Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Çok Çabuk Ağlıyorum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Çok Çabuk Ağlıyorum

    33 yaşında bir erkek olarak kendimi bildim bileli çok kolay ağlayan birisiyim. Bazen azalıyor hassasiyetim ama en az hassas olduğum durumda bile, mesela bir film izlerken bana bir şeyler çağrıştırıyorsa göz yaşlarımı tutamıyorum. Daha hassas durumlarda ise bazen durduk yere gözlerim doluyor, bir şeyler gelince aklıma.
    Kişilik olarak asosyal, çekingen, kararsız ve içine atan bir yapım var. Çevremdekiler ise hep kaygısız olduğumu söyler. Ancak bu aşırı duygusallık çoğu zaman rahatsız edici oluyor.
    Ne yapabilirim? Psikolojik tedavi amaçlı gittiğimde çabuk ağlıyorum dersem uzman, bunun için mi geldin demez mi?

  • #2
    Sizin kullanma klavunuzu istiyorum erkekler ağlamaz diyenlere serpiştirmek için hoş gözlerine de soksak nafile... Ağlayınız efendim ağlamak insanın içindeki zehiri akıtır ve insana insan olduğunu hatırlatır...

    Yorum


    • #3
      asosyal, çekingen, duygusal ,içine atan ve çok çabuk ağlayan biri olmaktan duyduğunuz rahatsızlığı ifade ederseniz; gittiğiniz uzman, bunun için mi geldin demez.

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: deep emotion
        ağlamak duyguların açığa çıkmasıdır.çok duygusal biriolduğunuz için çok gözyaşı döküyorsunuz normal bir durum
        doğru söylüyorsunuz, maalesef genelde etraftan gelecek tepkiler ve özellikle ufak oğlumun yanında olduğum için ağlamayı kesiyor dikkatimi dağıtmaya çalışıyorum ve sanırım bu da hiç iyi bir şey değil.

        Orjinal yazı sahibi: govinda View Post
        Sizin kullanma klavunuzu istiyorum erkekler ağlamaz diyenlere serpiştirmek için hoş gözlerine de soksak nafile... Ağlayınız efendim ağlamak insanın içindeki zehiri akıtır ve insana insan olduğunu hatırlatır...
        gerçekten de içten ağladığım zaman kendimi iyi hissediyorum.

        Orjinal yazı sahibi: Gülben
        Öncelikle aramıza hoş geldiniz.Bende bu foruma ilk üye olduğumda bu konuda bir başlık açmıştım.Benim şikayetim ise çizgifilm izlerken bile ağlıyordum.Çok bir şey değişmedi tabii.Birkaç ay önce eşimle duygusal bir aşk filmi izliyorduk.Filmdeki kızın ölümcül bir hastalığı vardı, ağlamak bir yana rahatsızlandım.Filmi yarıda kestik, izleyemedim.Kimi insanlar fazla duygusal olabiliyor aslında bu durum çok da kötü bir şey değil.Taş kalpli olmaktan daha iyidir diye düşünüyorum.Ama çok rahatsız oluyorsanız bir psikiyatriste gidebilirsiniz.Gereğinden fazla duygusal ve hassas olduğunuzu ve bu durumdan rahatsız olduğunuzu söyleyebilirsiniz..Onlar herşeyi duymaya alışık, sizi terslemezler diye düşünüyorum.
        teşekkürler. ben artık aşk filmleri izlemiyorum bile, düşüncesi hatta filmin konusu bile yetiyor ağlatmaya. hele ki konusu aşktan öte, dostluk, baba - oğul, abi - kardeş ilişkilerini anlatan bir filmse... mesela ne zaman "babam için - in the name of the father" filmi gelse gözlerim dolar.

        Orjinal yazı sahibi: fragile View Post
        asosyal, çekingen, duygusal ,içine atan ve çok çabuk ağlayan biri olmaktan duyduğunuz rahatsızlığı ifade ederseniz; gittiğiniz uzman, bunun için mi geldin demez.
        aslında tek şikayetim göz yaşları. asosyal, çekingen ve duygusal biri olmaktan şikayetçi değilim.

        Yorum


        • #5
          Antidepresanlar ağlamayı durduruyor ama insan doğuştan depresif olurmu diye düşünüyorum.

          Yorum


          • #6
            acıtasyon heralde........

            Yorum

            İşleniyor...
            X