Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ağlamak istiyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ağlamak istiyorum

    eskiden ağlar rahatlardım. şimdi ise yoğun stres hissediyorum,acı çekiyorum fakat ağlıyamıyorum, büyüyünce böyle mi oluyor?

  • #2
    yok bende bi ara hiç ağlayamadım 3 sene hiç ağlamadım hep içime atardım..

    sonra üniversiteye yerleştim 2 ay geçti ilaç kulllanmıstım mide ilacı ve antidepresan beraber ..bende yan etki yapınca atak geçirdim o gece ağladım sabaha kadar sabahta gene basladım ağlamaya hiç duramıyordum 2 gun hep ağlayarak geçti

    Yorum


    • #3
      solian ve prozac kullanıyorum, solian içtiğimde daha duygusuz bir insan oluyorum.

      Yorum


      • #4
        ben en son gelen istemsiz gülme krizinin ağlama krizine dönmesinden sonra hiç ağlamadım.. ilaç kullanımım da ondan sonrasına denk geliyor..
        "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
        Tezer


        http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: inanç.22 View Post
          yok bende bi ara hiç ağlayamadım 3 sene hiç ağlamadım hep içime atardım..

          sonra üniversiteye yerleştim 2 ay geçti ilaç kulllanmıstım mide ilacı ve antidepresan beraber ..bende yan etki yapınca atak geçirdim o gece ağladım sabaha kadar sabahta gene basladım ağlamaya hiç duramıyordum 2 gun hep ağlayarak geçti
          evet ben de bazen ülser ilacı kullanmak zorunda kalıyorum

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: kayıp 00 View Post
            ben en son gelen istemsiz gülme krizinin ağlama krizine dönmesinden sonra hiç ağlamadım.. ilaç kullanımım da ondan sonrasına denk geliyor..
            nasıl oldu gülme krizi istemsiz

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: ozgur88 View Post
              evet ben de bazen ülser ilacı kullanmak zorunda kalıyorum
              çok kötü oldum bende yan etki yaptı korkudan ödüm koptu basladım ağlamaya doktor doktor baba diye sayıklıyordum 2 bucuk gün ağladım hastaneye gittim herkez basımda toplanmıstı acınarak izliyorlardı

              Yorum


              • #8
                bilmiyorum.. ilaç kullanmadığımda da ağlamıyorum. fakat özellikle solian daha duygusuz yapıyor gibi geliyor. bir hafta kadar solianı bıraktım ilk başlarda moralim daha çok arttı fakat sonra tam tersine neredeyse intihar edicektim, şimdi mecburen içiyorum

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: inanç.22 View Post
                  nasıl oldu gülme krizi istemsiz
                  bişeye çok da komik olmayan bişeye gülüyordum aniden durdurulamaz bi gülme krizine dönüştü sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım ama ortada bi neden yoktu.. 3 kere fln başıma geldi.. her sene 1 kere oluyor.. garip şey..
                  "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
                  Tezer


                  http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

                  Yorum


                  • #10
                    burada bayağı ilaç kullanan vardır. siz hangi ilacı önerirsiniz?

                    Yorum


                    • #11
                      paxil ve risperdal çok iyi yan etkide yapmıyo..

                      ama doktor önermesi lazım bizim değil

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: inanç.22 View Post
                        paxil ve risperdal çok iyi yan etkide yapmıyo..

                        ama doktor önermesi lazım bizim değil
                        risperdal ben de korkunç uyuşukluk yaptı.. elimi ayağımı hissedmiyordum o derece..
                        "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
                        Tezer


                        http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

                        Yorum


                        • #13
                          ben 2 sene kullandım bırakmıstım 4 aydır gene içiyorum.
                          bendede ense baş bölümünde uyuşukluk yapıyor ..

                          ama ben eskiden kullanırken bu yan etkileri yapmamıstı

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: inanç.22 View Post
                            paxil ve risperdal çok iyi yan etkide yapmıyo..

                            ama doktor önermesi lazım bizim değil
                            ilaçlar uykumu getiriyor ve 10 kilodan fazla aldım önerdiğiniz ilaçlar bu konuda nasıl?
                            tabiki de ilaçları doktor yazacak.

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: dertli biri


                              paxil çok kilo yapar dikkatli kullanmak lazım. ama paxil gerçekten çok iyi bir ilaç. bir akrabam paxil ile tekrar hayata döndü diyebilirim. çok iyi geldi o ilaç...ama çok kilo aldırdı.
                              abi ben 60 kiloyum daha çok zayıfım ilaçlarla kilo alamıyorum

                              keşke 10 kilo alsaydım bende hiç kilo yapmıyor

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X