ben okulunu düzgün okumuyan bugune kadar devamsızlık geçmiş raporla bütünlemeye kalarak bir üniversiteye hatta üniversite değil yüksekokul kazandım ama düzgün gitmiyorum hala asıyorum bu sorun ailemle olan ilişkimi çok bozuyor bi oyun var çok takıldığım bunda bi başarı elde etmek istiyorum bundan okulu aksatıyorum galiba ama bilmiorum annemde çok okumamı istiyor ben bir türlü sevemedim okulu bugun gene olaylar oldu evde artık bunun nedenini anlamıyorum okumıcaksan çalış diyolar çalışmak istemiyorum hayatım boyunca çokta olmasa normale göre kilolu oldum sevgilim bile olmadı hiç hayatım hep böyle geçti biiri ne oldugumu ne olcagımı söylese bi destek olsun artık başımı alıp gidesim geliyor ama bırakamıyorum anneme olan sevgimde burdaki rahatlıktan cart curt hayatı geçirmeye çalışıyorum...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
sıkıntılarım var destek istiyorum
Collapse
X
-
Kardeşim yaşadığın şeyleri lise sonda öss'ye girip düşük puan alınca yaşamıştım.Benden çok büyük yerler bekleyenleri hayal kırıklığına uğrattım.Kazanamamaktan ziyade aile ve çevreme karşı yaşadığım utanç ve mahcup olmak beni kahretmişti.Arkadaşlarımın da büyük kısmı iyi yerler kazanıp gidiyordu.Ben de o sıralar 97 kiloydum.1 yıl daha öss'ye hazırlanmayı koydum kafama.Akıllanmıştım artık.Bu önümdeki son şanstı hayat için.Hukuk istiyordum.İyi bir bölüm kazanabilmek için liseyi ailemden uzakta abimin yanında okudum.Sırf iyi bir lise okumak için.Ve iyi bir bölüm kazanabilmek için.1 yıl sıktım dişimi.Hayat zordu.Öss sitresi bir yandan bir yandan kiloluydum.Bir yandan dershane falan.Ama 1 yıl iyi çalıştım.Dedim ki kendime bu yıl ders çalışçam seneye kilolarımdan kurtulcam.Her şeyin bir zamanı var.Her şey düzene gircek sabret oğlum.Şimdi Selçuk Üniversitesi Hukuk Fakültesi 2. sınıfım.97 kilodan da 75 kiloya düştüm.Fiziğim düzeldi okulum iyi.3 yıl önceki halimle çok farkım var şimdi.Sana tavsiyem okulunu bitir.Oyunu bırak.Yazın zayıfla.Okulu bitirdikten sonra askere git ve işe gir.Gerisi kendiliğinden olacaktır.Unutma kendini düşünmüyorsan aileni düşün.Onlar senden daha çok üzülüyorlar senin durumuna.Onları dinle.
Yorum
-
Ben de counter strike online oynamaktan çalışamıyordum lise sonda zaten.İnternette takılırdım bol bol.Ama insana bunların hiçbir faydası yok.Anlık zevk veren şeyler.Yarın o oyunu oynadığın için pişman olacaksın kendine kızacaksın.Benim arkadaşlarım da Knight diye bir oyun oynarlardı ama bıraktılar.Şimdi eksikliğini hissetmiyorlar.İradeli davran.Oyun sonuçta.
Yorum
-
ya arkadaşlar benimde bi sorunum var sorunum şu insanlar beni sevmiyor onlar tarafından fazla önemsenmiyorum mesela ilk gün biriyle tanıştığımda 2 ci gün o kişi benle fazla muhattap olmak istemiyor ama insanlara çok sıcakkanlı sevecen davranıyorum ama ne bilim işte sevdiremiyorum kendimi benle birlikte 4 kişilik bi arkadaş grubumuz var en az sevilen benim yani diğer 3 arkadaş birbirlerini çok severler tek sorun bu değil sınıfta olsun evde olsun en son sevilen kişi benim herkese çok iyiliğim dokundu mesela geçenlerde bi kız vardı sevgilisinden ayrıldı geldi benle konuştu dedim böyle böyle yap ağırdan al biraz dedim kız gitti konuştu sevgilisiyle arası süper oldu sonra fazla muhattap olmamaya başladı heralde benle işi oldukları zaman seviyolar beni :/ keşke herkesin sevdiği biri olsaydım en son seçeneklerden olmasaydım
Yorum
-
Benden daha sosyalmişsin ben okadar sosyal değilim.Orjinal yazı sahibi: sevilmiyorum View Postya arkadaşlar benimde bi sorunum var sorunum şu insanlar beni sevmiyor onlar tarafından fazla önemsenmiyorum mesela ilk gün biriyle tanıştığımda 2 ci gün o kişi benle fazla muhattap olmak istemiyor ama insanlara çok sıcakkanlı sevecen davranıyorum ama ne bilim işte sevdiremiyorum kendimi benle birlikte 4 kişilik bi arkadaş grubumuz var en az sevilen benim yani diğer 3 arkadaş birbirlerini çok severler tek sorun bu değil sınıfta olsun evde olsun en son sevilen kişi benim herkese çok iyiliğim dokundu mesela geçenlerde bi kız vardı sevgilisinden ayrıldı geldi benle konuştu dedim böyle böyle yap ağırdan al biraz dedim kız gitti konuştu sevgilisiyle arası süper oldu sonra fazla muhattap olmamaya başladı heralde benle işi oldukları zaman seviyolar beni :/ keşke herkesin sevdiği biri olsaydım en son seçeneklerden olmasaydım
Psikotik sorunlar olabilir, bende var.
Yani belkide sen sevilmediğini düşünüyorsun ve aktif olamıyorsundur.
Yorum
-
hayır aslında hiç alakası yok köy kasaba gibi bi yerde yaşıyorum normal sıradan bi hayat ev okul dışarı çıkıp geziyorum felan ama ben sevilmediğimin çok iyi farkındayım böyle düşünmeye başladığım zamanlar sadece bi saçmalık olarak düşündüm ama benim dışımda herkes yeterince saygı görüyo ya hani diyolar takma değerini anlıcaklar umursamaz davran diyolar yinede pek fazla umurlarında olmuyorum çok utangaç bi yapım gidip psikoloji hocasıylada felan konuşamıyorum
Yorum
-
Eğer bu durumu kafana takarsan depresyona girersin. Utangaç yapı senin yapında varsa değişmen çok zor. İnsanlar cesur yönetici tipindeki kişileri severler. Bir şekilde sosyal olman gerekir. İlaç tedavisiyle cesaretli biri olmak istiyorsan bir doktora görün.Orjinal yazı sahibi: sevilmiyorum View Posthayır aslında hiç alakası yok köy kasaba gibi bi yerde yaşıyorum normal sıradan bi hayat ev okul dışarı çıkıp geziyorum felan ama ben sevilmediğimin çok iyi farkındayım böyle düşünmeye başladığım zamanlar sadece bi saçmalık olarak düşündüm ama benim dışımda herkes yeterince saygı görüyo ya hani diyolar takma değerini anlıcaklar umursamaz davran diyolar yinede pek fazla umurlarında olmuyorum çok utangaç bi yapım gidip psikoloji hocasıylada felan konuşamıyorum

Yorum

Yorum