ben dısarı çıkınca özellikle ailemin bulundugu ilçede carsıya cıkınca bazen korkuyorum.. sebebini bilemiorm ama insanlar üzerrime gelio sanki ve insanların benım escinsel oldugumu görüolar sanki .. dıs görünüsüm normal ama bayrak salıorm gibi insanlar bendn süphelendıgını düsünüorm.. nadir oluyo bu durum ama genede rahatsızlık verio..
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
arkadaslar bakarmısınız ?
Collapse
X

Yorum