merhaba arkadaslar
elimdem geldigi kadar uzatmadan sizi sikmadan kisaca anlatmaya calisacagim derdimi
3 senedir anksiyete ve panik atak hastasiyim. ve 3 senedir paxil kullaniyodum
son 1.5 sene hic aksatmadan duzenli bir sekilde kullandim
evet duzeldim ataklarim cok azaldi hastaligim iyilesti ama ben yok oldum bittim degistim
hayatta hicbir amacim hedefim beklentim yok
neyi seversin ne yapmaktan zevk alirsin diye sorsaniz size verecek tek bir cevabim bile yok
cunku ben hicbisey yapmak istemiyorum. spor sanat edebiyat hivbirsey istemiyorum
tek yaptigim uyumak.
20 yasindayim ve yurtdisinda universite okuyorum 2 senedir
ve bu sene yaptigim tek sey uyumak oldu sadece uyumak. derslere girmedim sinavlara girmedim arkadaslarim disari cikti onlarla gezmedim inanin hicbirsey yapmadim. SADECE UYUDUM.
panik atagim gelir diye degil sadece istemedigim icin usendigim icin oldu
dedim ya size bi beklentim bi hedefim yok tamamen bos bir insanim kimseyi sevemiyorum hicbirseyden mutlu olamiyorum
paxil bana 15 kilo aldirdi diye onu biraktim doktor tevsiyesi ile. 1 haftadir hic icmedim. onceleri azalttim ve 1 haftadir yarim bile agzima surmedim. tum paxilleri attim cunku bir daha onu agzima almak istemiyorum. paxile bagimli oldum ben ve ataklarim geri geldi cok kotu durumdayim evden disari cikamiyorum korkuyorum. midem bulaniyor krizlere giriyorum ozellikle sabahlari ates basiyor bilindik krizler iste
hergun kendi cehennemimde yasiyorum oluyorum bitiyorum ve tukeniyorum
3 gundur prozac kullaniyorum doktorum degistirdi ilaci ama neden bilmiyorum yeterli gelmiyor belkide. ama ben cok kotuyum inanin olumden de korkum yok dedim ya ben insan degilim/
paxil beni o kadar degistirdi ki ben ben olmaktan ciktim arkadaslar ben robot oldum duygusuz isteksiz sadece uyuyan bos bir insan oldum
gelecege dair bir beklentim yok. hedefim yok. ne kariyer yapmak istiyorum ise odaklanmak istiyorum. ne evlenmek coluk cocuk bir aile istiyorum.
gelecege dair bir amacim yok. paxil beni o kadar degistirdi ki eski halime bakiyorum neseli gulen kiz gitti isteksiz asosyal herseyden bikmis sikilmis sadece uyuyan ve televizyon izleyen sacma sapan bir kiz gelmis
ve bunlarin tek bi sorumlusu var o da paxil!!
siz dusunmeyin sakin paxil beni uyuttugu icin ben boyleyim.
hayir tam tersi. uykum yokken bile zorla uyumaya calisiyorum butun gun yataktan cikmiyorum.
arkadaslarimla gezip tozmayi uyumaya tercih ediyorum
elimdem geldigi kadar uzatmadan sizi sikmadan kisaca anlatmaya calisacagim derdimi
3 senedir anksiyete ve panik atak hastasiyim. ve 3 senedir paxil kullaniyodum
son 1.5 sene hic aksatmadan duzenli bir sekilde kullandim
evet duzeldim ataklarim cok azaldi hastaligim iyilesti ama ben yok oldum bittim degistim
hayatta hicbir amacim hedefim beklentim yok
neyi seversin ne yapmaktan zevk alirsin diye sorsaniz size verecek tek bir cevabim bile yok
cunku ben hicbisey yapmak istemiyorum. spor sanat edebiyat hivbirsey istemiyorum
tek yaptigim uyumak.
20 yasindayim ve yurtdisinda universite okuyorum 2 senedir
ve bu sene yaptigim tek sey uyumak oldu sadece uyumak. derslere girmedim sinavlara girmedim arkadaslarim disari cikti onlarla gezmedim inanin hicbirsey yapmadim. SADECE UYUDUM.
panik atagim gelir diye degil sadece istemedigim icin usendigim icin oldu
dedim ya size bi beklentim bi hedefim yok tamamen bos bir insanim kimseyi sevemiyorum hicbirseyden mutlu olamiyorum
paxil bana 15 kilo aldirdi diye onu biraktim doktor tevsiyesi ile. 1 haftadir hic icmedim. onceleri azalttim ve 1 haftadir yarim bile agzima surmedim. tum paxilleri attim cunku bir daha onu agzima almak istemiyorum. paxile bagimli oldum ben ve ataklarim geri geldi cok kotu durumdayim evden disari cikamiyorum korkuyorum. midem bulaniyor krizlere giriyorum ozellikle sabahlari ates basiyor bilindik krizler iste
hergun kendi cehennemimde yasiyorum oluyorum bitiyorum ve tukeniyorum
3 gundur prozac kullaniyorum doktorum degistirdi ilaci ama neden bilmiyorum yeterli gelmiyor belkide. ama ben cok kotuyum inanin olumden de korkum yok dedim ya ben insan degilim/
paxil beni o kadar degistirdi ki ben ben olmaktan ciktim arkadaslar ben robot oldum duygusuz isteksiz sadece uyuyan bos bir insan oldum
gelecege dair bir beklentim yok. hedefim yok. ne kariyer yapmak istiyorum ise odaklanmak istiyorum. ne evlenmek coluk cocuk bir aile istiyorum.
gelecege dair bir amacim yok. paxil beni o kadar degistirdi ki eski halime bakiyorum neseli gulen kiz gitti isteksiz asosyal herseyden bikmis sikilmis sadece uyuyan ve televizyon izleyen sacma sapan bir kiz gelmis
ve bunlarin tek bi sorumlusu var o da paxil!!
siz dusunmeyin sakin paxil beni uyuttugu icin ben boyleyim.
hayir tam tersi. uykum yokken bile zorla uyumaya calisiyorum butun gun yataktan cikmiyorum.
arkadaslarimla gezip tozmayi uyumaya tercih ediyorum

Yorum