gün içinde sürekli dişimi sıkarken yakalıyorum kendimi, farkında olmadan adeta çenemi kilitliyormuşum. tabi bu fena bir baş ağrısına neden oluyor. farkına varırsam gevşetiyorum, kendimi telkin ediyorum felan, ama başka birşeye yöneldiğim an gene sıkmaya başlıyorum.
kimi zaman da nefes almayı unuttuğum oluyor, sonra birden boğulurmuş gibi deriin nefes alınca farkına varıyorum nefesimi tuttuğumun.
bunun tek sebebi stres midir? nasıl kurtulacağım ben bu saçma hareketlerimden acaba? benden başka bu dertten muzdarip olan var mı?
kimi zaman da nefes almayı unuttuğum oluyor, sonra birden boğulurmuş gibi deriin nefes alınca farkına varıyorum nefesimi tuttuğumun.
bunun tek sebebi stres midir? nasıl kurtulacağım ben bu saçma hareketlerimden acaba? benden başka bu dertten muzdarip olan var mı?

Yorum