Duyuru

Collapse
No announcement yet.

tipmi hiç beğenmiyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • tipmi hiç beğenmiyorum

    erkeğim arkadaşlarla pek iyi geçinemem sosyalfobim var üstüne tipim berbat yolda gezmeye utanıyorum herkes bana bakarak dalga geçiyormuş gibi geliyor hocalarım hep bana takıntılı hep beni aşağlıyor arkadaşlarım beni hiç yanına almıyor etkinliklerde beni kimse çagırmıyor akrabalarım,ailem,sokaktaki insanlar hep benle dalga geçiyormuş gibi hissediyorum bu duruma dayanamıyorum artık

  • #2
    sen de dıs gorunusune onem verme emın ol kımse dalga gecmıyodur bır ınsanın tıpıyle dalga gecen bır ınsan mutlaka kendısındekı bır eksıgı kapatmaya calısıyodur arkadaslarını aılenı kımseyı takma kendıne bır hobi bul spor yap vucut gelıstırme programları arastır evde bıle yapabılırsın derslerıne ver kendını kımseyle konusma karsına senın sevgını hak edıcek ınsanlar cıkana kıadar kımseyle konusma senı yanında ıstemeyen ınsanlar sen boyle davranınca senınle konusmak ıstıycekler ama sen yıne de mesafelı ol herkesle senı uzmelerıne ızın verıcek samımıyetı bulamasınlar.

    ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Pigettt View Post
      sen de dıs gorunusune onem verme emın ol kımse dalga gecmıyodur bır ınsanın tıpıyle dalga gecen bır ınsan mutlaka kendısındekı bır eksıgı kapatmaya calısıyodur arkadaslarını aılenı kımseyı takma kendıne bır hobi bul spor yap vucut gelıstırme programları arastır evde bıle yapabılırsın derslerıne ver kendını kımseyle konusma karsına senın sevgını hak edıcek ınsanlar cıkana kıadar kımseyle konusma senı yanında ıstemeyen ınsanlar sen boyle davranınca senınle konusmak ıstıycekler ama sen yıne de mesafelı ol herkesle senı uzmelerıne ızın verıcek samımıyetı bulamasınlar.
      zaten kimseyle konuşmam pek sosyalfobim var konuşmaya çalışsam bile saçmalarım herkes dalga geçer

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: queensyche
        güzel ve çirkin olmanın inanki arasında pek fark yok. önemli olan iç huzuru sağlayabilmek..insan kendi kendini mutlu edebilmeli..insanların değer yargılarını önemseme bu hayatta inanki kendimizden daha değerli varlık yoktur..biraz kendini sevmeye çalış mustafa..
        iç huzuru nasıl sağlaya bilirim bilmiyorum sürekli içimde bir sıkıntı var sürekli aşağlanma hissi var kendimi sevmeye çalışmak için aynanın karşısına geçiyorum sen değerlisin sen önemlisin gibi cümleler kuruyorum sonra aklıma utanç verici anlar geliyor birinin benle dalga geçtiği anlar geliyor ve ağlamaya başlıyorum

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: queensyche
          güzel ve çirkin olmanın inanki arasında pek fark yok. önemli olan iç huzuru sağlayabilmek..insan kendi kendini mutlu edebilmeli..insanların değer yargılarını önemseme bu hayatta inanki kendimizden daha değerli varlık yoktur..biraz kendini sevmeye çalış mustafa..
          Bu yoruma kelimesi kelimesine katılıyorum,herşey senin içinde

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: mustafa_çoban View Post
            iç huzuru nasıl sağlaya bilirim bilmiyorum sürekli içimde bir sıkıntı var sürekli aşağlanma hissi var kendimi sevmeye çalışmak için aynanın karşısına geçiyorum sen değerlisin sen önemlisin gibi cümleler kuruyorum sonra aklıma utanç verici anlar geliyor birinin benle dalga geçtiği anlar geliyor ve ağlamaya başlıyorum
            kurduğun cümlelerin içi boş olduğu için faydalı olmuyor,cümlelerini yaşadıklarınla desteklemelisin,herhangi bir alanda başarılı olmaya çalış böylece isteyince başarıyorum kendime güveniyorum dersin,oturduğun yerden olmaz ama istersen dediğim şekilde gayret eder üstesinden gelirsin,auro dediğimiz şey yani insanlara yansıttığımız enerji çok önemli,mesela ben ilk bakışta güzel ve havalı duruyorum ama tanıyınca aslında öz güvensiz olduğum anlaşılıyor malesef ,bu yüzden kurslara gidiyorum bişeyler başarmaya çalışıyorum,geçen gün münazara gurubuna dahil oldum ve münazarayı kazandık bu yüzden iyi hissettim kendimi,sende küçük yada büyük farketmez adımlar atmalısın işte

            Yorum


            • #7
              benden disformik bozukluğu denen bir hastalık var. yani kendini ya da bedeninin bir bölgesini çirkin görme hastalığı. bu olabilir.
              ama depresyondan da kaynaklanabilir.

              Yorum


              • #8
                bu bozukluk sanırım bende de var
                push push. you. can do it!

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: mustafa_çoban View Post
                  erkeğim arkadaşlarla pek iyi geçinemem sosyalfobim var üstüne tipim berbat yolda gezmeye utanıyorum herkes bana bakarak dalga geçiyormuş gibi geliyor hocalarım hep bana takıntılı hep beni aşağlıyor arkadaşlarım beni hiç yanına almıyor etkinliklerde beni kimse çagırmıyor akrabalarım,ailem,sokaktaki insanlar hep benle dalga geçiyormuş gibi hissediyorum bu duruma dayanamıyorum artık
                  Eee yani??? :RpS_thumbdn:

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X