Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ben ben degilim artik...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ben ben degilim artik...

    merhaba arkadaslar
    elimdem geldigi kadar uzatmadan sizi sikmadan kisaca anlatmaya calisacagim derdimi
    3 senedir anksiyete ve panik atak hastasiyim. ve 3 senedir paxil kullaniyodum
    son 1.5 sene hic aksatmadan duzenli bir sekilde kullandim
    evet duzeldim ataklarim cok azaldi hastaligim iyilesti ama ben yok oldum bittim degistim
    hayatta hicbir amacim hedefim beklentim yok
    neyi seversin ne yapmaktan zevk alirsin diye sorsaniz size verecek tek bir cevabim bile yok
    cunku ben hicbisey yapmak istemiyorum. spor sanat edebiyat hivbirsey istemiyorum
    tek yaptigim uyumak.
    20 yasindayim ve yurtdisinda universite okuyorum 2 senedir
    ve bu sene yaptigim tek sey uyumak oldu sadece uyumak. derslere girmedim sinavlara girmedim arkadaslarim disari cikti onlarla gezmedim inanin hicbirsey yapmadim. SADECE UYUDUM.
    panik atagim gelir diye degil sadece istemedigim icin usendigim icin oldu
    dedim ya size bi beklentim bi hedefim yok tamamen bos bir insanim kimseyi sevemiyorum hicbirseyden mutlu olamiyorum

    paxil bana 15 kilo aldirdi diye onu biraktim doktor tevsiyesi ile. 1 haftadir hic icmedim. onceleri azalttim ve 1 haftadir yarim bile agzima surmedim. tum paxilleri attim cunku bir daha onu agzima almak istemiyorum. paxile bagimli oldum ben ve ataklarim geri geldi cok kotu durumdayim evden disari cikamiyorum korkuyorum. midem bulaniyor krizlere giriyorum ozellikle sabahlari ates basiyor bilindik krizler iste
    hergun kendi cehennemimde yasiyorum oluyorum bitiyorum ve tukeniyorum

    3 gundur prozac kullaniyorum doktorum degistirdi ilaci ama neden bilmiyorum yeterli gelmiyor belkide. ama ben cok kotuyum inanin olumden de korkum yok dedim ya ben insan degilim/
    paxil beni o kadar degistirdi ki ben ben olmaktan ciktim arkadaslar ben robot oldum duygusuz isteksiz sadece uyuyan bos bir insan oldum

    gelecege dair bir beklentim yok. hedefim yok. ne kariyer yapmak istiyorum ise odaklanmak istiyorum. ne evlenmek coluk cocuk bir aile istiyorum.
    gelecege dair bir amacim yok. paxil beni o kadar degistirdi ki eski halime bakiyorum neseli gulen kiz gitti isteksiz asosyal herseyden bikmis sikilmis sadece uyuyan ve televizyon izleyen sacma sapan bir kiz gelmis
    ve bunlarin tek bi sorumlusu var o da paxil!!
    siz dusunmeyin sakin paxil beni uyuttugu icin ben boyleyim.
    hayir tam tersi. uykum yokken bile zorla uyumaya calisiyorum butun gun yataktan cikmiyorum.
    arkadaslarimla gezip tozmayi uyumaya tercih ediyorum
    Last edited by subaligi; 02-07-2015, 08:48 PM.

  • #2
    prozac işe yaramaz sanmıyorum efexor 150mg kullan, ben de senin gibiydim efexor kullandığımdan beri mutlu olmaya başladım.

    Yorum


    • #3
      Prozac'in etkisini göstermesi biraz zaman alacaktır. biraz daha sabretmelisin.

      Yorum


      • #4
        İlaçların oluşturacağı etki kişiden kişiye farklılık gösterip bu farklılıklar deniz sevyesinden everest tepesine kadar farklılık gösterebilir. Birini vezir yapan ilaç başkasını rezil yapar. Sizin bu durumda yapmanız gereken doktorunuzdan aynı hastalık için farklı ilaç talebinde bulunmak. Olmuyorsa doktoru değiştirmek. Ben kendi hastalığım için 5-6 farklı ilaç denedim. En sonunda birinde karar kıldım. Allah yardımcınız olsun.....

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: raindrop View Post
          İlaçların oluşturacağı etki kişiden kişiye farklılık gösterip bu farklılıklar deniz sevyesinden everest tepesine kadar farklılık gösterebilir. Birini vezir yapan ilaç başkasını rezil yapar. Sizin bu durumda yapmanız gereken doktorunuzdan aynı hastalık için farklı ilaç talebinde bulunmak. Olmuyorsa doktoru değiştirmek. Ben kendi hastalığım için 5-6 farklı ilaç denedim. En sonunda birinde karar kıldım. Allah yardımcınız olsun.....
          ilk ilacim paxildi. 1/5 senedir duzenli olarak kullandim evet iyi geldi ataklarim cok azaldi hastaliktan kurtuldum iyi oldum fakat bu sefer kisiligim degisti. dedigim gibi mutlu olamadim hicbiseyden tamamen asosyal surekli uyuyan dikkati dagilan kimseyi sevemeyen bir insan oldum. paxil bi yandan verirken bi yerden aldi benden.

          Yorum


          • #6
            paxili suclama bu senin kaderin

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: subaligi View Post
              ilk ilacim paxildi. 1/5 senedir duzenli olarak kullandim evet iyi geldi ataklarim cok azaldi hastaliktan kurtuldum iyi oldum fakat bu sefer kisiligim degisti. dedigim gibi mutlu olamadim hicbiseyden tamamen asosyal surekli uyuyan dikkati dagilan kimseyi sevemeyen bir insan oldum. paxil bi yandan verirken bi yerden aldi benden.
              Peki bu ters etkileri doktoruna anlattın mı ?... Anlattıysan bu konuda sana ne dedi ? ....

              Yorum

              İşleniyor...
              X