kardeş ben 4 gün oldu kullanalı ama hiç senin dediğin gibi kaygı yaşamadım.bu ilaç ben 10 senedir hastayım.ama ilk defa bu ilaç daha 4 günde oldukça iyileştirdi.müthiş bi ilaç valla.
12 yıldır hastayım kullanmadığım antidepresan kalmadı.cipram,aurorix,lustral,paxil,cipralex,edro nax,faverin,stablon,ixel,paxera,solian,sülpir,tegr etol işte bunların hepsini kullandım.
paxera 3 gün içince şiddetli bel ağrısı yaptı.
ixel şiddetli bel ağrısı yaptı bırakıldı.3 gün içince şiddetli bel ağrısı yaptı.
cimbalta şiddetli bel ağrısı yaptı bıraktım.3 gün içince şiddetli bel ağrısı yaptı.ama welbutrin başlayalı 4 gün oldu çok iyileştim bel ağrısı yapmadı.hem terlemede yapmadı.
12 yıldır hastayım kullanmadığım antidepresan kalmadı.cipram,aurorix,lustral,paxil,cipralex,edro nax,faverin,stablon,ixel,paxera,solian,sülpir,tegr etol işte bunların hepsini kullandım.
paxera 3 gün içince şiddetli bel ağrısı yaptı.
ixel şiddetli bel ağrısı yaptı bırakıldı.3 gün içince şiddetli bel ağrısı yaptı.
cimbalta şiddetli bel ağrısı yaptı bıraktım.3 gün içince şiddetli bel ağrısı yaptı.ama welbutrin başlayalı 4 gün oldu çok iyileştim bel ağrısı yapmadı.hem terlemede yapmadı.

doktor bana da bu ilacı verdi..ben de uzun suredir bu ilacı kullanan birini bulamadım..artık deneme yanılma yönteminden bıktım..sana nasıl geldi..depresyonu atlatabildin mi..wellbutrin nasıl bir ilaç..lütfen cevapla
Yorum