Duyuru

Collapse
No announcement yet.

borderline kişilik bozukluğu

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • borderline kişilik bozukluğu

    bugün öğrendim.. aslında bilindik bir durum yani hastalığın davranışsal özelliklerini taşıdığımı biliyordum . ama adına borderline denilmesi biraz canımı sıktı sanki.. ben de diyordum ki neden insanlar önce iyi sonra kötü oluyorlar bana karşı . demek ki onlar da ister istemez bir savunma gerçekleştiriyor ve uzaklaşıyorlarmış.. kızıyorum kendime .. sevmeyi bilmeyen halime..
    tehlikeli olduğumu sanmıyorum.az önce bu konuyla alakalı bir film izledim 'yeni versiyonu ^oda arkadaşım^. iyice sinirim bozuldu .ya o aşamaya gelirsem diye.. gelmemeyi umuyorum ..çünkü farkındalığınız ne kadar yüksek olursa olsun ilişki içerisindeyken mekanizma değişiyor..şuanda içimi sıkan bunaltan şey bundan sonra kimseyi çok sevmemeye ve bağlanmamaya çalışacak olmam..bir de ruhen zarar verdiğim bunalttığım insanlardan uzak durabilme savaşı verecek olmam.. hayat ne tuhaf ya..her şey bir anda alt üst olabiliyor....

  • #2
    Selam ben de 2 senedir borderline şüphesiyle yaşıyorum daha önce gittiğim 2 doktor da aynı şeyi söyledi 17 temmuzda testler yapılacak sonucu göreceğiz bakalım. Fazla film izleyip okuyup araştırma iyi gelmez. Bana iyi gelmedi. Tedaviye odaklanmaya ve kendini sevmeye odaklanmaya çalış sevgiler

    Yorum


    • #3
      çok zordur bende aynı problemle yüzleştim yıllardır. allah yardımcın olsun..
      Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

      Yorum


      • #4
        Senelerce süründüm bu illet yüzünden.. zindan oldu dünyam.. Burada bile insanlarla farkında olmadan savaşa girdim..
        Intihar girisimleri yanls ilişkiler cabası...
        Iyi kötü kavramları.. ortayı bulamamak yaşamı ikiye bölmek.. gerçekten zor..
        atlatmış olmam mucize.. çok mutluyum .. umarım sizlerde başarırsınz.

        Yorum


        • #5
          Borderline için İstanbul da bildiğiniz,önerebileceğiniz psikiyatr var mı ?

          Yorum


          • #6
            Hastalığın ismi çok karizma yanlız '' Borderline '' ım bide bizimkine bak ''anksiyite'' yim Obsesifim bu ne la

            Yorum


            • #7
              Tam 9 sene eşimin sadece aşırı kıskanç ve sinirli aynı zamanda çok korumacı oldugunu düşündüm . Tabii sürekli iş değiştirmesini de iş yerine baglıyordu . Sürekli bir savunması vardı . Madde kullanımı da ortaya cıkınca iyice korkunç bir hal aldı ve kızımı da alıp evi boşalttım işte orada her şey kabusa döndü. Sokaklarda , otobüste , iş yerimde , her yerde duymadıgım hakaret kalmadı . İlk başlarda bende kendimi savunmak için ona bagırıyordum , anlatmaya çalışıyordum ama duymuyordu . Etrafımda çalışna herkesin benimle ilişkisi oldugunu söylemeye başladı . Hatta onu kandırdıgımı herkesle ilişki yaşadıgımı da duydum . ( bu düşündüğü kişilerin %80 i 50 yaş üstü , işçiler ) Onun için snır diye bir şey yoktu . Ondan kaçmaya çalıştıgımda aniden beni sevdiğini söylemeye başladı . Son bir senedir bu kaosun içinde delirmemeye ve ayakta kalmaya çalışıyorum . Daha geçen hafta borderline oldugunu ögrendim . Onu da psikologum söyledi . KEsinlikle tedavi ve psikolog gibi yardımlar almayı reddettiği için bunu bile ben duyuyorum . Ne olur nasıl davranmak gerekir bilmiyorum , ama umarım tedavisi olan birşeydir .

              Yorum

              İşleniyor...
              X