Siteye üye olalı 4 gün oldu ama bu bölümü henüz keşfettim artık ben de aranızdayım kendimi tanıtayım ukalalık olarak algılamazsanız
adım ömer
25 yaşındayım
anadolu üni. iletişim bilimleri bölümündeyim. iletişim okuyorum. 3. sınıfım
izmir karşıyakalıyım ama eskişehirde yaşıyorum 5 senedir öğrencilik dolayısıyla
tek odalı bir evde yalnız yaşıyorum. 5 senedir ev arkadaşı ev arkadaşı bunladım artık kafamı dinliyorum
Yakışıklı sayılırım esprili ve pozitifimdir
2 sene önce okb hastalığına yakalandım. 1 sene önce ise rahatsızlıktan ciddi derecede kurtuldum çok şükür (darısı hepinizin başına) şu an gayet iyiyim
Burda bulunma amacım psikolojiye olan merakım ve burada kötü günlerini yaşayan arkadaşlara bizzat moral depolamak. (okb azdığı zamanlar ben de çok desteğe ihtiyaç duymuştum, allah razı olsun ailem ve akrabalarım organize olup moralimi hep yüksek tuttular ama herkes benim kadar şanslı değil çevresinden yeterli desteği göremeyenlere en azından burada destek vermek istedim)
abarttım birazcık sanırım :roll:
Dilerim bu forumda kalıcı olurum
Güzel Bakan Güzel Görür, Güzel Gören Güzel Düşünür, Güzel Düşünen Hayatından Lezzet alır..
Hayata hep güzel bakmamız dileğiyle
sevgiler
adım ömer
25 yaşındayım
anadolu üni. iletişim bilimleri bölümündeyim. iletişim okuyorum. 3. sınıfım
izmir karşıyakalıyım ama eskişehirde yaşıyorum 5 senedir öğrencilik dolayısıyla
tek odalı bir evde yalnız yaşıyorum. 5 senedir ev arkadaşı ev arkadaşı bunladım artık kafamı dinliyorum

Yakışıklı sayılırım esprili ve pozitifimdir

2 sene önce okb hastalığına yakalandım. 1 sene önce ise rahatsızlıktan ciddi derecede kurtuldum çok şükür (darısı hepinizin başına) şu an gayet iyiyim
Burda bulunma amacım psikolojiye olan merakım ve burada kötü günlerini yaşayan arkadaşlara bizzat moral depolamak. (okb azdığı zamanlar ben de çok desteğe ihtiyaç duymuştum, allah razı olsun ailem ve akrabalarım organize olup moralimi hep yüksek tuttular ama herkes benim kadar şanslı değil çevresinden yeterli desteği göremeyenlere en azından burada destek vermek istedim)
abarttım birazcık sanırım :roll:
Dilerim bu forumda kalıcı olurum
Güzel Bakan Güzel Görür, Güzel Gören Güzel Düşünür, Güzel Düşünen Hayatından Lezzet alır..
Hayata hep güzel bakmamız dileğiyle
sevgiler

<br /><br /><br />kotuleri alkıslıyorum hayatları mahvetmek konusunda cok basarılılar!!!!
Yorum