Duyuru

Collapse
No announcement yet.

borderlinenin deepresif boyutundayım,çok zordayım

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • borderlinenin deepresif boyutundayım,çok zordayım

    son 3 ay içerisinde ayda bir cenazemiz oldu.
    banada olanlar oldu,zaten sıkıntılarım hortlamaya başlamıştı.
    3-4 gün önce aşırı huzursuzluktan sıkıntıdan saatlerce bağırdım canım yandıkça.
    12-13 gün yemek yiyemedim uyku yok,huzur yok,iştah yok.
    bu süre içerisinde yediğim bir tabak yemek. ve tarifsiz korku düşünce
    tuhaf algılamalar yaşadım.

    2,5 ayda anti depresan,antipsikotik 6 yeni ilaç denedim doktor kontrolünde.
    acile gittim,sürekli doktorumu aradım duramıyorum dayanamıyorum diye.

    4 gün önce nervium ve antipiskotik ekledi,biraz husrsuzluğum dayanmaz acılarım azaldı.
    ve halen diken üstündeyim iyiyim yahu demek için.
    her an tekrar başlayacak gibi huzursuzluğum.
    kurbanlık koyun gibi bekliyorum işte. eski düzenime dönmek istiyorum.:18:

    of ki of :tinysmile_cry_t4: ben ya da bizim gibiler canımızın derdinde iken öyle tarif ediyorlar ki borderlineyi canavar tarif ediyorlar resmen,ne kadar yanılgı ne kadar ön yargı yazık.
    :111:
    Last edited by ALTI2; 09-06-2013, 01:32 AM.

  • #2
    çok haklısın..en zor hastalıktır borderline. yaşayana tabikii...
    bu hastalığın farkındalığı aslında en zor olan kısmı ne zaman değişeceksin diye paronayak oluyorsun ve bekliyorsun ani değişimlerini..
    ben farkettiğimde hemen iyileşmek için birçok şeyden vazgeçtim. umarım sende başarırsın ALT12

    Yorum


    • #3
      kim yapıyor öyle.
      "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: .::yabancı::. View Post
        kim yapıyor öyle.
        bizi aşağılayan çok var YABANCI...

        Yorum


        • #5
          anlıyorum allah insana doğru yolu göstersin hastalık sonuçta asagilamak komiktir.
          "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: .::yabancı::. View Post
            anlıyorum allah insana doğru yolu göstersin hastalık sonuçta asagilamak komiktir.
            Allah a sığınırım ben bu nedenle..
            Ve mümkünse uzak dururum o şahıslardan.

            Yorum


            • #7
              ama hastalık adı altına saklanip çok kötü insanlar da var. birebir tadım biri var her halti yer sonra bu hastaliktan der. tedavi kabul etmiyor.
              "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: .::yabancı::. View Post
                ama hastalık adı altına saklanip çok kötü insanlar da var. birebir tadım biri var her halti yer sonra bu hastaliktan der. tedavi kabul etmiyor.
                onlara bişey diyemem
                ben şahsen mesela 4 aydır hiç evden çıkmıyorum sevgilim yok -ki yalnızlık bizler için çok zordur
                alkol de öyle bırakmak güçtür hepsinden sıyrıldım ama bana yol gösteren dini inancımdı yalnızca.
                Allah tan gittiğim dr lar da bu yönde bana yol gösterdiler inancımla aşabileceğimi söylediler ve şimdilik çok şükür bir çok şeyi atlattım ama daha çok zaman ivar tamamen sıyrılabilmem için..birde hiçbirşeyimi inkar etmem. bu yaşadıklarımı da ayıp olarak hiç görmedim. ortada çünkü gerçekten kahpece yapılan birşey yok. sadece duygu kontrolsüzlüğü olarak adlandırıyorum ben bu süreci..

                Yorum


                • #9
                  allah şifa versin. atlatırsin.
                  "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: .::yabancı::. View Post
                    allah şifa versin. atlatırsin.
                    inşallah..

                    Yorum


                    • #11
                      Depresyona girmişsin ama bu depresyon borderlineın depresif boyutu değil bence.
                      Bipolar olsan evet derim. Onda depresif ve manik dönemler oluyor.
                      Ama borderlineda böyle ortaya çıkmıyor diye biliyorum. Uzun bir dönem sürmüyor.
                      Gün içi dalgalanmalar çok oluyor.
                      Seninki borderlinedan bağımsız bir depresyon diye düşündüm ben. :S
                      Hiçbir bağ kuramadım.

                      Yorum


                      • #12
                        Üstelik sen psikoz da yaşıyorsun. :/

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: Leroi View Post
                          Depresyona girmişsin ama bu depresyon borderlineın depresif boyutu değil bence.
                          Bipolar olsan evet derim. Onda depresif ve manik dönemler oluyor.
                          Ama borderlineda böyle ortaya çıkmıyor diye biliyorum. Uzun bir dönem sürmüyor.
                          Gün içi dalgalanmalar çok oluyor.
                          Seninki borderlinedan bağımsız bir depresyon diye düşündüm ben. :S
                          Hiçbir bağ kuramadım.
                          ben bu rahatsızlığı 18 yıldır çekiyorum,çok araştırdırm,doktorlarımdan bilgi aldım. tam iki uçta seyreden bir rahtsılzık. ne öldürüyor ne yaşatıyor kısaca...
                          bende depresyonla ortaya çıktı,zaman zaman depresif durum eşlik ediyor. ya siz yanlış biliyorsunuz ya da ben !

                          şiddetli zamanlarında depresyon eşlik ediyor, bdurumlarıda gösteriyor ama bipolar kadar ağır değil..

                          adı üstünde iki uçta gelip gitme dengeyi sağlaymama.
                          ynai siyah beyaz hayat grisine oturtamıyoruz..
                          ve ben bu son 3 yada depresif modundayım,bağlarmısnız bağlamazmısınız bilemem o kısmı. hastalığımı gayet iyi tanıyorum.
                          psikoz olsam doktorum zaten söyler. bu dönem aldığım antipisikotik ilaçların en fazla olanı 5 miligram,bunuda belirteyim,saygılar

                          Yorum


                          • #14
                            sanadamı borderline teşhisi koydular

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: intihar1 View Post
                              sanadamı borderline teşhisi koydular
                              banamı sordun intihar1

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X