Duyuru

Collapse
No announcement yet.

arkadaslar bakarmısınız ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • arkadaslar bakarmısınız ?

    ben dısarı çıkınca özellikle ailemin bulundugu ilçede carsıya cıkınca bazen korkuyorum.. sebebini bilemiorm ama insanlar üzerrime gelio sanki ve insanların benım escinsel oldugumu görüolar sanki .. dıs görünüsüm normal ama bayrak salıorm gibi insanlar bendn süphelendıgını düsünüorm.. nadir oluyo bu durum ama genede rahatsızlık verio..

  • #2
    Aileden korkma hissi tanlis biseyler yaptigini ve onlatin seni sucustu yakalayacagini dusundugun icin oluyordur . Insanlarin sana oyle baltigini dusunmen de tamamen seninle alakali. Yarin sokaga cik ve kimseyle goz goze gelmeden gec sokaklardan . Oyle olmadigini goreceksin

    Yorum

    İşleniyor...
    X