Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yardim Lütfen :(

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yardim Lütfen :(

    Merhaba arkadaslar benim yaklasik 2 yildir bitmek bilmeyen bazi problemlerim var.. Surekli aklimda ölüm var kendi ölümümü düsünüyorum ailem ne yapar deyip oturup saatlerce agliyorum... Sonra saglik hakkinda bi cok takintilarim var surekli vucudumu dinliyorum en ufak sivilceyi dahi kotuye yoran bi insanim... Vucudumda en ufak degisiklik olsun hemen internet basina gecip hastalik arastiriyorum ve bu arastirma napiyor ediyor kansere gidiyor sonra gecenlerde bademciklerim sismis ben kitle var diye doktora gittim doktorun direk söyledigi Internetten arastirma yapip kotu hastaligim var diye kostun geldin dimi dedi :RpS_blink:ben kaldim öyle tabii.. adamlar alismislar internetten kendine hastalik yakistirip gidenlere ben bi hisim ciktim odadan geldim sonra yine vucudumda biseyler ariyorum surekli boyle devam ediyor ya icimde inanilmaz bi korku uzuntu mutsuzluk bu boyle sürüp gidiyor. Cok sosyal bi insan olmama ragmen ozellikle su son aylarda tamamiyle kendimi eve kapattim hic bi yere cikmiyorum kimseyle gorusmuyorum... Hep ölecegimi dusunerek yasiyorum... Ozellikle kendimi kotu hastaliga yakalanmis hissediyorum :sad: bi ben miyim bu durumda olan

  • #2
    takıntı olabilir bir psikiyatriden yardım alman iyi olur
    Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
    sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

    Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: aylinisa View Post
      Merhaba arkadaslar benim yaklasik 2 yildir bitmek bilmeyen bazi problemlerim var.. Surekli aklimda ölüm var kendi ölümümü düsünüyorum ailem ne yapar deyip oturup saatlerce agliyorum... Sonra saglik hakkinda bi cok takintilarim var surekli vucudumu dinliyorum en ufak sivilceyi dahi kotuye yoran bi insanim... Vucudumda en ufak degisiklik olsun hemen internet basina gecip hastalik arastiriyorum ve bu arastirma napiyor ediyor kansere gidiyor sonra gecenlerde bademciklerim sismis ben kitle var diye doktora gittim doktorun direk söyledigi Internetten arastirma yapip kotu hastaligim var diye kostun geldin dimi dedi :RpS_blink:ben kaldim öyle tabii.. adamlar alismislar internetten kendine hastalik yakistirip gidenlere ben bi hisim ciktim odadan geldim sonra yine vucudumda biseyler ariyorum surekli boyle devam ediyor ya icimde inanilmaz bi korku uzuntu mutsuzluk bu boyle sürüp gidiyor. Cok sosyal bi insan olmama ragmen ozellikle su son aylarda tamamiyle kendimi eve kapattim hic bi yere cikmiyorum kimseyle gorusmuyorum... Hep ölecegimi dusunerek yasiyorum... Ozellikle kendimi kotu hastaliga yakalanmis hissediyorum :sad: bi ben miyim bu durumda olan
      Halk arasında "Hastalık hastası" diye tabir edilen insanlardansınız. Kendinizi çok fazla dinliyorsunuz.
      Çok güzel bir bayan da aynanın karşısına geçip kendine çok yakından incelerse bir takım kusurlar bulur.
      Bence bu tip insanların ortak özellikleri kendilerine ayıracak çok fazla vakitlerinin olmasıdır. Sizi meşgul edecek bir işiniz olsaydı, muhtemelen bu saydıklarınızı yaşamazdınız. Kendinize bir iş bulun ve evde vakit geçirmeyin. Bakalım bu sorun hemen nasıl düzelecek

      Yorum


      • #4
        Çok bencil olmuşsun sürekli kendine önemli hastalıklara yakıştırarak yaşamayı seviyorsun. Haberin olsun otoimmün hasta olabilirsin

        Yorum


        • #5
          Arkadaşlar faydalı olur diye yazayım istedim.
          Bana birileri yıllar önce bu tavsiyelerde bulunsaydı BELKİ onca yılımı ilaçlarla(Kimyasal ve bitkisel bir sürü deneme ile) geçirmek zorunda kalmazdım.

          Gelelim benim yaklaşık 10 yıllık tecrübemle bulduğum yöntemlere(aradan geçen 2 yılda tavsiyelerimi birazcık güncelledim. Yanlız bu yazdıklarımda gerçekten 10 yıllık çekilen sıkıntıların, konuşulan doktorların, yoktan yere acil kapılarında beklemelerin, geçirilen onca anksiyete ataklarının,sıkıntılı geceleri aglayarak geçirmenin, kimseyle paylaşamamanın, bunalımların okunan makalelerin, ödenen maddi manevi bedellerin izleri var. O yüzden önemseyin, okuyup geçmeyin derim. Bazen Amerikayı yeniden keşfetmek çok maliyetli oluyor.

          Önerilerim:
          -her gün yada en az iki günde bir, 30 dk-45 dk arası spor(30 dk koşu 30 dakika bisiklet olabilir mesela, gerçekten ter atmamız ,enerji boşaltmamız, gerekiyor).emin olun en kaygılı, en depresif anlarımda dahi beni düzlüğe çıkartıyor.

          -Bazılarına garip gelebilir ama "hacamat" yapmanızı yada yaptırmanızı tavsiye ederim.Evet hacamat hemde kafa kısmından yapılan hacamat ; Zihinsel olarak çok iyi hissettiriyor, kaygıyı azaltıyor. zihinsel bir huzur yaşanıyor 2 seansta farkı görürsünüz. İlk başta bana önerildiğinde bende garipsedim ama cesaret edip denedim, sizde deneyin 50 tl e yapan yerler var, temiz bir yer bulun yaptırın)

          -Mutlaka ama mutlaka şükür edilecek şeylerin listesini yapın, elinizdeki güzel şeyleri ,sağlığınızı yada hayatta ve size destek olan kimseleri düşünün dilinizle söyleyin ve moraliniz bozuk olduğunda oturup güzel bir kağıda tekrar tekrar yazın(güzel bir müzik eşliğinde olabilir), emin olun bir sürü şey var şükür etmek için arayın bulun (ben bazen bulmakta zorlandığım halde arıyordum ısrarla ve sonunda buluyordum.) zamanla bu düşünce yöntemi karakteriniz haline geliyor(hergün yeni şeylere şükür edin lütfen çok fazla eskilerin tekrarı olmasın), otomatik bir olumlama mekanizması artık zihninizde işlemeye başlıyor. ve en önemlisi şükür edilecekler listesi zamanla kabarıyor, yani güzel lutuflar hayatınıza damlamaya başlıyor.

          Birde arkadaşlar 2 şey varki çok muhteşem birçoğunuzdan büyügümdür emin olun ben ancak bu yaşımda anladım onları. ne mi onlar?
          Arkadaşlar onlar "Dua" ve "Sabır" bütün ideolojilerden, siyasetten, tüm izmlerden, şuculardan, buculardan, arınıp sadece ona elleriniz açın ve dua ve sabırla isteyin.
          O'ndan hem şifa hem sabır hem olgunluk hem güzel ahlak hem samimiyet hem şahsiyet isteyin ve sabır edin görün bakın inşallah güzel bir döngüde bulacaksınız kendinizi.(Keşke 10 yıl önce bunları bilseydim diye aklıma geliyor ama bunada çok şükür diyorum sonra mutlu oluyorum)

          Hayatta kusur kesinlikle dışarda değil kendimizde, herkes yaptığının karşılığını görüyor. yada gelecek mükafatın bedelini peşin ödüyor,olgunlaştığımız, enginleştiğimiz ölçüde hayat bizim için huzurlu hale geliyor.
          Arkadaşlar 3 şey önerdim ama emin olun yıllarımı verdiğim en az 10'larca alternatif içinden benim mühim bulduklarımı yazdım.
          10 yılda Denediklerim:Piyasadaki 6 çeşit antidapresan. uyarıcı metilfenidatlar, modiodal, wellbutrin, vitamin takviyeleri, notropil, arcalion, stimol, ginseng, terapiler, eft yöntemi, secret olumlama ve daha aklıma gelmeyen bir sürü yöntem ve ilaç

          hepimize inşallah bu özellikler nasip olur.
          Başınızı ağrıttım kusuruma bakmayın.
          Herkese huzurlu,sağlıklı günler dilerim.
          Last edited by alper3489; 12-04-2013, 04:57 PM.

          Yorum


          • #6
            evet dogru aslinda mesguliyet yok fazla.. bos vakit cok olunca boyle oluyor.. okulum var ama derslerimi bile gozum gormuyor egitim hayatimi da olumsuz etkiliyor bu durumm

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: alper3489 View Post
              Arkadaşlar faydalı olur diye yazayım istedim.
              Bana birileri yıllar önce bu tavsiyelerde bulunsaydı BELKİ onca yılımı ilaçlarla(Kimyasal ve bitkisel bir sürü deneme ile) geçirmek zorunda kalmazdım.

              Gelelim benim yaklaşık 10 yıllık tecrübemle bulduğum yöntemlere(aradan geçen 2 yılda tavsiyelerimi birazcık güncelledim. Yanlız bu yazdıklarımda gerçekten 10 yıllık çekilen sıkıntıların, konuşulan doktorların, yoktan yere acil kapılarında beklemelerin, geçirilen onca anksiyete ataklarının,sıkıntılı geceleri aglayarak geçirmenin, kimseyle paylaşamamanın, bunalımların okunan makalelerin, ödenen maddi manevi bedellerin izleri var. O yüzden önemseyin, okuyup geçmeyin derim. Bazen Amerikayı yeniden keşfetmek çok maliyetli oluyor.

              Önerilerim:
              -her gün yada en az iki günde bir, 30 dk-45 dk arası spor(30 dk koşu 30 dakika bisiklet olabilir mesela, gerçekten ter atmamız ,enerji boşaltmamız, gerekiyor).emin olun en kaygılı, en depresif anlarımda dahi beni düzlüğe çıkartıyor.

              -Bazılarına garip gelebilir ama "hacamat" yapmanızı yada yaptırmanızı tavsiye ederim.Evet hacamat hemde kafa kısmından yapılan hacamat ; Zihinsel olarak çok iyi hissettiriyor, kaygıyı azaltıyor. zihinsel bir huzur yaşanıyor 2 seansta farkı görürsünüz. İlk başta bana önerildiğinde bende garipsedim ama cesaret edip denedim, sizde deneyin 50 tl e yapan yerler var, temiz bir yer bulun yaptırın)

              -Mutlaka ama mutlaka şükür edilecek şeylerin listesini yapın, elinizdeki güzel şeyleri ,sağlığınızı yada hayatta ve size destek olan kimseleri düşünün dilinizle söyleyin ve moraliniz bozuk olduğunda oturup güzel bir kağıda tekrar tekrar yazın(güzel bir müzik eşliğinde olabilir), emin olun bir sürü şey var şükür etmek için arayın bulun (ben bazen bulmakta zorlandığım halde arıyordum ısrarla ve sonunda buluyordum.) zamanla bu düşünce yöntemi karakteriniz haline geliyor(hergün yeni şeylere şükür edin lütfen çok fazla eskilerin tekrarı olmasın), otomatik bir olumlama mekanizması artık zihninizde işlemeye başlıyor. ve en önemlisi şükür edilecekler listesi zamanla kabarıyor, yani güzel lutuflar hayatınıza damlamaya başlıyor.

              Birde arkadaşlar 2 şey varki çok muhteşem birçoğunuzdan büyügümdür emin olun ben ancak bu yaşımda anladım onları. ne mi onlar?
              Arkadaşlar onlar "Dua" ve "Sabır" bütün ideolojilerden, siyasetten, tüm izmlerden, şuculardan, buculardan, arınıp sadece ona elleriniz açın ve dua ve sabırla isteyin.
              O'ndan hem şifa hem sabır hem olgunluk hem güzel ahlak hem samimiyet hem şahsiyet isteyin ve sabır edin görün bakın inşallah güzel bir döngüde bulacaksınız kendinizi.(Keşke 10 yıl önce bunları bilseydim diye aklıma geliyor ama bunada çok şükür diyorum sonra mutlu oluyorum)

              Hayatta kusur kesinlikle dışarda değil kendimizde, herkes yaptığının karşılığını görüyor. yada gelecek mükafatın bedelini peşin ödüyor,olgunlaştığımız, enginleştiğimiz ölçüde hayat bizim için huzurlu hale geliyor.
              Arkadaşlar 3 şey önerdim ama emin olun yıllarımı verdiğim en az 10'larca alternatif içinden benim mühim bulduklarımı yazdım.
              10 yılda Denediklerim:Piyasadaki 6 çeşit antidapresan. uyarıcı metilfenidatlar, modiodal, wellbutrin, vitamin takviyeleri, notropil, arcalion, stimol, ginseng, terapiler, eft yöntemi, secret olumlama ve daha aklıma gelmeyen bir sürü yöntem ve ilaç

              hepimize inşallah bu özellikler nasip olur.
              Başınızı ağrıttım kusuruma bakmayın.
              Herkese huzurlu,sağlıklı günler dilerim.
              Hacamat ilk defa sizden duyuyorum.. Cevabiniz icin tesekkur ederim ben saniyordum ki bu sorunlar sadece bende var etrafimdaki herkes hayatindan memnun kafayi yemek uzereydim artik.. bugun doktora gittim yine psikologa yönlendirdi uygun tedaviyi yapicaktir insallah... yazdiklarinizi dikkate aldim yeniden tesekkur ederim cok sagolun.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Dozaj View Post
                Çok bencil olmuşsun sürekli kendine önemli hastalıklara yakıştırarak yaşamayı seviyorsun. Haberin olsun otoimmün hasta olabilirsin

                Evet karsidan belki de bencillik gibi duruyor ama bu durumu yasamayan bilemez ayni seyi anneme diyordum ayni rahatsizlik onda da var yeter anne abartiyorsun herseyi neden herseyi kafana takiyosun ilgiyi hep uzerinde istiyorsun diyordum simdi o kadar pismanım ki ona bu kelimeleri kullandigim icin... simdi ayni seyleri kendim yasiyorum elimde olmadan beynine söz geciremiyorsun ne yazik ki... otoimmün nedir ya hic duymadim aman bi de onu cikartmayın basıma yarın giderim doktora yine hemen yeter ki duyayim yakistiririm aninda kendime

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: kripton94 View Post
                  takıntı olabilir bir psikiyatriden yardım alman iyi olur
                  Evet obsesyon,anksiyete, panik atak ne ararsan var :/ tedaviye basliyorum hayirlisiyla tesekkur ederim cevaplariniz icin

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X