eskiden ağlar rahatlardım. şimdi ise yoğun stres hissediyorum,acı çekiyorum fakat ağlıyamıyorum, büyüyünce böyle mi oluyor?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
ağlamak istiyorum
Collapse
X
-
yok bende bi ara hiç ağlayamadım 3 sene hiç ağlamadım hep içime atardım..
sonra üniversiteye yerleştim 2 ay geçti ilaç kulllanmıstım mide ilacı ve antidepresan beraber ..bende yan etki yapınca atak geçirdim o gece ağladım sabaha kadar sabahta gene basladım ağlamaya hiç duramıyordum 2 gun hep ağlayarak geçti
-
ben en son gelen istemsiz gülme krizinin ağlama krizine dönmesinden sonra hiç ağlamadım.. ilaç kullanımım da ondan sonrasına denk geliyor.."sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
Tezer
http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/
Yorum
-
evet ben de bazen ülser ilacı kullanmak zorunda kalıyorumOrjinal yazı sahibi: inanç.22 View Postyok bende bi ara hiç ağlayamadım 3 sene hiç ağlamadım hep içime atardım..
sonra üniversiteye yerleştim 2 ay geçti ilaç kulllanmıstım mide ilacı ve antidepresan beraber ..bende yan etki yapınca atak geçirdim o gece ağladım sabaha kadar sabahta gene basladım ağlamaya hiç duramıyordum 2 gun hep ağlayarak geçti
Yorum
-
çok kötü oldum bende yan etki yaptı korkudan ödüm koptu basladım ağlamaya doktor doktor baba diye sayıklıyordum 2 bucuk gün ağladımOrjinal yazı sahibi: ozgur88 View Postevet ben de bazen ülser ilacı kullanmak zorunda kalıyorum
hastaneye gittim herkez basımda toplanmıstı acınarak izliyorlardı
Yorum
-
bilmiyorum.. ilaç kullanmadığımda da ağlamıyorum. fakat özellikle solian daha duygusuz yapıyor gibi geliyor. bir hafta kadar solianı bıraktım ilk başlarda moralim daha çok arttı fakat sonra tam tersine neredeyse intihar edicektim, şimdi mecburen içiyorum
Yorum
-
bişeye çok da komik olmayan bişeye gülüyordum aniden durdurulamaz bi gülme krizine dönüştü sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım ama ortada bi neden yoktu.. 3 kere fln başıma geldi.. her sene 1 kere oluyor.. garip şey..Orjinal yazı sahibi: inanç.22 View Postnasıl oldu gülme krizi istemsiz
"sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
Tezer
http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/
Yorum
-
risperdal ben de korkunç uyuşukluk yaptı.. elimi ayağımı hissedmiyordum o derece..Orjinal yazı sahibi: inanç.22 View Postpaxil ve risperdal çok iyi yan etkide yapmıyo..
ama doktor önermesi lazım bizim değil
"sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
Tezer
http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/
Yorum
-
abi ben 60 kiloyum daha çok zayıfım ilaçlarla kilo alamıyorumOrjinal yazı sahibi: dertli biri
paxil çok kilo yapar dikkatli kullanmak lazım. ama paxil gerçekten çok iyi bir ilaç. bir akrabam paxil ile tekrar hayata döndü diyebilirim. çok iyi geldi o ilaç...ama çok kilo aldırdı.
keşke 10 kilo alsaydım bende hiç kilo yapmıyor
Yorum

Yorum