Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Kararsız mıyım ben?!!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Kararsız mıyım ben?!!

    Merhaba arkadaşlar sorunlarımı tektek dile getirmeye karar verdim,bunlardan birtaneside kararsızlık sanırım çevremden bolca duyuyorum,bana dokunan bir örneğide vereyim,ben normalde bir üniversite okuyorum birde yanında ikinci üniversite okuyorum açıktan,bu yıl baktım bölümlere takrardan başka bir bölümü farkedip ona geçsemmi diye düşündüm çevreminde fikrini alayım bir soruyorum,yok sen nekadar kararsız bir insansın artık birşeyde karar kıl gibi tepkiler arıyorum kendime soruyorum ben ne kararsızlıklar yaptımki böyle ani tepkilere maruz kalıyorum.sonuçta kendi hayatımı şekillendiriyorum çevreminde desteğini almak istiyorum neden insanlar tepkili,doğruyu bulana kadar aramak en doğrusu değil mi? (maddi konuda kimseye yük olmayan biriyim çalışıp okuyorum bunuda dile getireyim tepki sebebi olarak görülmesin)

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: Armagan View Post
    Merhaba arkadaşlar sorunlarımı tektek dile getirmeye karar verdim,bunlardan birtaneside kararsızlık sanırım çevremden bolca duyuyorum,bana dokunan bir örneğide vereyim,ben normalde bir üniversite okuyorum birde yanında ikinci üniversite okuyorum açıktan,bu yıl baktım bölümlere takrardan başka bir bölümü farkedip ona geçsemmi diye düşündüm çevreminde fikrini alayım bir soruyorum,yok sen nekadar kararsız bir insansın artık birşeyde karar kıl gibi tepkiler arıyorum kendime soruyorum ben ne kararsızlıklar yaptımki böyle ani tepkilere maruz kalıyorum.sonuçta kendi hayatımı şekillendiriyorum çevreminde desteğini almak istiyorum neden insanlar tepkili,doğruyu bulana kadar aramak en doğrusu değil mi? (maddi konuda kimseye yük olmayan biriyim çalışıp okuyorum bunuda dile getireyim tepki sebebi olarak görülmesin)



    Hangi bölümdesin?
    Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Olric View Post
      Hangi bölümdesin?
      normal bölümüm filoloji,açıktan okudğum bölüm uluslar arası ilişkiler,açıktan okudğum bölümü değiştirmek istiyorum.

      Yorum


      • #4
        sen bu kadar şeyi bir arada yapıyorsun 2 üniversite + çalışma hayatı, bravo valla..

        araman konusunda bende tereddüt yaşadım. tamam doğru yanı var kendin için en uygun en güzel şeyi bulman için arayacaksın en doğal hakkın ancak kendini bu konuda da biraz fazla yıpratmıyor musun? Aramanın amacı kendin için en doğrusunu bulmak mı yoksa birşeylerden kaçmak mı ince bir çizgi var dikkat etmen gereken...
        Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
          sen bu kadar şeyi bir arada yapıyorsun 2 üniversite + çalışma hayatı, bravo valla..

          araman konusunda bende tereddüt yaşadım. tamam doğru yanı var kendin için en uygun en güzel şeyi bulman için arayacaksın en doğal hakkın ancak kendini bu konuda da biraz fazla yıpratmıyor musun? Aramanın amacı kendin için en doğrusunu bulmak mı yoksa birşeylerden kaçmak mı ince bir çizgi var dikkat etmen gereken...

          2 üniversite ama işte normal üniversitedeki bölüm derslerime gidemiyorum korkumdan bolca boş vaktimdede çalışıyorum,aslında haklısın kaçmakla,doğruyu bulmak arasında çok ince çizgi var ama neyin uygun olduğunu bir türlü bulamıyorum,görmeden tanımadan birşeye atılmak istemiyorum öyle olunca çok çabuk vazgeçiyorum,buda çevremdekilerin böyle sert tepkiler vermesine sebep oluyor galiba ve tek kaldığımı hissediyorum ve her seçtiğimi yanlış sanıyorum belki buda çok karışık değil mi?

          Yorum


          • #6
            E değiştir canım istemiyorsan sağa sola bakma sen...Açıkta çok fazla bölüm yok zaten,ben normal okuduğun bölümü değiştirmek istiyorsun sandım da onu yapma diyecektim,çünkü yaşın 23 olmuş artık.
            Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

            Yorum


            • #7
              Bu arada nasıl bir işte çalışıyorsun?
              Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Olric View Post
                E değiştir canım istemiyorsan sağa sola bakma sen...Açıkta çok fazla bölüm yok zaten,ben normal okuduğun bölümü değiştirmek istiyorsun sandım da onu yapma diyecektim,çünkü yaşın 23 olmuş artık.
                benim için yaşın 23 ya da 30 olması farketmez umrumda değil,ben sadece mutlu olmak istiyorum severek isteyerek yapmak istiyorum hayatımdaki bazı şeyleri bu şekilde bu zihnimdeki sorunlara çözüm bulabilirim diye düşünüyorum...

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Armagan View Post
                  benim için yaşın 23 ya da 30 olması farketmez umrumda değil,ben sadece mutlu olmak istiyorum severek isteyerek yapmak istiyorum hayatımdaki bazı şeyleri bu şekilde bu zihnimdeki sorunlara çözüm bulabilirim diye düşünüyorum...



                  İşin olduğunu sonradan gördüm,kendi geçimini sağlayabiliyorsan oku tabi,kimseye yük olmuyorsun sonuçta...
                  Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: Armagan View Post
                    2 üniversite ama işte normal üniversitedeki bölüm derslerime gidemiyorum korkumdan bolca boş vaktimdede çalışıyorum,aslında haklısın kaçmakla,doğruyu bulmak arasında çok ince çizgi var ama neyin uygun olduğunu bir türlü bulamıyorum,görmeden tanımadan birşeye atılmak istemiyorum öyle olunca çok çabuk vazgeçiyorum,buda çevremdekilerin böyle sert tepkiler vermesine sebep oluyor galiba ve tek kaldığımı hissediyorum ve her seçtiğimi yanlış sanıyorum belki buda çok karışık değil mi?
                    üniversite bir amaç değil araçtır. Öncelikle şunu söylemek isterim mezun olduğun bölüm sadece senin referansındır özellikle bahsettiğin bölümlerde. Bu konuda doktor mühendis ve teknik elemanın böyle bir kaygıya düşmesini anlarım ancak özellikle sosyal ve iktisadi bölümlerde teoriyle pratik ne yazıkki birlikte işlemiyor. ve işe girecek elemanın seçimi konusunda uluslararası ilişkiler yazması yeterli (tabi kişilik özellikleri ve kişinin bakış açısı uygun ise)


                    ileride ne yapmak istediğini seçmelisin. Ama seçerken elindeki imkanlara bakmalısın. (hedefle bulunduğun yer şaşmamalı) ve artık hayatını bu kadar dert haline getirmemelisin 15-20 sene çalışıp emekli olacak sonuçta. önemli olan iş değil tüm yönleriyle hayatı yaşayabilmek (ne kariyer yapmış ne firma sahipleri tanıyorum mutsuz bu bir örnek değil mi yaşamayı bilmediklerine)
                    Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: Olric View Post
                      İşin olduğunu sonradan gördüm,kendi geçimini sağlayabiliyorsan oku tabi,kimseye yük olmuyorsun sonuçta...
                      bundan sonra yakınlarıma danışmamayı hatta okul konusunda yaptıklarımı dahi bahsetmemeyi düşünüyorum böylesi daha güzel olacak gibi

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
                        üniversite bir amaç değil araçtır. Öncelikle şunu söylemek isterim mezun olduğun bölüm sadece senin referansındır özellikle bahsettiğin bölümlerde. Bu konuda doktor mühendis ve teknik elemanın böyle bir kaygıya düşmesini anlarım ancak özellikle sosyal ve iktisadi bölümlerde teoriyle pratik ne yazıkki birlikte işlemiyor. ve işe girecek elemanın seçimi konusunda uluslararası ilişkiler yazması yeterli (tabi kişilik özellikleri ve kişinin bakış açısı uygun ise)


                        ileride ne yapmak istediğini seçmelisin. Ama seçerken elindeki imkanlara bakmalısın. (hedefle bulunduğun yer şaşmamalı) ve artık hayatını bu kadar dert haline getirmemelisin 15-20 sene çalışıp emekli olacak sonuçta. önemli olan iş değil tüm yönleriyle hayatı yaşayabilmek (ne kariyer yapmış ne firma sahipleri tanıyorum mutsuz bu bir örnek değil mi yaşamayı bilmediklerine)
                        okadar iyi konuşuyorsunki yani tıkanıp kalıyorum,kendimi baştan baştan eleştiriyorum,benim içinde bulunduğum eğitim bölümleri farkındaysanız insanlarla ilişkili belli bir duruş belli kriterdeki insanların kabul edilebileceği işlere girebilecek kişilerin okuması gereken bir bölüm,ve ben kendimi özgüven,konusunda eksik görüyorum,bilgi açısından zekilik açısında pratiklik açısından değil problemim belki bu yüzden değiştirmek istiyorum bu bölümü kendimi değiştiremeyip şartları değiştirmeye çabalıyorum,bunlarla çözüm getirmeye çalışıyorum ama bunların sonucundada çevremde farklı algılanıyorum..

                        Yorum


                        • #13
                          Tesekkur ederim. Hepimizin yasadigi sorunlar, onemli olan sorgulamak cok iyi yapiosun bence. Sen bolumunu sevmemissin caresi cikisi acik ogretimde aramissin halen ariyorsun. Dogru yonde elestri mutluluga goturur hadi hayirlisi
                          Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
                            Tesekkur ederim. Hepimizin yasadigi sorunlar, onemli olan sorgulamak cok iyi yapiosun bence. Sen bolumunu sevmemissin caresi cikisi acik ogretimde aramissin halen ariyorsun. Dogru yonde elestri mutluluga goturur hadi hayirlisi
                            teşekkür ediyorum fikirler için

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X