Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Hayatı anlık yaşayamıyorum ne yapmalıyım ? Akıllı olmak ne kadar kötüymüş :(

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    bence anı yasayarak mutlu olmak mumkun değildir sana anını hissettircek bişeyler kullanmak lazım

    Yorum


    • #17
      Hiçbir insan anı yaşayamaz kardeşim; adımız üstümüzde, "insan"ız biz. Diğer canlılarda olmayan çok güçlü bir "hafıza"mız var ve bizi biz yapan şey bu. Anı yaşamak demek, o an için seni sen yapan şeyleri bir kenara bırak ya da geleceği düşünme, koyver gitsin demekten başka bir şey değildir ki aklı başında hiçbir insan bunu yapmaz. Bu sadece sorumsuzluk ve ahlaksızlık getirir. Ne çikolata, ne meditasyon ne de şükürsüz ibadet insanı mutlu etmez. İnsanı mutlu eden ve yaşadığı hayattan en kolay ve güçlü şekilde zevk almasını sağlayan şey şükür duygusudur. Bunu hissetmenin yolu da sürekli durumu bizden daha iyi olan insanlara bakıp ahlanıp vahlanmamak, zor durumdaki insanları, hastaları, yaralıları unutmamak, hatta mümkünse onlar için bir şeyler yapmaktır. Anı, kendi bencil arzularınla tüketmezsen, her şeyi dolu dolu yaşarsın.

      Yorum

      İşleniyor...
      X