Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Kararsızım

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    bu tür girişimlerde bulunmana çok sevindim piget gerçekten istiyorsan bence yapmalısın bu tür sorunlarını kırmanın tam zamanı ama şunuda unutma olmazsa olmaz kimse dört dörtlük değil bu dünyada her girdiğin ortamda birşeyler öğrenirsin şahsen bende işe girdim çıktım çok hatalar yaptım birçok şey öğrendim gerek meslek olsun gerek iş hayatı olsun birazda işin iyi yönünden bakmak lazım ama yılmak yok yola devam ...bugün bir holywood yıldızı bile işe ilk başladığında yangın söndürme tüpü satıyormuş adam uygulamalı olarak gösterirken nerdeyse bir evi yakıyormuş ev sahibi küfür edip evden kovmuş kendisini düşün artık adam şimdi koskoca holywood yıldızı şu an paraya para demiyor
    Arsız Ayaklar Altında Alın Teri...

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: Pigettt View Post
      su an ogrencıyım okulumu uzattım part tıme ıslerde calısmak ıcın ıs basvuruları yapıyorum. bır tanesınde kabul edıldım fakat bu ıs benı cok zorlayacak cınsten soyle ki; avm de 6 saatlik bir tanıtım fuar hosteslıgı gıbı samsung marka elektronık cıhazlarını tanıtıcam bı ekıple bır tane mola var o da yemek molası.. avm olması ve cok fazla ınsan olması benı urkutuyo acıkcası psıkologum denemem gerektıgını soyluyo..

      malesef maddı sıkıntılarım var bu ara.. ve gunluk para alıyoruz 80 tl gıbı bı mebla 15 gunluk bır program bu sıkıntısı olan arkadaslar ya da tavsıye verebılcek olan arkadaslar yardım ederlerse cok sevınırım.
      Orjinal yazı sahibi: POZİTİF View Post
      Pigeeett..
      Hiç düşünme ve hemen bu işe başla...
      kendi kendine panik yapma ve kararsız kalma...
      yapanlar senden daha üstün kişiler değil... onların da 2 elleri ve 2 gözleri var))
      onlar yapabiliyorlarsa, sen de yapabilirsin...
      ücret de, bu koşullarda iyi 15 günde 1.200 TL. Allah Bereket versin!
      bu zamanı boş boş geçirsen daha mı iyi?
      ufak defek hatalıran da olsa bu senin cesaretini asla kırmasın!
      hemen toparlarsın ve devam edersin...
      bu tür yerlerde biraz daha sabırlı olman gerekir, hepsi bu!
      hadi, bu kadar düşünmek yeter! hemen git ve bu işe başla!
      Orjinal yazı sahibi: idiopatik View Post
      Arkadaşım hiç korkma. böyle ayrıntıları kafana takma. Farkında değilsin belki ama böyle henüz olmamış olayları şimdiden kendine yaşatıyosun. Olmasa bile kendini koşullandırma. Hiç bişey olmaz git keyfine bak. bir insanı meşgul edecek herhangi bir uğraşıdan daha güzel ne var bu dünyada. sadece para olarakta bakma. değişik bi tecrübe bir süre oyalanacağın bi uğraşı olarak bak. raad ol devam : ) git takıl biraz. sonra bakarsın başka fırsatları da çıkarır bu tecrübe sana....
      Sevgili pigget ,ben de aynen arkadaşlar gibi duşunuyorum .Bu işi başarmaman için hiç bir neden yok .Gunluk hayattan tek farkı insan sayısı okula nazaran biraz daha fazla hepsi o .

      O rtamın kalabalıklıgını fazla kafaya takmamaya çalış ,ne kadar az duşunursen o kadar sorun olmaktan çıkar .Hatta sana tavsiyem işe başlamadan once hafta sonu ilgi duydugun spor musabaklarına maçlara giderek kalabalık ortamlara gir ,bunu ne kadar sık yaparsan o denli alışırsın böylece de kalabalık ortamlar senin için daha az sorun teşkil eder .

      Başarmaman için hiçbir neden yok ,yeterki kendine guven ve sabırlı ol .

      Diyelim ki her şeye ragmen yapamadın ,ne olucak ?Sonunda ölum yok ya ,rahatsızlandım işten ayrılmak zorundayım dersin olur biter kendin gereksiz yere bu kadar yıpratma .
      ANCAK ANLATABİLDİGİNİZ KADAR , ANLAYABİLİRİM .

      Yorum


      • #18
        cok iyiymiş ben de boyle bı fırsat bekliyorum aslında evet olmazsa da olmaz takıntılı bı ınsan oldugum ıcın takıcam eger olmazsa bılıyorum ama olursa da cok mutlu olurum.. ya benım en cok rahatsız oldugum olay su ; bakıslardan bıraz rahatsız oluyorum cok dıkkatlı ve uzun sure bırısı bana bakarsa rahatsız oluyorum kızarıyorum ve aklımdan su gecıyo acaba panık oldugumu endiseli oldugumu anladı mı vs vs vs.. elımde degıl ıste konustugum zaman rahatım yanı tanıtım yaparken bı sorun cıkcagını dusunmuyorum dıksıyon derslerı almıstım cunku ama bakıs olayı benı bıraz urkutuyo su an tek takıntım bu.. belkı de hıc yasamıycam hastalıgın ılk evrelerınde cok yasıyodum bu durumu tekrarlar mı acaba dıye korkuyorum. desteklerınız ıcın de cok tesekkurler bu arada.

        ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: Pigettt View Post
          cok iyiymiş ben de boyle bı fırsat bekliyorum aslında evet olmazsa da olmaz takıntılı bı ınsan oldugum ıcın takıcam eger olmazsa bılıyorum ama olursa da cok mutlu olurum.. ya benım en cok rahatsız oldugum olay su ; bakıslardan bıraz rahatsız oluyorum cok dıkkatlı ve uzun sure bırısı bana bakarsa rahatsız oluyorum kızarıyorum ve aklımdan su gecıyo acaba panık oldugumu endiseli oldugumu anladı mı vs vs vs.. elımde degıl ıste konustugum zaman rahatım yanı tanıtım yaparken bı sorun cıkcagını dusunmuyorum dıksıyon derslerı almıstım cunku ama bakıs olayı benı bıraz urkutuyo su an tek takıntım bu.. belkı de hıc yasamıycam hastalıgın ılk evrelerınde cok yasıyodum bu durumu tekrarlar mı acaba dıye korkuyorum. desteklerınız ıcın de cok tesekkurler bu arada.
          ben sana bişey söyleyeyimmi bende üniversitededeyken psikoloji dersinde sunum yapacaktım oda anfi şeklinde büyük sınıf rahat 45 kişi varız 2 gün önceden takıntılarım başladı işte bununla ilgili acayip acayip rüyalar görmeye başladım sonra noldu biliyormusun çıktım sunumumu yaptım yaparken bi an heyecanlandım ve bi 10-15 saniye kafam gitti sonra ben bi başladım döktürmeye piget ne heyecan ne takıntı hiçbişey kalmadı ve sunum sonunda arkadaşlar ve hoca beni bi alkışladı bi tebrik etti benim gibi sunum yapan çıkmadı dersin sonunda ve inan ben sunumu bitirdiğimde kendimi tanıyamadım yav bunu benmi yaptım diye bende yaşadım o insanların hepsi gözünü dikip sana bakıyor ama sen o gözlere aldırmayacaksın ve işine odaklanacaksın ama yaparsın ya benim gibi bir insan yaptıysa inan bana sen haydi haydiye yaparsın piget inanıyorum ben sana
          Arsız Ayaklar Altında Alın Teri...

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: Pigettt View Post
            ya cok tesekkur ederım cok moral oldu aksam tekrar gorusmeye gıdıcem sayenızde 3 gundur telefonumu acmıyodum cevap vermemek ıcın umarım gec kalmamısımdır baslamak ıcın.. heycandan ölebilirim :18:
            ben de..
            tamam, karar verdiğine sevindim...
            inşaallah geç kalmamışsındır, hemen telefon et ve "ben geliyorum!" de...
            Mutluluk;paylaşmaktır...

            Yorum


            • #21
              belki kızanlar olabilir ama düşüncem bu. bence basamakları adım adım çık birden çok yüksek bi basamağa çıkmaya çalışırsan moral olarak kötü etkiler
              push push. you. can do it!

              Yorum


              • #22
                Bakışları hiç dert etme ,öyle bir şey hissettigin an hemen bir şeylerle meşgul olmaya ve o duşunceyi kafandan atmaya çalış .Hem guzele ,yakışıklıya bakmak sevaptır derler hep bunu duşun .
                ANCAK ANLATABİLDİGİNİZ KADAR , ANLAYABİLİRİM .

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: situation View Post
                  belki kızanlar olabilir ama düşüncem bu. bence basamakları adım adım çık birden çok yüksek bi basamağa çıkmaya çalışırsan moral olarak kötü etkiler
                  yoo, hiç de kızmayız.. bu da senin fikrin ve herkes saygı duymak zorunda...
                  Şöyle düşünelim; bu iş sizin dediğiniz türde bir "merdiven basamaklarının tek tek çıkalacağı" türden bi iş değil...
                  hani, adım adım öğrenilecek bi iş değil.. tanıtım işinin öncesi yok, basamağı yok..
                  birisi çıkacak ve bu tanıtım işlerini yapacak...
                  az biraz bilgi sahibi olmuş, kendisine güvenen, cesaretli birisi..
                  Yani, Piget!))
                  Mutluluk;paylaşmaktır...

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: situation View Post
                    belki kızanlar olabilir ama düşüncem bu. bence basamakları adım adım çık birden çok yüksek bi basamağa çıkmaya çalışırsan moral olarak kötü etkiler
                    Yapma arkadaşım bu öyle üstesinden gelinmesi gayret isteyecek bi olay değil. bildiğin günlük sıradan bi olay ve bu olayla ilgili her insanın yaşayacağı evhamlar. o kadar anlam yüklemenin bi manası yok. Öyle bi durum olsa söyleriz yavaş, yapma diye. Burda yazdıklarımız gaz vermek için söylenmiş samimi olmayan şeyler değil. inanarak söylenmiş sözlerdir. gözünde büyütürsen bir kaşık suda bile boğulursun,sana okyanus gibi gelir... bu sadece keyif alınması gereken güzel bir tecrübe fırsatı...

                    Yorum


                    • #25
                      pozitif tesekkur ederım gecen sene uye oldugumda forma ılk konumu actıgımda ılk cevabı yazıp benı rahatlatmıstın yine benı tesvık ettıgın ıcın tesekkur ederım. umarım formdan ayrılmazsın :8:

                      ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: idiopatik View Post
                        Yapma arkadaşım bu öyle üstesinden gelinmesi gayret isteyecek bi olay değil. bildiğin günlük sıradan bi olay ve bu olayla ilgili her insanın yaşayacağı evhamlar. o kadar anlam yüklemenin bi manası yok. Öyle bi durum olsa söyleriz yavaş, yapma diye. Burda yazdıklarımız gaz vermek için söylenmiş samimi olmayan şeyler değil. inanarak söylenmiş sözlerdir. gözünde büyütürsen bir kaşık suda bile boğulursun,sana okyanus gibi gelir... bu sadece keyif alınması gereken güzel bir tecrübe fırsatı...
                        tesekkurler destegın ıcın yalnız bı sorum olcak ben bı sıkıntı yasadıgım zaman ınsanların ıcınden kacıyorum bazen o ortamdan uzaklasıyorum son zamanlarda pek yasamadım ama eger yasarsam ne yapmalıyım pekı?

                        ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: MEGAN View Post
                          Bakışları hiç dert etme ,öyle bir şey hissettigin an hemen bir şeylerle meşgul olmaya ve o duşunceyi kafandan atmaya çalış .Hem guzele ,yakışıklıya bakmak sevaptır derler hep bunu duşun .
                          bunu dusunuyorum zaten takmamak ıcın ama ıste o umursamamazlık kısmını bazen basaramıyorum ya da cok buyuttum su an belkı de dedıgınız gıbı hıcbısey olmaycak. 6 saatlık bı mesaı ılk gunu atlatırsam zaten dıger gunler ıcın hıc bı endısem yok

                          ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: Pigettt View Post
                            tesekkurler destegın ıcın yalnız bı sorum olcak ben bı sıkıntı yasadıgım zaman ınsanların ıcınden kacıyorum bazen o ortamdan uzaklasıyorum son zamanlarda pek yasamadım ama eger yasarsam ne yapmalıyım pekı?
                            aslında senin öyle bir problemin yok. kendi kendine olmayan bi problem yaratmışsın. sıkıntılar normal hayatın içinde mutlaka ama mutlaka olan şeyler. yaşamayanımız yoktur. Şöyle düşün. hep kaçtın ve neyi çözüme ulaştırdın.sürekli erteledin. ertelediğin şeyler gün gelir birikirler ve altında ezilirsin. Bu sorunları çözüme ulaştıramadığın içinde her tetiklemede sıkıntı şiddeti çoğalarak artar. Sürekli her sıkıntıda kaçarak mutlu da olamıyorsun ki şu an böyle değilmi. Bi fasit dairenin içinde dönüp durmak gibi. Bi değişiklik yapsan ne olur ne kaybedersin. Zaten mutsuzum deyip kendi kendine, en azından bu sefer önceki kaçışlarının tam tersini yapsan ne kaybedeceksin. şu anki durumdan daha mı berbat olacaksın. kaçma, inadına dur, insanların senin hakkında kötü düşüneceğini senle alay edeceklerini düşünerek neyi çözüme ulaştırdın. seni böyle düşündüğün için omuzlarındamı taşıdılar. Pigett herkes kendi sıkıntılarının peşinde. sen sanıyosunki insanların problemi yok beni takip ediyolar. utanılacak bişey yapsan bile o esnada bakar geçerler. İnsanlar neler neler yapıyo,( gazetelerin 3. sayfalarına bakabilirsin) Hep üzülüyodun, bir kaç kezde için kan ağlasa bile sahte de olsa gülümse, için içini yerken bile amaan umrumda değil de. ne kaybedeceksin. tahtından,saltanatındanmı olacaksın.

                            Yorum


                            • #29
                              Orjinal yazı sahibi: Pigettt View Post
                              tesekkurler destegın ıcın yalnız bı sorum olcak ben bı sıkıntı yasadıgım zaman ınsanların ıcınden kacıyorum bazen o ortamdan uzaklasıyorum son zamanlarda pek yasamadım ama eger yasarsam ne yapmalıyım pekı?
                              Şunu asla unutma daha önce yaşadığın hangi sıkıntı senle beraber sürekli olarak geldi peşine takıldı,senle yaşadı. Diğer başka bi sıkıntı yaşadığında eski sıkıntıdan eser kalmıyo. insanlar böyledir sıkıntılar değişiyor sadece hep mutsuz. Operatör değişiyor ama numaran hep aynı geyiği gibi Yani anlatmak istediğim dünyadaki hiç bi sıkıntı sonsuza kadar sürmüyo. gelip geçiyo. Madem geçecek gidecek o halde kendini heder etmeye değermi. Mesela bi örnek vermek gerekirse geçici süreliğine emanet olarak sana verilen bir eşya (telefon vs.) süre dolduğunda senden geri alınacağını bildiğin için geri vermek sana o kadar dokunmaz. sendenyken bile sana ait olmadığını elinden gideceğini,geçici olduğunu düşünürsün ve takılmazsın bağlanmazsın. sıkıntılar ve hatta hayatımızdaki hemen hemen herşey de böyledir. bu açıdan bakmayı kendine öğrettiğinde gör bak ne güzel olacak herşey....

                              Yorum


                              • #30
                                çalıştığım için kopuk kopuk yazabiliyorum Kendi çapımda anlatmaya çalıştıklarımdan şunuda çıkarmayı unutmamak gerekir. Demek değildirki daima çok mutlu olacağım. Yukarıda verdiğim telefon örneğinde olduğu gibi. o telefon sendeyken tadını çıkar, kullan, hakkını ver. Sıkıntılarda da üzülmen gerekirse üzül. Ama bunun gayet normal insancıl bişey olduğunu ve sadece senin başına gelmediğini ve geçecek olduğunu unutmadan, gerektiği kadar üzülmeli insan. Bi grip,nezle olduğumuzda hayata küsmüyoruz öyle değilmi. sadece vücudumuz bitkin olur kısa bir süre. Ama gereken tedaviyi yapınca düzeleceğini biliriz. Bu niye benim başıma geldi mahvoldum ben deyip depresyona girmeyiz. Geçecek mutlaka sadece olması gerektiği kadar sıkıntı verecek. İnan bana hayattaki herşey bu düzene tabi. yılmak yok...

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X