Duyuru

Collapse
No announcement yet.

bu adamin ruh sagligi nedir?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    Neyse ne denir Allah islah etsin

    Yorum


    • #32
      Orjinal yazı sahibi: marseay View Post
      Neyse ne denir Allah islah etsin
      Kadını mi etsin. Kadın masum ya. Hadi adam ıslah oldu onca kayıp ne olacak. Neyse boşverek değil mi onların sorunu yani.
      "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

      Yorum


      • #33
        Ben ilk defa boyle bir kisilikle karsilastim ve cok tuhaf gelmisti hepsi bu.bu kadar ruh hali degisken birine rastlamamistim.

        Yorum


        • #34
          Orjinal yazı sahibi: marseay View Post
          Pek de merak edilecek biri degil...19 la ilgili sacmaliga takmis ikide bir suanki islam gercek degil din degistirilmis Ataturk samsuna 19 unda cikmis diyorum ya 19 asagi 19 yukari sarmis.
          Şaka yapiyorsun bi de ústúne bunlarla mi uģrasiyor.kadin da inanmis demistin bu konuya

          Hayat kúcúk seylerden olusur.
          Sen seversen búyúk olurlar..

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: marseay View Post
            Neyse ne denir Allah islah etsin
            Peki sen bu hikayenin neresindesin? Nasil yardim edebilirim mi? Bunlar nasil insanlar yahu mu?
            Sadece paylasmak mi istedin?

            Hayat kúcúk seylerden olusur.
            Sen seversen búyúk olurlar..

            Yorum


            • #36
              Ewet ama o bayan saglikli degil nasil olabilir ki??

              Yorum


              • #37
                Orjinal yazı sahibi: marseay View Post
                Ewet ama o bayan saglikli degil nasil olabilir ki??
                Halen mantıksız gelen okadar şey var ki gerçekten sen bu hikaye de sadece izleyici misin? Bu adam nasıl arkadasin olur ki biri böyle olsa bana anlatsa iletişimimi keserim.
                "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                Yorum


                • #38
                  Yardim etmeyi istedim adam surekli 19 inanmamiz gerektigini bununla ilgili edip diye birinin videolarini izlememizi vs.soyleyip duruyor adam o kadar cok citayi yukseltmiski ona ulasmak zor onu ailesinden akli basinda birinin psiky.goturmesi gerek

                  Yorum


                  • #39
                    Bende kestim zaten cunku ayaklarini yere vuran cocuklar gibi inandigi seyi savunmasindan ve o hanima yaptiklarindan sonra og geldi

                    Yorum


                    • #40
                      Orjinal yazı sahibi: marseay View Post
                      Ewet ama o bayan saglikli degil nasil olabilir ki??
                      Ben de pek saglikli sayilmam ama sacma geliyor..

                      Hayat kúcúk seylerden olusur.
                      Sen seversen búyúk olurlar..

                      Yorum


                      • #41
                        Su an uzaktan bakiyorum bana enteresan geldigi icin de sizlerle paylasmak istedim umarim sikmadim hakkinizi helal edin lutfen sikildiysaniz sonlandiralim

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X