bu tür girişimlerde bulunmana çok sevindim piget gerçekten istiyorsan bence yapmalısın bu tür sorunlarını kırmanın tam zamanı ama şunuda unutma olmazsa olmaz kimse dört dörtlük değil bu dünyada her girdiğin ortamda birşeyler öğrenirsin şahsen bende işe girdim çıktım çok hatalar yaptım birçok şey öğrendim gerek meslek olsun gerek iş hayatı olsun birazda işin iyi yönünden bakmak lazım ama yılmak yok yola devam
...bugün bir holywood yıldızı bile işe ilk başladığında yangın söndürme tüpü satıyormuş adam uygulamalı olarak gösterirken nerdeyse bir evi yakıyormuş ev sahibi küfür edip evden kovmuş kendisini düşün artık adam şimdi koskoca holywood yıldızı şu an paraya para demiyor
...bugün bir holywood yıldızı bile işe ilk başladığında yangın söndürme tüpü satıyormuş adam uygulamalı olarak gösterirken nerdeyse bir evi yakıyormuş ev sahibi küfür edip evden kovmuş kendisini düşün artık adam şimdi koskoca holywood yıldızı şu an paraya para demiyor

ben de boyle bı fırsat bekliyorum aslında
evet olmazsa da olmaz takıntılı bı ınsan oldugum ıcın takıcam eger olmazsa bılıyorum ama olursa da cok mutlu olurum.. ya benım en cok rahatsız oldugum olay su ; bakıslardan bıraz rahatsız oluyorum cok dıkkatlı ve uzun sure bırısı bana bakarsa rahatsız oluyorum kızarıyorum ve aklımdan su gecıyo acaba panık oldugumu endiseli oldugumu anladı mı vs vs vs.. elımde degıl ıste konustugum zaman rahatım yanı tanıtım yaparken bı sorun cıkcagını dusunmuyorum dıksıyon derslerı almıstım cunku ama bakıs olayı benı bıraz urkutuyo su an tek takıntım bu.. belkı de hıc yasamıycam hastalıgın ılk evrelerınde cok yasıyodum bu durumu tekrarlar mı acaba dıye korkuyorum. desteklerınız ıcın de cok tesekkurler bu arada.
Yorum