arkadaşlar,yıllardır depresyon tedavisi görüyorum,borderline kişilik bozukluğu tanısı da koyuldu.
soracağım soru,bir kaçamak yapayım dedim,votka aldım,normalde alkol kullanmam.
yaklaşık 1 kupa bardağı içtim,kaldıramadım tabi çıkardım,şarhoşta oldum. ertesi gün iyiydim,fakat sonrasında çok kötü huzursuzluk başladı.kafam hiç üstümde değil resmen depresyon durumundayım. yaklaşık 3-4 gündür çok kötüyüm.
citol kullanıyorum. içtiğim gün almamıştım zararlı olmasın diye.
anneminde haberi yok,bir şey diyemiyorum da,şu durum da olmamın nedeni aldığım alkol mü,bilgisi ile yardımcı olabilecek birileri var mı ?
böyle devam ederse kafayı yiyeceğim :31:
soracağım soru,bir kaçamak yapayım dedim,votka aldım,normalde alkol kullanmam.
yaklaşık 1 kupa bardağı içtim,kaldıramadım tabi çıkardım,şarhoşta oldum. ertesi gün iyiydim,fakat sonrasında çok kötü huzursuzluk başladı.kafam hiç üstümde değil resmen depresyon durumundayım. yaklaşık 3-4 gündür çok kötüyüm.
citol kullanıyorum. içtiğim gün almamıştım zararlı olmasın diye.
anneminde haberi yok,bir şey diyemiyorum da,şu durum da olmamın nedeni aldığım alkol mü,bilgisi ile yardımcı olabilecek birileri var mı ?
böyle devam ederse kafayı yiyeceğim :31:

Yorum