Orjinal yazı sahibi: delinefsim
View Post
Tez zamanda o güzel duyguyu tatmaniz dilegiyle..

çok tşk edrm...RABBİM BÜTÜN KULLARINA NASİP EDR İNŞAALH..
Yorum