Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Fırtınalar esiyor

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Fırtınalar esiyor

    Bazen birşeye sinirlendiğim zaman uzun süre etkisinden kurtulamıyorum kafamın içinde elektiriklenmeler oluyor beynim patlayacakmış gibi oluyor yüzümkulaklarımk ızarıyor
    Her şey güzel olacak...

  • #2
    Re: Fırtınalar esiyor

    Orjinal yazı sahibi: masum528
    Bazen birşeye sinirlendiğim zaman uzun süre etkisinden kurtulamıyorum kafamın içinde elektiriklenmeler oluyor beynim patlayacakmış gibi oluyor yüzümkulaklarımk ızarıyor
    aslında bu biriktirdiğin ve atamadığın duyguların her olaydaki sana olan yansımasıdır. böyle her bir olay başına geldiğinde daha da başın fazla ağrımaya başlayacak. tedavi olman şart. baş ağrısı ya fizyolojik ya da psikolojiktir.

    Yorum


    • #3
      İçine atma ukte olur diye boşuna dememişler

      Yorum


      • #4
        İlacın bana da çok faydası oluyor hiç takmıyorum ama ilacı iki-üç gün kullanmasam meltemler fırtınalara kasırgalara dönüyor, bu kadar bağımlı olmaktan korkuyorum Allah sonumu hayıreylesin bende de var gözlük 8)
        Her şey güzel olacak...

        Yorum


        • #5
          Ray- ban
          D&uuml;ş&uuml;nme...<br />D&uuml;ş&uuml;nme, kim anlamış ki sen anlayasin b&ouml;yle...

          Yorum


          • #6
            Re: Fırtınalar esiyor

            Orjinal yazı sahibi: masum528
            Bazen birşeye sinirlendiğim zaman uzun süre etkisinden kurtulamıyorum kafamın içinde elektiriklenmeler oluyor beynim patlayacakmış gibi oluyor yüzümkulaklarımk ızarıyor
            Sevgili masumcum, senin yaşlarındayken ve hatta 30lar da dahil olmak üzere ben de sinirlenmekten çok korkardım. Çünkü sinirlenince tüm bedenim titrerdi, sinir sistemime aşırı stres yüklenirdi. O an sanki bedenime bir zehir salgılanırdı. Bunu yaşamaktan çekinirdim, böyle bir ruh halinin ve bedenin içinde olmak zor ve etkisi uzun sürerdi sende de olduğu gibi. Ama sonra beni sinirlendiren olaylara olan katı bakış açım yıllar içinde yumuşadı ve bazı farkındalıklarla bilinçlendim. Bedenimi titretecek kadar sinirlenmiyorum artık. Zamanla geçer diyeceğim ama herkeste geçmeyeceğini biliyorum, yoksa yaşını başını almış insanlar hiç sinirlenmezlerdi. Bunlar farkındalık geliştirmeyle azalır. Hayata, olaylara, yaşadıklarına, sıradan kalıplaşmış sığ bakış açılarından bakmamayı öğrenmek işe yarar.

            Yorum

            İşleniyor...
            X