Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Problemim şu ilk hastalandığımda...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Problemim şu ilk hastalandığımda...

    hayatıma müdahale eden ve beni üzen insanlardan nefret ediyorum hasta olmamın sebebi olarak onlar görüyorum bu insanlar kötümü yoksa benmi onları öyle görmek istiyorum bilemiyorum çelişki içindeyim bana birisi bişey söyleyince bende ona kötü davranıyorum çok alınganım ve tepkiselim herşeyi yanlışmı anlıyorum yaygın ankiseyetim yardımlarını bekliyorum

  • #2
    Merhaba theangel,

    Modlar arasında psikolog var ama hepimiz değiliz. Bence sorunu açıkça herkese sormalısın. Gelecek düşünceler seni aydınlatır umarım. İzninle başlık ismini değiştiriyorum.

    Sorunun içinde bulunduğun durumdan kaynaklanıyor bunu sen de belirtmişsin zaten. Tedavi oluyorsundur inşallah.

    Çok geçmiş olsun.

    Yorum


    • #3
      teş.ederim

      başlık değştirdiğin için

      Yorum

      İşleniyor...
      X