Herşeyi çok düşünüyorum herşey planlı olmalı hayatımda en ince ayrıntısına kadar plan kuruyorum ve genelde bu planları deftere yazıyorum yoksa unutacakmışım gibi geliyor çok akıllıyım ama rahatsızım bu durumdan keşke cahil saf birisi olsaymışım
Hayatı anlık yaşayamıyorum bu hastalık bende 4 yıldır var ne yapacağım ben
benim gibi olan var mı ?
Hayatı anlık yaşayamıyorum bu hastalık bende 4 yıldır var ne yapacağım ben
benim gibi olan var mı ?

Yorum