////////////
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
sigaraya başladım herşey düzeldi
Collapse
X
-
Abi başlangıç cümlen ve son cümlende ne kadar yol gittiysen baş sonu tezat olmuş yorumun. Sigara diğer bağımlı davranışlar gibi insan vücuduna zarar veriyor. İçmek bir delilik değil kötü alışkanlık diyelim. Bırakmak için güç ve irade gerekiyor. Bu yüzden özellikle gençlerimiz hiç bulaşmasın.........
Yorum
-
sigara hiç bir sorunu çözmez üstelik sorun yaratır. sigara içtin de hangi sorunlarını çözdün yazar mısın?Orjinal yazı sahibi: ocean51 View Postsigara içtim bazı sorunlarım çözüldü ama ciddi olarak akciğerlerime zarar veriyorumm bence sigara içen herkeste bende dahil kafasında bir problem var hiçbir insan kendine zarar vererek yaşamaz sağlam olsa!Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)
Yorum
-
1 yıl önce sigara nargile puro vs hepsini bıraktım ilk 3 ayım çok zor geçti sonra bi 3 ay daha sürekli aklıma geldi ama 6 aydır çok şükür rahatım.. neler mi kazandım
ayda 500 tl sigara ücreti , kuru temizlemeye verdiğim kıyafet masrafı, dişlerimdeki nikotin lekesi için dişçiye verdiğim ücret, daha az grip olduğum için hastane masrafı ve cafe masrafları vs... bunlar parasal
zaten iyi alıyordum ama şimdi çok daha iyi olan koku alma özelliğim, yiyeceklerden aldığım tat, ağız üstbaş kokum ve çevrede duyduğum rahatsızlığım kalmadı..
umarım herkes bırakır...Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..
Yorum

Yorum