33 yaşında bir erkek olarak kendimi bildim bileli çok kolay ağlayan birisiyim. Bazen azalıyor hassasiyetim ama en az hassas olduğum durumda bile, mesela bir film izlerken bana bir şeyler çağrıştırıyorsa göz yaşlarımı tutamıyorum. Daha hassas durumlarda ise bazen durduk yere gözlerim doluyor, bir şeyler gelince aklıma.
Kişilik olarak asosyal, çekingen, kararsız ve içine atan bir yapım var. Çevremdekiler ise hep kaygısız olduğumu söyler. Ancak bu aşırı duygusallık çoğu zaman rahatsız edici oluyor.
Ne yapabilirim? Psikolojik tedavi amaçlı gittiğimde çabuk ağlıyorum dersem uzman, bunun için mi geldin demez mi?
Kişilik olarak asosyal, çekingen, kararsız ve içine atan bir yapım var. Çevremdekiler ise hep kaygısız olduğumu söyler. Ancak bu aşırı duygusallık çoğu zaman rahatsız edici oluyor.
Ne yapabilirim? Psikolojik tedavi amaçlı gittiğimde çabuk ağlıyorum dersem uzman, bunun için mi geldin demez mi?



Yorum