Merhabalar...
Siteyi dün tesadüfen buldum.. çok da memnun oldum. Hepimiz farklı ilişkiler yasıyoruz, farklı insanlar tanıyoruz, farklı olaylarin içerisinde buluyoruz kendimizi. Benim ilk kez karşılaştıgım için içinden çıkamayacagım bir durum belki de başkaları tarafından uzun zaman önce yaşandı ve üstesinden gelindi. Hepimizin farklı deneyimleri, farklı zayıf ve güçlü yönleri var. Bu yüzden ne kadar paylaşım içinde olursak hem kendimiz hem de baskaları için hersey cok daha kolay olacaktır. Kendi içimizde çırpınmaktansa, aynı sorunlarla karşılaşmıs ve çözümler bulmuş insanlarla aynı ortamda bunları paylaşabilmenin degeri ölçülemez. Ben daha çok ilişkiler üzerinde durmak ve konusmak istiyorum.Forumları incelediğim kadarıyla bazen karsıdakini kırıcı, tahrik edici mesajlar olabiliyor, umarım bunlarla hiç karşılaşmadan en iyi şekilde forumlarda paylaşım yapabiliriz.Bu arada isteyen herkes bana yazabilir. Okumayı ve dinlemeyi cok severim. Ne kadar uzun oldugu önemli deil.
Herkese şimdiden çoook teşekkürler
Biraz uzun oldu sanırım
Siteyi dün tesadüfen buldum.. çok da memnun oldum. Hepimiz farklı ilişkiler yasıyoruz, farklı insanlar tanıyoruz, farklı olaylarin içerisinde buluyoruz kendimizi. Benim ilk kez karşılaştıgım için içinden çıkamayacagım bir durum belki de başkaları tarafından uzun zaman önce yaşandı ve üstesinden gelindi. Hepimizin farklı deneyimleri, farklı zayıf ve güçlü yönleri var. Bu yüzden ne kadar paylaşım içinde olursak hem kendimiz hem de baskaları için hersey cok daha kolay olacaktır. Kendi içimizde çırpınmaktansa, aynı sorunlarla karşılaşmıs ve çözümler bulmuş insanlarla aynı ortamda bunları paylaşabilmenin degeri ölçülemez. Ben daha çok ilişkiler üzerinde durmak ve konusmak istiyorum.Forumları incelediğim kadarıyla bazen karsıdakini kırıcı, tahrik edici mesajlar olabiliyor, umarım bunlarla hiç karşılaşmadan en iyi şekilde forumlarda paylaşım yapabiliriz.Bu arada isteyen herkes bana yazabilir. Okumayı ve dinlemeyi cok severim. Ne kadar uzun oldugu önemli deil.
Herkese şimdiden çoook teşekkürler
Biraz uzun oldu sanırım


Yorum