sıkıntılarımın ilk başladığı zamanlarda malesef sahtekar hacılardan hocalardan çok çektim.
çoğunuz da da aynı şeyler olmuştur.
doktorda çare aranır görünürde bir şey yoktur düzelme olmaz,
aile çaresizdir veya bilinçsiz yer gök dua üstüne yaratılmıştır derler nerde üfürükçü,hoca var ona götülür.
zaten müthiş berbat durumdasındır. bu sömürücüler efendim cin çarpmış peri yakalamış,
muska yapılmış diye sizi iyice zıvanadan çıkarıp paranızı yerler.
ah şimdiki halim olsaydı o lanet sahtekarların hepsinin boğazını sıkardım.
ALLAH korkusu yok bunlarda. aciz durumundan yararlanma peşindeler.
sapığı var supuğu var.
sıkıntısı olan herkese en başta doktor tedavisi öneriyorum ben arkadaşlar.
bu tür ahlaksızlar hem zamanınızı hem paranızı hem umutlarınızı hemde sağlığınızı çalıyorlar.
çoğunuz da da aynı şeyler olmuştur.
doktorda çare aranır görünürde bir şey yoktur düzelme olmaz,
aile çaresizdir veya bilinçsiz yer gök dua üstüne yaratılmıştır derler nerde üfürükçü,hoca var ona götülür.
zaten müthiş berbat durumdasındır. bu sömürücüler efendim cin çarpmış peri yakalamış,
muska yapılmış diye sizi iyice zıvanadan çıkarıp paranızı yerler.
ah şimdiki halim olsaydı o lanet sahtekarların hepsinin boğazını sıkardım.
ALLAH korkusu yok bunlarda. aciz durumundan yararlanma peşindeler.
sapığı var supuğu var.
sıkıntısı olan herkese en başta doktor tedavisi öneriyorum ben arkadaşlar.
bu tür ahlaksızlar hem zamanınızı hem paranızı hem umutlarınızı hemde sağlığınızı çalıyorlar.


Yorum