Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Ne bitmez çilem varmış.!!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Ne bitmez çilem varmış.!!

    evet arkadaşlar ne bitmez çilem varmış..
    bir tane doğru düzgün iş bulamadım hiç semediğim adamlar kör topal adamlar işe girdi ben giremedim defalarca başvurmama rağmaen olumlu yada olumsuz hiçbir sonuç alamadım en son cuma günü bir yere daha başvurdum eğer ordan da bişey çıkmazsa valla intihar ederim bıktım artık böyle yaşamaktan 25 yaşına geldim artık benimde bir düzenim hayatım olsun batsın bu dünya ...

  • #2
    olm ne diyon ya brz guzel şeylerden bahset git arkadas edin kendine bira iç felan

    Yorum


    • #3
      batsın bu dünya ....

      Yorum


      • #4
        sağlam bir akraban olsaydı herhangi bir vasfın olmasa bile her türlü bir işin olurdu . bizim ülkede kimin hangi konuda başarılı olduğunun bir önemi yok önemli olan torpil.
        ego sum qui sum ...

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: valar.morghulis View Post
          sağlam bir akraban olsaydı herhangi bir vasfın olmasa bile her türlü bir işin olurdu . bizim ülkede kimin hangi konuda başarılı olduğunun bir önemi yok önemli olan torpil.

          haklısın ama benim elimde çok güzel mesleğim olmasına rağmen iş bulamıyorum bu zamanda sağlam bir torpilin varsa iş bulursun yoksa bizim gibi hergün işkura gider durursun ordan da bir cacık olmaz....

          Yorum


          • #6
            Aynı dert bende de var.29 yaşındayım tarih mezunuyum 2 senedir işsizim.Çok iş aradım bi sonuç alamadım 1 senedir de iş aramayı kestim daha dogrusu 1 senedir evden sadece sigara almak için çıkıyorum.Onun içinde aksam olup karanlık olmasını bekliyorum.Arkadaş filan kalmadı zaten.Bu sene son kez kpss ye calışıcam sonrası iyilik güzellik..

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: Hayde View Post
              Aynı dert bende de var.29 yaşındayım tarih mezunuyum 2 senedir işsizim.Çok iş aradım bi sonuç alamadım 1 senedir de iş aramayı kestim daha dogrusu 1 senedir evden sadece sigara almak için çıkıyorum.Onun içinde aksam olup karanlık olmasını bekliyorum.Arkadaş filan kalmadı zaten.Bu sene son kez kpss ye calışıcam sonrası iyilik güzellik..
              Ne tür işte çalışabilirsin .Forumda iş bulacağıma dair söz verdiğim 3 kişi vardı, birisine iş buldum, diğer ikisine bakıyorum halen.
              İş konusunda çevrem geniştir.
              Tarih diploması haricinde ekstra bir şeyler var mı ya da ne tür işleri seversin. Bilgilendirebilirsen sevinirim. Elimden gelen yardımı yapmak isterim.
              İster mermi kullansın, ister oy pusulası, insan iyi nişan almalı, kuklayı değil kuklacıyı vurmalı.
              Malcolm X

              Yorum


              • #8
                İlgin için çok teşekkur ederim ama bu sene son kez kpssye hazırlanıcam tam manasıyla.Konuyu açan arkadaş kendini yalnız hissetmemesi için cevap yazmak istedim.

                Yorum

                İşleniyor...
                X