gide daha mı kötü oluyorum yada oldum. Veya beni köşeye iten bişeyler mi var bu kadar okul hayatım kötü...
Fenin 1. sınavı: 59
Sosyal:15 (0)
Mat: 10 (0)
Müzik: Sanırım 1 aldım çalamadım.
-
Notlarım böyle git gide daha mı kötü oluyorum yada oldum. Veya beni köşeye iten bişeyler mi var bu kadar okul hayatım kötü...

Yorum