bugün öğrendim.. aslında bilindik bir durum yani hastalığın davranışsal özelliklerini taşıdığımı biliyordum . ama adına borderline denilmesi biraz canımı sıktı sanki.. ben de diyordum ki neden insanlar önce iyi sonra kötü oluyorlar bana karşı . demek ki onlar da ister istemez bir savunma gerçekleştiriyor ve uzaklaşıyorlarmış.. kızıyorum kendime .. sevmeyi bilmeyen halime..
tehlikeli olduğumu sanmıyorum.az önce bu konuyla alakalı bir film izledim 'yeni versiyonu ^oda arkadaşım^. iyice sinirim bozuldu .ya o aşamaya gelirsem diye.. gelmemeyi umuyorum ..çünkü farkındalığınız ne kadar yüksek olursa olsun ilişki içerisindeyken mekanizma değişiyor..şuanda içimi sıkan bunaltan şey bundan sonra kimseyi çok sevmemeye ve bağlanmamaya çalışacak olmam..bir de ruhen zarar verdiğim bunalttığım insanlardan uzak durabilme savaşı verecek olmam.. hayat ne tuhaf ya..her şey bir anda alt üst olabiliyor....
tehlikeli olduğumu sanmıyorum.az önce bu konuyla alakalı bir film izledim 'yeni versiyonu ^oda arkadaşım^. iyice sinirim bozuldu .ya o aşamaya gelirsem diye.. gelmemeyi umuyorum ..çünkü farkındalığınız ne kadar yüksek olursa olsun ilişki içerisindeyken mekanizma değişiyor..şuanda içimi sıkan bunaltan şey bundan sonra kimseyi çok sevmemeye ve bağlanmamaya çalışacak olmam..bir de ruhen zarar verdiğim bunalttığım insanlardan uzak durabilme savaşı verecek olmam.. hayat ne tuhaf ya..her şey bir anda alt üst olabiliyor....

bide bizimkine bak ''anksiyite'' yim Obsesifim bu ne la
Yorum