http://www.tavsiyeediyorum.com/makale_4025.htm
makale güzel,bir borderline olarak biraz daha bilgi edindim ve sizlerle paylaşmak istedim.
kimi yerde tedavi mümkün derken kimi yerde mümkün değil denmekte.
şu lanet olası hiç bitmeyen sıkıntı,mutsuzluk,anlık duygu durumları değişimi,depresif haller olmasa ne iyi olurdu.
bir de şunu eklemek istiyorum.
ergenlikte ortaya çıktığı en şiddetli zamanların o zamanlar olduğunu,yaş ilerledikçe daha iyiye gittiğini okumuştum.
13-14 yaşından beri ağır depresyonla başlayan yıllarca devam eden bu lanet durumu yaşamaktayım.
yaş oldu 35. yine de bazen niye olmasın belki birden her şey düzelebilir diyorum.
sonra geçiyor:61:
bir mucize lazım...
makale güzel,bir borderline olarak biraz daha bilgi edindim ve sizlerle paylaşmak istedim.
kimi yerde tedavi mümkün derken kimi yerde mümkün değil denmekte.
şu lanet olası hiç bitmeyen sıkıntı,mutsuzluk,anlık duygu durumları değişimi,depresif haller olmasa ne iyi olurdu.
bir de şunu eklemek istiyorum.
ergenlikte ortaya çıktığı en şiddetli zamanların o zamanlar olduğunu,yaş ilerledikçe daha iyiye gittiğini okumuştum.
13-14 yaşından beri ağır depresyonla başlayan yıllarca devam eden bu lanet durumu yaşamaktayım.
yaş oldu 35. yine de bazen niye olmasın belki birden her şey düzelebilir diyorum.
sonra geçiyor:61:
bir mucize lazım...

Yorum