Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bu yazımı aslında artık anlatacak kimsem olmadığı için yazıyorum.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bu yazımı aslında artık anlatacak kimsem olmadığı için yazıyorum.

    Merhaba ağabeylerim ve hanım ablalarım.

    Bu yazımı aslında artık anlatacak kimsem olmadığı için yazıyorum.

    oldukça içten , samimi bir üslup ile. biraz nahoş , biraz da alaturka bir hüzün ile kendimi , olabildiğince kendime açıklayacağım.

    mesela içilen bir kahvenin 40 yıl hatırı var derler. şahsen günümüzde böyle bir hatıra ve dostluğa rastlamış değilim.aman aman korkmayın sakın isyan eden

    ve yaşadığı hayata küsen biri değilim , en azından isyan edemeyecek kadar lüks içerisindeyim. sonuçta karnımız doyuyor ve başımızı sokacak bir evimiz var değil mi ?
    Arkadaşlık , dostluk demişken bu konuya da değinmek istiyorum. arkadaşlık ve dostluk. kulağa güven veriyor değil mi ? herkes ebedi dostluklar , arkadaşlıklar

    kurmak istemez mi , yada sırtını yaslayacak bir insan. Maalesef dostluk ve arkadaşlık birer düşmandan öteye gidemez değil mi ?

    yada düştüğünde ilk önce güvendiklerin vurmaz mı sırtından ?

    Ben insanın en yakın dostunun aynada gördüğü ve ailesi olduğuna inananlardanım.

    yada hayaller...hayaller insanı asla kandırmayan , sizi asla yarı yolda bırakmayan ebedi dostu değil midir ?

    o vakit insan bildiği halde neden dostluk kurar ? , bu satırları kazık yemiş bir asosyal kişiliğin aklından geçenler olarak adlandırabilirsiniz.

    fakat düşüne bilecek kadar çok vaktim oldu. ne kadar dersen 2 yıl kadar bir süre. sanırım bu sözler idealleri için 2 yıl asosyal ve asalak bir şekilde yaşayan

    bir gencin sözleri. geçen koskoca 2 yıl , abartısız 2 yıl boyunca pc başından kalkmayan arkadaşı olmayan dışarı çıktığında gözleri kamaşan bir genç idim.

    inanın bunları neden yazdığımı bilmiyorum belki birinin okuması belki içimi dökmek. açıkcası önemli değil pek.

    şuan ki düşüncelerin bunlar. mesela ben yolda kız gördüğümde fiziğine öküz gibi bakan bir insan değilim , fiziğinden çok kalbine dokunmak istiyorum.

    sevmek sevilmek istiyorum , kalbi kocaman olan bir insan ile karşılaşmak. bu yüzden 2 yıldır sevgilimde olmadı açıkçası.

    hayal kurmayı çok severim.

    düşünmek. mutluyken mutsuz olabiliyorum. ruh halim epey ilginç. ruh haline göre müzik dinleyen değil müziğe göre ruh halini şekillen direnler denim.

    yani açıkçası daha çok yazmak isterdim fakat gerekli olduğunu sanmıyorum. iyi sabahlar , günler , geceler.

  • #2
    olaylar değişir olgunlaşır beklentiler değişir akış hızlanır bazen hergün yeni bir gün ve yeni bir umut barındırır içinde olumsuz gibi görünen olaylar olumlu sonuclanabilir karmaşık bir döngüdür hayat akıl sır ermez sürekli değişim ve dönüşüm içinde olan bir döngüdür......

    Yorum


    • #3
      "Ama her kim özellikle gençlik yıllarında insanlardan duyduğu ve haklı da olan hoşnutsuzluk onu yalnızlığa ittikçe bu yalnızlığın ıssızlığa zamanla katlanamıyorsa, ona kendi yalnızlığının bir bölümünü topluluğa giderken beraberinde götürmeye alışmasını, yani topluluk içinde de belli ölçüde yalnız olmayı öğrenmesini, dolayısıyla da ne düşündüğünü hemen başkalarına bildirmemesini, öte yandan ise onların söyledikleri üzerinde titizlikle durmamasını, ne ahlâksal ne de entellektüel açıdan bu söylenenlerden fazla bir şey beklememesini, bu nedenle de onların düşüncelerine ilişkin olarak övülesi bir hoşgörüyü hep canlı tutmanın en güvenilir yolu olan o kayıtsızlığı kendi benliğinde sağlamlaştırmasını salık veririm..."

      Arthur Schopenhauer

      Birkaç kedi köpek alabilirsin İstediğin gibi yaşa , hayatında tatminsizlikler hayal kırıklıkları varsa dümdüz bir boru değildir ki bu ? Etrafına bak tutkuyla isteyeceğin şeyler vardır olacaktır , kendin içindeki gücü bul ve ilerle .
      Last edited by DreamLaLaLuLu; 21-08-2014, 01:40 AM.
      Bazıları ölmez : Biter , solar .

      Yorum


      • #4
        DreamLaLaLuLu, 15 yaşında olduğuna emin misin

        Ben senin yaşındayken, dünyadan bihaberdim. Acılar mı olgunlaştırdı seni...
        İster mermi kullansın, ister oy pusulası, insan iyi nişan almalı, kuklayı değil kuklacıyı vurmalı.
        Malcolm X

        Yorum


        • #5
          15 yasında schopenhauer den alıntı yapıyor

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: hamilton10 View Post
            15 yasında schopenhauer den alıntı yapıyor
            Ben de farklı sayılmam ... Bir haberim dünyadan anca raflara sığmayan kitaplar . ama böyle iyi , raad :10: :65:
            Bazıları ölmez : Biter , solar .

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: hamilton10 View Post
              15 yasında schopenhauer den alıntı yapıyor
              Okuma yazma biliyorum . Anlama sıkıntım yok . Kulaklarım duyuyor , gözlerim gözüyor , etrafımdaki şeyleri kendi çapımda algıyıbiliyorum .Yetmez mi ?

              Senin verdiğin cevap benimkinden daha mı yardımcıdır ? Bu sitede derdini paylaşan sayısıbilmemkaç insan var . Her konunun altına kondurursan bu sözcüklerini her yerde durur uyum sağlar . Ama gerçekten yardımı dokunur mu ?
              Last edited by DreamLaLaLuLu; 21-08-2014, 03:02 AM.
              Bazıları ölmez : Biter , solar .

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Obsesif_Fatihi View Post
                DreamLaLaLuLu, 15 yaşında olduğuna emin misin

                Ben senin yaşındayken, dünyadan bihaberdim. Acılar mı olgunlaştırdı seni...
                aklını kullanmayı bilirsen yeni neslin fırsatı daha çok ama birşeylerin farkında olmamak daha iyi sanki
                ego sum qui sum ...

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: valar.morghulis View Post
                  aklını kullanmayı bilirsen yeni neslin fırsatı daha çok ama birşeylerin farkında olmamak daha iyi sanki
                  Pek katılmıyorum . Farkında olmamazlığın hoş görüldüğü , seni zarardan kurtardığı veya yarar sağladığı zamanlar değil bu aralar sanıyorum . Sorumlulukların minimum olduğu yaşların bir lüksü.
                  Last edited by DreamLaLaLuLu; 21-08-2014, 03:04 AM.
                  Bazıları ölmez : Biter , solar .

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: DreamLaLaLuLu View Post
                    Pek katılmıyorum . Farkında olmamazlığın hoş görüldüğü , seni zarardan kurtardığı veya yarar sağladığı zamanlar değil bu aralar sanıyorum . Sorumluluklarının minimum olduğu yaşların bir lüksü.
                    tabi uyanık olmak lazım bazı konularda ama farkındalık aynı zamanda daha çok şeye kafayı takmak demek .
                    ego sum qui sum ...

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: valar.morghulis View Post
                      tabi uyanık olmak lazım bazı konularda ama farkındalık aynı zamanda daha çok şeye kafayı takmak demek .
                      Farkındalığın ışığından belli bir miktar nasibini aldığından itibaren bir şeyin farklı boyutlarını gördüğün çok olacaktır . Zaman geçtikçe her şey sana aynı şaşkınlığı , süprizi - iyi / kötü /- yaşatmaz elbet . Zamanla bir tür direnç kazanabilirsin diye düşünüyorum .
                      Bazıları ölmez : Biter , solar .

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: DreamLaLaLuLu View Post
                        Farkındalığın ışığından belli bir miktar nasibini aldığından itibaren bir şeyin farklı boyutlarını gördüğün çok olacaktır . Zaman geçtikçe her şey sana aynı şaşkınlığı , süprizi - iyi / kötü /- yaşatmaz elbet . Zamanla bir tür direnç kazanabilirsin diye düşünüyorum .
                        wow sen gerçekten 15 yaşında olamazsın
                        ego sum qui sum ...

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: valar.morghulis View Post
                          wow sen gerçekten 15 yaşında olamazsın
                          İleride erkek arkadaşının ondan çekeceği var.
                          Böyle konuşursa çocuk mal mal bakar
                          İster mermi kullansın, ister oy pusulası, insan iyi nişan almalı, kuklayı değil kuklacıyı vurmalı.
                          Malcolm X

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X