Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Antidepresanı bıraktım çok kötü durumdayım

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Antidepresanı bıraktım çok kötü durumdayım

    Merhaba arkadaşlar, doktorun önerisiyle venegisi ölçek azalta azalta bırakmama rağmen üzerimde çok büyük etkiler gösterdi bugün bırakmamın 3.günüm şu herkesin bahsettiği kafama sağa sola çevirince elektriklenme olayı banada oluyor üstelik her gün artarak. Hatta bir ara ilaca tekrardan mı başlasam bile düşünmedim değil. Hiç bir aktiveteyi doğru düzgün yapamıyorum. Bu yoksunluk tablosu ne zaman sona ericek tecrübesi olan arkadaşlar paylaşabilir mi ? Doktor 1-2 gün içinde kaybolur dedi ama değişen bir şey yok.

  • #2
    geçer merak etme, en fazla 5 gün sürer.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: macabre View Post
      geçer merak etme, en fazla 5 gün sürer.


      Hocam çok korkuyorum valla. Bir baş dönmesi sürekli bir kafamı sağa sola çevirdiğimde elektriklenme hissediyorum. Derslerime konsantre olamıyorum. İnşallah sizin dediğiniz gibi kısa sürede geçer.

      Yorum


      • #4
        bazı kişilerde 6 hafta sürdüğü olur.
        bence yarım 37.5 vegenis alırsan yoksunluk sendromu hemen geçer ya da azalır.
        bir süre günde yarım 37.5 venegis al.
        daha sonra iki günde bir yarım venegis al.

        Yorum


        • #5
          ben de venegisi 300mg almaya başladım. bahar havası iyi çağrışım yapmıyor.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: macabre View Post
            ben de venegisi 300mg almaya başladım. bahar havası iyi çağrışım yapmıyor.

            venegis 300mg laroxyl 300mg ye eşdeğer dozdur.
            laroxyl 300mg felaket yan etki yapar. venegis nasıl?
            venegis öfke için iyidir. anti sosyal kişilik tedavisinde etkilidir.
            geçmiş olsun.

            Yorum


            • #7
              venegise ilk başladığımda sık sık kabus görmeye başlamıştım. prespektusta da bahsediyor yan etki... öfke için etkili almayınca öfkeli oluyorum. yüksek doz da kalp çarpıntısı yapabiliyor ama ben de yapmadı. bir arkadaşım bu yüzden bıraktı. iyi olsam da alıyorum mutlu ediyor

              Yorum


              • #8
                venegis yani diğer tanınmış ismi ile efexor yani etken maddesi venlafaksin olan ilaç.
                venlafaksin, depresyonda SSRI antidepresanlardan daha etkilidir.
                bunun sebebinin hem serotonin hem norepinefrin ( ya da noradrenalin) üzerinde etkili olmasıdır.
                fakat benim için durum farklı.
                benim için bir numara laroxyl, iki numara tolvon. üç remeron olabilir ama emin değilim.
                yani benim depresyonum sadece çok uyutan antidepresanlara cevap veriyor!

                Yorum


                • #9
                  venegise noradrenalinde de etkili olduğunu bildiğim için kendim başladım sonuç iyi oldu. 8 saatten fazla uyku bana iyi gelmiyor. hareket halinde olmam gerekiyo sürekli. sıkıntı olduğu için durmak sıkıntıyı bariz hissettiriyor.

                  Yorum


                  • #10
                    Arkadaşlar birbirimize ilaç tavsiyesi yapmadan önce işi bir uzmanına başvurun lütfen. Yanlış ilaç önerileri tehlikeli olabilir…

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: ortega View Post
                      bazı kişilerde 6 hafta sürdüğü olur.
                      bence yarım 37.5 vegenis alırsan yoksunluk sendromu hemen geçer ya da azalır.
                      bir süre günde yarım 37.5 venegis al.
                      daha sonra iki günde bir yarım venegis al.

                      Hocam doktorun tavsiyesi önerdiği dozlarda bıraktım yani doktora danışmadan sizin söylediğinizi yapmak yanlış olur heralde.

                      Yorum


                      • #12
                        Ben venegisi uzun süre kullandım okb takıntım için ilk prozac ile başlamıştım daha sonra venegis kullandım ama venegisinde en ufak etkisini görmeyince doktor başka tedaviye başlıyacağım dedi ama bu yan etkiler geçmeden başlıyamıyoruz yeni tedaviyede

                        Yorum


                        • #13
                          sen doktoruna sor en iyisi, çünkü yoksunluk sendromunu gideren ilaç var belki onu yazar sana.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: smoke_7 View Post


                            Hocam doktorun tavsiyesi önerdiği dozlarda bıraktım yani doktora danışmadan sizin söylediğinizi yapmak yanlış olur heralde.

                            kendi kendinin doktoru olmak diye bişi var!
                            herşeyi doktora bırakırsan işte böyle katlanılmaz sıkıntılar yaşarsın
                            benim söylediğim basit ve ilkokul çocuğunun bile anlayabileceği bişi!
                            çok küçük bir doz alarak yoksunluk sendromundan kurtulacaksın.
                            bu kadar basit bir mantığı da anlamıyorsan artık ben sana bişi demiyom!

                            Yorum


                            • #15
                              a.....ne kadar da güler yüzlüymüş ortega paşa.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X