herkese gunaydın daha once formda sıkıntılarımı anlatmıstım 2 yıl once okb ve anksiyete teshısı konmustu bıraz ılerleme gosterdım fakat hala takıntılarım devam etmekte uzun surelı adaptasyon sorunum var ve kapalı alanda cok fazla ınsan ıcınde nefesım kesılıyo cok daralıyorum.. bunu ufak ufak alıstırmalarla yenmeye calısıyorum su an ogrencıyım okulumu uzattım part tıme ıslerde calısmak ıcın ıs basvuruları yapıyorum. bır tanesınde kabul edıldım fakat bu ıs benı cok zorlayacak cınsten soyle ki; avm de 6 saatlik bir tanıtım fuar hosteslıgı gıbı samsung marka elektronık cıhazlarını tanıtıcam bı ekıple bır tane mola var o da yemek molası.. avm olması ve cok fazla ınsan olması benı urkutuyo acıkcası psıkologum denemem gerektıgını soyluyo.. malesef maddı sıkıntılarım var bu ara.. ve gunluk para alıyoruz 80 tl gıbı bı mebla 15 gunluk bır program bu sıkıntısı olan arkadaslar ya da tavsıye verebılcek olan arkadaslar yardım ederlerse cok sevınırım.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Kararsızım
Collapse
X
-
Yani sen samsungda 15 gün tanıtıma başvurabiliyorsan bu sitede işin olmamalı.Burada sokakta kafasını kaldıramayacak kadar utangaç insanlar var.Zaten tasvip ettiğim bir iş de değil.Neden erkek tanıtmıyor.Çünkü görselliğin istismarı ve kullanımı sözkonusu.Fikirlerim seni kızdırmış olmalı ama mutlaka bir daha düşün derim.
-
anlamadım burda olmamam gerektıgıne nasıl karar verdın? sana cevap dahı yazmayı dogru bulmuyorum aslında calısacagım ısın de gorsel ıstısmar oldugunu dusunecek kadar sıg kafa yapısındasın cevap verıp anlamnı bekleyecek kadar saf degılım cok sukur.
♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''
Yorum
-
bence sosyal olarak daha az zorlayıcı işleri dene bu işte bi problem olursa moralin çok bozulur çünkü kolay değil koskoca avm birsürü insanın gözü senin üstünde olucak bende başka bi işe bak bundan daha kolay çok iş bulabilirsinpush push. you. can do it!
Yorum
-
evet ama gunluk oldugu ıcın bıraz cazıp geldı dıger turlu ıslerde aylık maaş verıyolar devam etmekte cok zorlanıyorum bı kac denemem oldu ay sonunu getıremedıgım ıcın paramı alamadım.. ama dedıgın gıbı eger basaramazsam da moralım cok bozulur..
♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''
Yorum
-
şimdi piget işi denemek istiyosun ve ve kalabalık ortamda korkuyosun şunu sor çok kalabalık ben nasıl olurum bu durumda ve başarıp başaramıcağınıda düşün eğer yapabilirim dersen çalış ama yok bu benim için daha fazla dersen daha az insanların olduğu bir iş firsatını bekle ve ilk sefer bu önemli buna dikkat et başarısız olursan hep içinde bu korku olur o yüzden eğer içinde korku olursa bu işe adım atma sana öneririmHayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!
Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .
Yorum
-
evet sanırım haklısınız daha az ınsanın oldugu bı ıste denemek daha mantıklı.cunku eger bı sorun cıkarsa panık atak gecırmekten cok korkuyorum cunku.anketorluk var bıde su an part tıme yapabılecegım guzel bı semtte onu denemelıyım sanırım once. tesekkur ederım arkadaslar cevap yadıgınız ıcın.
♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''
Yorum
-
Arkadaşım hiç korkma. böyle ayrıntıları kafana takma. Farkında değilsin belki ama böyle henüz olmamış olayları şimdiden kendine yaşatıyosun. Olmasa bile kendini koşullandırma. Hiç bişey olmaz git keyfine bak. bir insanı meşgul edecek herhangi bir uğraşıdan daha güzel ne var bu dünyada. sadece para olarakta bakma. değişik bi tecrübe bir süre oyalanacağın bi uğraşı olarak bak. raad ol
devam : ) git takıl biraz. sonra bakarsın başka fırsatları da çıkarır bu tecrübe sana....
Yorum
-
aslında cok ıstıyorum bu işte calısmak cunku bundan 5 6 ay once kafede otururken bıle fenalık gelırdıOrjinal yazı sahibi: idiopatik View PostArkadaşım hiç korkma. böyle ayrıntıları kafana takma. Farkında değilsin belki ama böyle henüz olmamış olayları şimdiden kendine yaşatıyosun. Olmasa bile kendini koşullandırma. Hiç bişey olmaz git keyfine bak. bir insanı meşgul edecek herhangi bir uğraşıdan daha güzel ne var bu dünyada. sadece para olarakta bakma. değişik bi tecrübe bir süre oyalanacağın bi uğraşı olarak bak. raad ol
devam : ) git takıl biraz. sonra bakarsın başka fırsatları da çıkarır bu tecrübe sana....
sımdı boyle bı ıste calısabılır mıyım dıye dusunuyorm eger basarırsam bı cok takıntımdan kurtulurum dıye dusunuyorum ama karnıma agrılar gırıyo kendımı orda hayal ettıkce
bıde ınsanlar anlar mı acaba panık oldugumu ustume gelırler mı falan dıye kafamda kurup duruyorum dedıgın gıbı bı yandan da olursa nolcak nasıl basa cıkarım dıye cozum uretmeye calısıyorum kafamda.. cok kafam karısık hem cok ıhtıyacım var hem korkularım var ve denemeden asla bılemıycem :/
♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''
Yorum
-
foruma üye oldum olalı senin kadar mantıklı konuşan ve pozitif nickli arkadaş kadar olumlu bakan birini daha görmedin şurada, ne güzelOrjinal yazı sahibi: idiopatik View PostArkadaşım hiç korkma. böyle ayrıntıları kafana takma. Farkında değilsin belki ama böyle henüz olmamış olayları şimdiden kendine yaşatıyosun. Olmasa bile kendini koşullandırma. Hiç bişey olmaz git keyfine bak. bir insanı meşgul edecek herhangi bir uğraşıdan daha güzel ne var bu dünyada. sadece para olarakta bakma. değişik bi tecrübe bir süre oyalanacağın bi uğraşı olarak bak. raad ol
devam : ) git takıl biraz. sonra bakarsın başka fırsatları da çıkarır bu tecrübe sana....
bu forumun sizin gibilere ihtiyacı var bence
Yorum
-
bence denemek istiyosan dene yani içinde kalmamış olur ama başarısız olma ihtimalide var eğer kendini hazır hissediyosun o işte çalış ama diğilsen çalışmaHayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!
Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .
Yorum
-
arkadaşım neden çok fazla anlam yüklüyosun bu işe. git istediğin bi işte güzel vakit geçir. panikleyebilirsin, karnına da ağrılar girebilir, ama kimse üzerine gelmez merak etme. bunlar insacıl şeyler. hepimiz bunları yaşıyoruz. sana has bi durum değil. insanlar seni yargılayabilirler. bu senin sevilmeyecek bi insan olduğunu göstermez. Mükemmel olamazsınOrjinal yazı sahibi: Pigettt View Postaslında cok ıstıyorum bu işte calısmak cunku bundan 5 6 ay once kafede otururken bıle fenalık gelırdı
sımdı boyle bı ıste calısabılır mıyım dıye dusunuyorm eger basarırsam bı cok takıntımdan kurtulurum dıye dusunuyorum ama karnıma agrılar gırıyo kendımı orda hayal ettıkce
bıde ınsanlar anlar mı acaba panık oldugumu ustume gelırler mı falan dıye kafamda kurup duruyorum dedıgın gıbı bı yandan da olursa nolcak nasıl basa cıkarım dıye cozum uretmeye calısıyorum kafamda.. cok kafam karısık hem cok ıhtıyacım var hem korkularım var ve denemeden asla bılemıycem :/
Ayrıca şu yaşadığın evhamlar senin iyi yürekli bir insan olduğunun göstergesidir. Ne yani kötü,yüzsüz,cıvık bi insanmı olsaydın. sen bana güven git takıl boşver. ben garanti veriyorum. hiçç bişey olmayacak...
Yorum
-
Pigeeett..
Hiç düşünme ve hemen bu işe başla...
kendi kendine panik yapma ve kararsız kalma...
yapanlar senden daha üstün kişiler değil... onların da 2 elleri ve 2 gözleri var
))
onlar yapabiliyorlarsa, sen de yapabilirsin...
ücret de, bu koşullarda iyi 15 günde 1.200 TL. Allah Bereket versin!
bu zamanı boş boş geçirsen daha mı iyi?
ufak defek hatalıran da olsa bu senin cesaretini asla kırmasın!
hemen toparlarsın ve devam edersin...
bu tür yerlerde biraz daha sabırlı olman gerekir, hepsi bu!
hadi, bu kadar düşünmek yeter! hemen git ve bu işe başla!Mutluluk;paylaşmaktır...
Yorum
-
ya cok tesekkur ederım
cok moral oldu aksam tekrar gorusmeye gıdıcem sayenızde 3 gundur telefonumu acmıyodum cevap vermemek ıcın umarım gec kalmamısımdır baslamak ıcın.. heycandan ölebilirim :18:
♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''
Yorum

Yorum