evet arkadaşlar ne bitmez çilem varmış..
bir tane doğru düzgün iş bulamadım hiç semediğim adamlar kör topal adamlar işe girdi ben giremedim defalarca başvurmama rağmaen olumlu yada olumsuz hiçbir sonuç alamadım en son cuma günü bir yere daha başvurdum eğer ordan da bişey çıkmazsa valla intihar ederim bıktım artık böyle yaşamaktan 25 yaşına geldim artık benimde bir düzenim hayatım olsun batsın bu dünya ...
bir tane doğru düzgün iş bulamadım hiç semediğim adamlar kör topal adamlar işe girdi ben giremedim defalarca başvurmama rağmaen olumlu yada olumsuz hiçbir sonuç alamadım en son cuma günü bir yere daha başvurdum eğer ordan da bişey çıkmazsa valla intihar ederim bıktım artık böyle yaşamaktan 25 yaşına geldim artık benimde bir düzenim hayatım olsun batsın bu dünya ...

Yorum