Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Resminizi seçin, kişiliğinizi belirleyin

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    BEN BUNU DAHA ÖNCE GÖRMÜŞTÜM.VE 1'İ SEÇMİŞTİM VE ÇOK UYUYOR.İŞYERİNDEKİ ARKADAŞLARA DA UYGULAMIŞTIM
    <div>kimse anlamaz biliyorum;canımı yaksa da hayat g&uuml;l&uuml;yorum</div><br />

    Yorum


    • #17
      2 yi seçtim..budur

      Yorum


      • #18
        2 bana uyuyor.
        Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

        Yorum


        • #19
          kendimizi kandırmayalım hiçbir şıkta olumsuz bişey yok zaten hepsi yuvarlak kelimeler insanları mutlu etmek için hepsi bence bi objektif olarak bidaha okuyun şıkları.

          Yorum


          • #20
            bana uymadı..3ü seçmiştim hiç alakası yok

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: cenksel2001 View Post
              kendimizi kandırmayalım hiçbir şıkta olumsuz bişey yok zaten hepsi yuvarlak kelimeler insanları mutlu etmek için hepsi bence bi objektif olarak bidaha okuyun şıkları.
              bence de... katılıyorum sana

              Yorum


              • #22
                bu test ne zaman karşıma çıksa ve yapsam başka bir resimi işaretliyorum..değişen ben miyim ?
                bu sefer 4 nolu resim .

                Yorum


                • #23
                  Sonucum doğru çıktı
                  Bazen en güzel intikam, affetmektir.Ve bazen karşındakine verebileceğin en güzel cevap gülüp geçmektir.
                  - Victor Hugo -

                  Yorum


                  • #24
                    8 numarayı seçtim

                    Yorum


                    • #25
                      ben de 8 i seçtim...
                      :10:

                      Yorum


                      • #26
                        5. Profesyonel - Pragmatik - Kendini tanıyan
                        Hayatını eline alıp şansını kadere bırakmak yerine yaratmayı sevenlerdensiniz. Problemlerinizi pratik ve karışık olmayan yöntemlerle çözüyorsunuz. Günlük hayatınızda gerçekçi olmayı tercih ediyorsunuz. İşte ise herkes sizi sorumluluk sahibi olarak tanıyor. Sizin kendinize olan güveniniz sayesinde etrafınızdakiler de sizden güç alıyor. Fikirlerinizi uygulamaya koyana kadar rahat edemiyorsunuz.

                        Yorum


                        • #27
                          Benim 1 numara.Kendimi büyük oranda tanıtıyor ama yalnızlığı sevdiğimi sölemiş ora uymuyor.Yalnızlıktan nefret ediyorum.İğreniyorum ıyy...ıyyak
                          Hepimiz birer kuklayız Hayatta.Rol yapıyoruz Boyuna...
                          Hepimiz birer kuklayız.İplerimiz,birbirimizin elinde.
                          Aldatıyor,aldanıyoruz
                          Üç öğün de...

                          Yorum


                          • #28
                            Yedi çıktı , bence normal )

                            Yorum


                            • #29
                              9 numaralı resim :RpS_thumbup:
                              Kimsenin seni üzemeyeceği kadar güçlü olduğunda ve sen kimseyi üzmeyecek kadar iyi olduğunda; mutlusun demektir .

                              Yorum


                              • #30
                                8 numara

                                Dogru duygusalım.Hayalcide sayılabilirim :tinysmile_hmm_t:
                                Çılgın,hayat dolu ve hırçın SARIyla;Asil,olgun ve durgun KIRMIZInın dostluğu:

                                ''GALATASARAY''

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X