Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Hayatı anlık yaşayamıyorum ne yapmalıyım ? Akıllı olmak ne kadar kötüymüş :(

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Hayatı anlık yaşayamıyorum ne yapmalıyım ? Akıllı olmak ne kadar kötüymüş :(

    Herşeyi çok düşünüyorum herşey planlı olmalı hayatımda en ince ayrıntısına kadar plan kuruyorum ve genelde bu planları deftere yazıyorum yoksa unutacakmışım gibi geliyor çok akıllıyım ama rahatsızım bu durumdan keşke cahil saf birisi olsaymışım Hayatı anlık yaşayamıyorum bu hastalık bende 4 yıldır var ne yapacağım ben benim gibi olan var mı ?

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: Denizx View Post
    Herşeyi çok düşünüyorum herşey planlı olmalı hayatımda en ince ayrıntısına kadar plan kuruyorum ve genelde bu planları deftere yazıyorum yoksa unutacakmışım gibi geliyor çok akıllıyım ama rahatsızım bu durumdan keşke cahil saf birisi olsaymışım Hayatı anlık yaşayamıyorum bu hastalık bende 4 yıldır var ne yapacağım ben benim gibi olan var mı ?
    Valla ben sahsen aptalin tekiyim cahilimde safimda ama gel görki mesela bunlar degil ya asiri duygusalsin yada obsesifsin
    Aciz insanlar yok olmasindan büyük bir haz aliyorum.
    GökTürk imp. Tong Yabgu

    Yorum


    • #3
      Merak etme senin durumunda olan çok kişi var ve hiç profesyonel yardım almayı düşündün mü ?

      Yorum


      • #4
        keşke senin gibi olabilseydim keşke. en çok istediğim şey bu hayatta

        Yorum


        • #5
          senin bu haline imrenebilecek çok insan mevcut burda...
          Insan en azından bir gün dahi olsa plansız gelişigüzel davranabilmeli..
          bu planlamanın önüne geçemiyorsan mutlaka bir uzman desteği almalısın.

          Yorum


          • #6
            bende planlıyım ama yeri zamanı değişiyor örenğin sabah yapcam diyorsam aşka akşamdiyorsam sabah vs vs . ama mutlaka kafamdaki plan bitmeden kafamı yastığa koymam . ne güzel düzenlisin işte sorun ettiğin için sorun oluyor

            Yorum


            • #7
              bak ben anı yaşşayan bir insanım. bir şey yaparken asla gerisini düşünmem o an neyse o benim için. bu benim başıma çok ciddi belalar açtı. herp plan yapıyorum ama uyamıyorumplana ne yazık ki. planlamadığın şey başına dert oluyor açıkçası

              Yorum


              • #8
                Endişe...

                Güven eksikliği...

                Yorum


                • #9
                  Gestalt psikolojisi der ki, nevrozun(kişilerdeki psikolojik sıkıntılarda diyebiliriz) sebebi, kişilerin geçmişte takılı kalması ya da gelecek ile ilgili çok fazla fantezi kurarak ''şimdi ve burada''yı yaşayamaması, ''farkındalığı'' sağlayamamasıdır. Bu yüzden tedavi olarak, ''Şimdi ve Burada''yı kullanırlar. Terapist, terapide kişiyi sürekli burada ve şimdi'de tutmaya çalışır. Farkındalığı sağlamanın yollarını tanımlamışlardır. Sanıyorum sizinde buna ihtiyacınız var.
                  Psikolog.

                  Yorum


                  • #10
                    "şimdi burada" kalmayı nasıl başaracak kişi peki.

                    açar mısınız?

                    Yorum


                    • #11
                      Eğitimimde bunun ne olduğu öğretildi, nasıl yapıldığı öğretilmedi. Bu yüzden eğer imkanınız varsa mecburen bir uzmana danışmanızı önereceğim. çünkü terapinin yöntemini onlar bilmekte
                      Psikolog.

                      Yorum


                      • #12
                        Bence bu bir takıntı. Ufak ayrıntılar, hergün yenilenen eksikler, hergün düzenlenmesi gereken ufak ayrıntılar, yok dişmacunum bitmeden almalıyım, kasıma kadar şu kitabı bitirmeliyim, bir bardak daha su içmeliyim, saat 9 a bunu hazır etmeliyim, marketten alınacaklar listesi ile gidip çizmeler, bu kadar programı kaldırmaz bence hayat. Bazı insanlar da aşırı umursamaz. İkisinin ortası en makulü. Robot değil, insanız, hata yapacağız.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
                          Bence bu bir takıntı. Ufak ayrıntılar, hergün yenilenen eksikler, hergün düzenlenmesi gereken ufak ayrıntılar, yok dişmacunum bitmeden almalıyım, kasıma kadar şu kitabı bitirmeliyim, bir bardak daha su içmeliyim, saat 9 a bunu hazır etmeliyim, marketten alınacaklar listesi ile gidip çizmeler, bu kadar programı kaldırmaz bence hayat. Bazı insanlar da aşırı umursamaz. İkisinin ortası en makulü. Robot değil, insanız, hata yapacağız.
                          Çok doğru söylemişsin aynı senin anlattığın şekilde yaşıyorum çok takıyorum beynimi çok zorluyorum bir gün delirmekten korkuyorum beynim patlıcak gibi oluyor çok düşünmekten. Plansız yaşarsam hayatı boş yaşıyormuşum gibi hissediyorum plan bu yüzden kuruyorum ama çok zor oluyor

                          Yorum


                          • #14
                            bende plan yapmayı çok seviyorum . örneğin önceden haber vermeden bir arkadaşım beni çağırırsa çok rahatsız olurum çünkü kendimi buna programlamamışımdır.
                            ego sum qui sum ...

                            Yorum


                            • #15
                              Bazen planli bazen plansiz yasiyorum ,evde sorumluluklarim oldugundan plansiz yasadigim an hersey alt üst oluyor. bu yüzden islerimi planlayip hatta notlar alarak düzenle yapmam gerekiyor.Yaptigim plandan biraz ayrilirsam kafam karisiyor .düzensiz birkac gün geciriyorum.söyle bi bugünde kalkiyim hicbirsey yapmiyim kafama göre takiliyim dedigim an alti üstüne geliyor herseyin bu yüzden düzen disiplin cok önemli hayatimda.ama tabiiki günlerini öylesine geciren insanlara özenmiyor degilim, ama denemelerim hep basima is actigi icin bir daha denememeye calisiyorum.hayat sabahin erken saatlerinde basliyor ve aksam bitiyor dinlenme basliyor.bedenimiz buna müsaid uyku saati uyku is saati is.eglenmeye gelince artik ne kadar eglenebiliyorsak.bazen cok iyi bazen cok durgun iste öyle.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X