Duyuru

Collapse
No announcement yet.

diş sıkmak, nefes almayı unutmak..vs.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • diş sıkmak, nefes almayı unutmak..vs.

    gün içinde sürekli dişimi sıkarken yakalıyorum kendimi, farkında olmadan adeta çenemi kilitliyormuşum. tabi bu fena bir baş ağrısına neden oluyor. farkına varırsam gevşetiyorum, kendimi telkin ediyorum felan, ama başka birşeye yöneldiğim an gene sıkmaya başlıyorum.
    kimi zaman da nefes almayı unuttuğum oluyor, sonra birden boğulurmuş gibi deriin nefes alınca farkına varıyorum nefesimi tuttuğumun.
    bunun tek sebebi stres midir? nasıl kurtulacağım ben bu saçma hareketlerimden acaba? benden başka bu dertten muzdarip olan var mı?

  • #2
    bende de oluyor.özellikle geceleri.yanağımı ısırdığımı farkediyorum sabah uyanınca. hangi ilacı kullanıyorsun?

    Yorum


    • #3
      Aynisi bendede var uyku halinde bile oluyor suanda bile farkettim.. bunun cozumu nedir bilmiyorum ama galiba asriri sikintidan dolayi oluyor

      Yorum


      • #4
        aynısı bendede var

        Yorum


        • #5
          bende yok....

          Yorum


          • #6
            Stres nedeniyle; psikolojinin, vücut koordinasyonuna müdahalesinin bir sonucu bu. Stresin, bedenindeki yansımaları. Herkeste türlü türlüdür, sende de bu şekilde ortaya çıkmış. dişlerinin çürümesine neden olur, çene kasların gereğinden fazla kasılı olduğu için ağrır, çenedeki bu kasılma seni daha sinirli ve tahammülsüz yapar. Bedenin, buna karşı koyma yolunu bulabilmeli. Çeneyle de kalmaz, daha değişik şekillerde yeni ağrılar da oluşturabilir vücudunun farklı yerlerinde.Oraya odaklanma, başka şeyler yapmaya ve düşünmeye çalış. Sorunu, sorun olarak gördüğün sürece, molasız bir savaşın içinde olmak zorunda kalırsın.
            Orjinal yazı sahibi: pinarelf View Post
            gün içinde sürekli dişimi sıkarken yakalıyorum kendimi, farkında olmadan adeta çenemi kilitliyormuşum. tabi bu fena bir baş ağrısına neden oluyor. farkına varırsam gevşetiyorum, kendimi telkin ediyorum felan, ama başka birşeye yöneldiğim an gene sıkmaya başlıyorum.
            kimi zaman da nefes almayı unuttuğum oluyor, sonra birden boğulurmuş gibi deriin nefes alınca farkına varıyorum nefesimi tuttuğumun.
            bunun tek sebebi stres midir? nasıl kurtulacağım ben bu saçma hareketlerimden acaba? benden başka bu dertten muzdarip olan var mı?

            Yorum

            İşleniyor...
            X