Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Tüm arkadaşlara merhaba

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Tüm arkadaşlara merhaba

    Siteye üye olalı 4 gün oldu ama bu bölümü henüz keşfettim artık ben de aranızdayım kendimi tanıtayım ukalalık olarak algılamazsanız

    adım ömer
    25 yaşındayım
    anadolu üni. iletişim bilimleri bölümündeyim. iletişim okuyorum. 3. sınıfım
    izmir karşıyakalıyım ama eskişehirde yaşıyorum 5 senedir öğrencilik dolayısıyla
    tek odalı bir evde yalnız yaşıyorum. 5 senedir ev arkadaşı ev arkadaşı bunladım artık kafamı dinliyorum
    Yakışıklı sayılırım esprili ve pozitifimdir
    2 sene önce okb hastalığına yakalandım. 1 sene önce ise rahatsızlıktan ciddi derecede kurtuldum çok şükür (darısı hepinizin başına) şu an gayet iyiyim

    Burda bulunma amacım psikolojiye olan merakım ve burada kötü günlerini yaşayan arkadaşlara bizzat moral depolamak. (okb azdığı zamanlar ben de çok desteğe ihtiyaç duymuştum, allah razı olsun ailem ve akrabalarım organize olup moralimi hep yüksek tuttular ama herkes benim kadar şanslı değil çevresinden yeterli desteği göremeyenlere en azından burada destek vermek istedim)

    abarttım birazcık sanırım :roll:

    Dilerim bu forumda kalıcı olurum

    Güzel Bakan Güzel Görür, Güzel Gören Güzel Düşünür, Güzel Düşünen Hayatından Lezzet alır..

    Hayata hep güzel bakmamız dileğiyle

    sevgiler
    GüzelBakanGüzlGörürGüzlGörenGüzl Düşünür

  • #2
    aramıza hoşgeldiniz

    Yorum


    • #3
      silinmemiş sanki burda.. hoşgeldin buarada

      Yorum


      • #4
        hoşgeldin pozitif neşenle neşemize neşe katarsın inşallah=))
        <br /><br /><br />kotuleri alkıslıyorum hayatları mahvetmek konusunda cok basarılılar!!!!

        Yorum


        • #5
          hoşgeldin gelmen iyi oldu emin ol

          Yorum


          • #6
            Allah allah aklım karıştı neden göremedim ki ben bu topici :P

            bu da ilk olmuştur heralde.. 2 tane tanışma topici açtım garip adamım velhasıl

            saolun arkadaşlar umarım site de ben de memnun kalırız bu yeni iletişim sürecinden

            sevgiler
            GüzelBakanGüzlGörürGüzlGörenGüzl Düşünür

            Yorum


            • #7
              Hoş geldin Ritanil , iyi paylaşımlar...

              Sevgiler.
              Düşlemek bilmekten daha önemlidir.

              Yorum


              • #8
                Hoşgeldin Ritanil....

                Yorum


                • #9
                  merhaba Ritanil hoşgeldin.Keyifli faydalı paylaşımlar.
                  Doğum yapan herşey dişidir. Kadınların ezelden beri bildiği kainatin dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olmak üzere degişmeye baslamış olacaktır.

                  Yorum


                  • #10
                    Aramıza hoş geldin Ritanil
                    Hayat bir uykudur, ölünce uyanır insan,
                    Sen erken davran, ölmeden önce uyan...

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X