o beni seviyor. onun beni sevmesini hem seviyorum hem sevmiyorum. çok ağır suçluluk duygusu altındayım. neden, tam olarak emin değilim. belki o beni sevdiği halde onu sevmediğim için, belki o beni sevdiği halde onu sevmeme rağmen onu sevmediğimi düşündüğüm için, belki onu çok üzdüğüm için... aslında onu seviyorum galiba. çünkü ne zaman birini çok sevsem ona zarar vereceğimden korkarım. ve bundan deli gibi korkuyorum şimdi. öyle ki ondan nefret nefret ediyorum. ona zarar verme ihtimalim olduğu için. çünkü onunla hiç tanışmamış olsaydım ya da beni sevmeseydi ona zarar verme ihtimalim de olmazdı. kendimden nefret ediyorum. ona zarar verdiğim ve vermeye devam edebileceğim için, büyük ihtimalle de ederim. beni sevdiği için ondan nefret ediyorum. onu sevdiğim, dolayısıyla ona zarar verme ihtimalim olduğu için kendimden nefret ediyorum. keşke hiç tanışmasaydık. o da diyor bunu. onu çok üzdüğüm için. keşke hiç tanışmasaydık. böylece bu kadar suçluluk duymazdım. mutsuz ve yalnız olurdum yine. diken üstünde ve onunla değil. onu çok üzdüm. o dibe batmışken bir tekme de ben vurdum. her şeye rağmen beni sevmeye ve benimle olmaya devam ediyor. salak olduğunu söylüyor bu yüzden. ben de salağım. hak etmediği şeyler yaptım ona. kendimden nefret ediyorum. onun ölmesini istemiyorum. keşke zamanı geri alabilsem.
yalnız olmak her şeyden daha iyiymiş.
sevdiğimi kendimden koruyamıyorum.
kendimi aklımdan koruyamıyorum.
yine deliriyorum.
yalnız olmak her şeyden daha iyiymiş.
sevdiğimi kendimden koruyamıyorum.
kendimi aklımdan koruyamıyorum.
yine deliriyorum.

tamam kendini böyle tanımlıyorsan ok.ama bunu bilerek sana değer veren birini kaybetmeyi çalışma.sonra çok üzülürsün

Yorum