Duyuru

Collapse
No announcement yet.

hacılar hocalar üfürükçüler

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • hacılar hocalar üfürükçüler

    sıkıntılarımın ilk başladığı zamanlarda malesef sahtekar hacılardan hocalardan çok çektim.
    çoğunuz da da aynı şeyler olmuştur.
    doktorda çare aranır görünürde bir şey yoktur düzelme olmaz,
    aile çaresizdir veya bilinçsiz yer gök dua üstüne yaratılmıştır derler nerde üfürükçü,hoca var ona götülür.
    zaten müthiş berbat durumdasındır. bu sömürücüler efendim cin çarpmış peri yakalamış,
    muska yapılmış diye sizi iyice zıvanadan çıkarıp paranızı yerler.

    ah şimdiki halim olsaydı o lanet sahtekarların hepsinin boğazını sıkardım.
    ALLAH korkusu yok bunlarda. aciz durumundan yararlanma peşindeler.
    sapığı var supuğu var.
    sıkıntısı olan herkese en başta doktor tedavisi öneriyorum ben arkadaşlar.
    bu tür ahlaksızlar hem zamanınızı hem paranızı hem umutlarınızı hemde sağlığınızı çalıyorlar.

  • #2
    Başıma geldi.Allah onların belasını versin.Hakkımı helal etmiyorum aşalık pisliklere.Yok ip bağlamalar, saçma sapan şeyler.Çaresizlikten gittik.Aynen şimdi olsa boğardım.Ama o çaresizliğe alışma sürecinde insan herşeyi deniyor.Sıkıntıları kabullenmek yıllar alabiliyor.Şimdi insanlara kızıyorum.Üfürükçülere, umut tacirlerine, sahtekarlara gidiyorlar.Türbede Fatiha okuması gerekirken; türbe duvarına kalem, silgi, gelinlik, bebek ayakkabısı sürüyorlar.Beleşçiler.Bedavadan Öss de ilk 1000 e girmek isteyen uyanıklar.Ne bu rezillik.Halkım beni utandırıyorKendinize gelin artık.Allahın izniyle sabır, fiili dualar ve tevekkülle aşılmayacak dert yoktur.Senin derdin, başkasının ekmek kapısı olmasın.Güzel bir konu açmışsın.Teşekkürler...
    Orjinal yazı sahibi: ALTI2 View Post
    sıkıntılarımın ilk başladığı zamanlarda malesef sahtekar hacılardan hocalardan çok çektim.
    çoğunuz da da aynı şeyler olmuştur.
    doktorda çare aranır görünürde bir şey yoktur düzelme olmaz,
    aile çaresizdir veya bilinçsiz yer gök dua üstüne yaratılmıştır derler nerde üfürükçü,hoca var ona götülür.
    zaten müthiş berbat durumdasındır. bu sömürücüler efendim cin çarpmış peri yakalamış,
    muska yapılmış diye sizi iyice zıvanadan çıkarıp paranızı yerler.

    ah şimdiki halim olsaydı o lanet sahtekarların hepsinin boğazını sıkardım.
    ALLAH korkusu yok bunlarda. aciz durumundan yararlanma peşindeler.
    sapığı var supuğu var.
    sıkıntısı olan herkese en başta doktor tedavisi öneriyorum ben arkadaşlar.
    bu tür ahlaksızlar hem zamanınızı hem paranızı hem umutlarınızı hemde sağlığınızı çalıyorlar.

    Yorum


    • #3
      dindarım yobazım.

      Yorum


      • #4
        Ben de dindar ve yobazım.Allah babamdan razı olsun, dindar bir ailede yetiştim.Toplumun yobaz ve geri kafalılık olarak gördüğü bazı özellikleri şükür ki hala kendimde barındırabiliyorum.
        Orjinal yazı sahibi: tommiks View Post
        dindarım yobazım.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
          Ben de dindar ve yobazım.Allah babamdan razı olsun, dindar bir ailede yetiştim.Toplumun yobaz ve geri kafalılık olarak gördüğü bazı özellikleri şükür ki hala kendimde barındırabiliyorum.
          bak ne güzel

          hacıyım hocayım da

          şeref ekmek bulamazken...

          Yorum


          • #6
            hepsi vicdan avcısı ,dini duyguları sömürücü ,allahın ayetleri parayla satılmaz.!!!!!!!!!!!!!!!!

            Yorum


            • #7
              En son muska taşımak için gitmiştim muska verdi ve hala üzerimde taşıyorum.fiyatıda 100 tl.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: barmen123 View Post
                En son muska taşımak için gitmiştim muska verdi ve hala üzerimde taşıyorum.fiyatıda 100 tl.
                kendi giden ağlamaz.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: panik View Post
                  kendi giden ağlamaz.
                  iyiki gitmişim canım saolsun..

                  Yorum


                  • #10
                    allahın ayetleri parayla satılmaz.!!!!!!!!

                    bu sözü sevdim.

                    çok doğru.

                    panik

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: barmen123 View Post
                      iyiki gitmişim canım saolsun..
                      zarara rızasıyla gidene acınmaz:)))))))

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: panik View Post
                        zarara rızasıyla gidene acınmaz:)))))))

                        haklısın özgür irade sonuçta.

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X