son 3 ay içerisinde ayda bir cenazemiz oldu.
banada olanlar oldu,zaten sıkıntılarım hortlamaya başlamıştı.
3-4 gün önce aşırı huzursuzluktan sıkıntıdan saatlerce bağırdım canım yandıkça.
12-13 gün yemek yiyemedim uyku yok,huzur yok,iştah yok.
bu süre içerisinde yediğim bir tabak yemek. ve tarifsiz korku düşünce
tuhaf algılamalar yaşadım.
2,5 ayda anti depresan,antipsikotik 6 yeni ilaç denedim doktor kontrolünde.
acile gittim,sürekli doktorumu aradım duramıyorum dayanamıyorum diye.
4 gün önce nervium ve antipiskotik ekledi,biraz husrsuzluğum dayanmaz acılarım azaldı.
ve halen diken üstündeyim iyiyim yahu demek için.
her an tekrar başlayacak gibi huzursuzluğum.
kurbanlık koyun gibi bekliyorum işte. eski düzenime dönmek istiyorum.:18:
of ki of :tinysmile_cry_t4: ben ya da bizim gibiler canımızın derdinde iken öyle tarif ediyorlar ki borderlineyi canavar tarif ediyorlar resmen,ne kadar yanılgı ne kadar ön yargı yazık.
:111:
banada olanlar oldu,zaten sıkıntılarım hortlamaya başlamıştı.
3-4 gün önce aşırı huzursuzluktan sıkıntıdan saatlerce bağırdım canım yandıkça.
12-13 gün yemek yiyemedim uyku yok,huzur yok,iştah yok.
bu süre içerisinde yediğim bir tabak yemek. ve tarifsiz korku düşünce
tuhaf algılamalar yaşadım.
2,5 ayda anti depresan,antipsikotik 6 yeni ilaç denedim doktor kontrolünde.
acile gittim,sürekli doktorumu aradım duramıyorum dayanamıyorum diye.
4 gün önce nervium ve antipiskotik ekledi,biraz husrsuzluğum dayanmaz acılarım azaldı.
ve halen diken üstündeyim iyiyim yahu demek için.
her an tekrar başlayacak gibi huzursuzluğum.
kurbanlık koyun gibi bekliyorum işte. eski düzenime dönmek istiyorum.:18:
of ki of :tinysmile_cry_t4: ben ya da bizim gibiler canımızın derdinde iken öyle tarif ediyorlar ki borderlineyi canavar tarif ediyorlar resmen,ne kadar yanılgı ne kadar ön yargı yazık.
:111:

kim yapıyor öyle.
Yorum