Merhaba arkadaslar benim yaklasik 2 yildir bitmek bilmeyen bazi problemlerim var.. Surekli aklimda ölüm var kendi ölümümü düsünüyorum ailem ne yapar deyip oturup saatlerce agliyorum... Sonra saglik hakkinda bi cok takintilarim var surekli vucudumu dinliyorum en ufak sivilceyi dahi kotuye yoran bi insanim... Vucudumda en ufak degisiklik olsun hemen internet basina gecip hastalik arastiriyorum ve bu arastirma napiyor ediyor kansere gidiyor sonra gecenlerde bademciklerim sismis ben kitle var diye doktora gittim doktorun direk söyledigi Internetten arastirma yapip kotu hastaligim var diye kostun geldin dimi dedi :RpS_blink:ben kaldim öyle tabii.. adamlar alismislar internetten kendine hastalik yakistirip gidenlere ben bi hisim ciktim odadan geldim sonra yine vucudumda biseyler ariyorum surekli boyle devam ediyor ya icimde inanilmaz bi korku uzuntu mutsuzluk bu boyle sürüp gidiyor. Cok sosyal bi insan olmama ragmen ozellikle su son aylarda tamamiyle kendimi eve kapattim hic bi yere cikmiyorum kimseyle gorusmuyorum... Hep ölecegimi dusunerek yasiyorum... Ozellikle kendimi kotu hastaliga yakalanmis hissediyorum :sad: bi ben miyim bu durumda olan

)
Yorum