Duyuru

Collapse
No announcement yet.

risperdali bıraksam

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    civen ve arkadaşlar ,ben rpiserdal 3 mg kullanıyorum bu yüzden beynim eskisi gibi değil aktif değil espri yapamıyorum düşünemiyorum eskiden çok eğlenceliydim şimdi yok bırakırsam eski halime ne kadar zamanda dönerim 1 yıldır kullanıyorum.

    Yorum


    • #17
      ayrılırsınvecevaplarsın sana soruyorum lütfen yardım ediniz=?

      Yorum


      • #18
        Saydığın belirtilerin hepsi ilaçtan kaynaklı .1 haftada eski haline dönersin ama bu seferde psikoza girebilirsin bence doktor kontrolu olmadan ilacını bırakma.Rahatsızlığın nedir?

        Yorum


        • #19
          bipolar bozukluk manik depresyon peki 3 mg bu etkilere gösterir mi diyorsun?

          Yorum


          • #20
            evet cevap_?

            Yorum


            • #21
              Sn civen ve diğer arkadaşlar maalesef bu illet ilaçların tmamına yakını libidoyu öldürüyor orası doğru ama gün geçtikçe yeni ilaçlar çıkıyor, civen doktora gidip ilacın değiştirilmesini isteseydiniz ve bu denemeden sonra bir karşılaştırma yapsaydınız daha az sıkıntıyla bu dönemi atlatırdınız umarım sağlığınıza kavuşursunuz. Bir hatırlatma yapayım ilacın düşürdüğü lbidoyu arttıran, cnsel isteği ve cinsel performansı yükselten bitkisel takviyeler var, her ne kadar tvlerde nönüne gelen satıyorsa da araştırıp bu bitkisel ürünlerden faydalanabilirsiniz. Ben de ssrı türü ilaç kullanıyorum o yüzden sizin çektiğiniz sıkıntıları çekiyorum ama daha hafif geçiriyorum

              Yorum


              • #22
                bu bitkisel ilaçlar nelerdir beyne etkisi olanlar da var mı?

                Yorum


                • #23
                  backtofuture ilacı bırakmanı kesinlikle tavsiye etmem mecbur doktora gidip ilacı değiştirmesini isteyeceğiz eğer ilacı değiştirmek istemezse de doktoru değiştirmeni tavsiye ederim

                  Yorum


                  • #24
                    Ben libido konusunda muzdariptim.doktoruma söyledim.risperdalı çok az dozda gyrex le değiştirdi.Efexoru de azaltarak kesti.Şimdi libidom iyi .Ancak yeni bıraktığımdan sanırım çok sinirlenebiliyorum bazı şeylere.Risperdalı niye sevmedim çünkü hayata dair zevklerimi elimden aldı.E hayat zevk vermiyorsa aklına tek şey gelir.BU düşünceden de kurtulacağım umarım.Sürekli kendime yapacak anlamlı şeyler arıyorum .Hayata tutunmak için.Evet çalışıyorum hastalarımın dişlerini tedavi ediyorum.Hatta hiç dişi olmayanlara orjinali gibi diş yapıp kadınları güzel erkekleri yakışıklı yapıyorum.Onların çoğu ise parasını verdik karşılığını aldık diye düşünüyorlar.Dolayısıyla onların bu bakış açısının bana sürekli yansımasından mıdır yoksa benim depresifliğimden midir bilmem tatmin olamıyorum.Yaptığım hiç bir şeyin değerini, bilmiyorlar gibi geliyor.Bir teşekkür bile etmeden giden o kadar hastam var ki.Sanmayın ki sıradan bir doktorum ,aslında bulunduğum il ve çevre illerde hatta yurtdışından gelen çok hastam var.Bipolar olduğumu bilselerdi deli diye gelmezlerdi heralde.Arada öfke patlamaları yaşayıp harcadığım hastalar oluyor.Başka bahaneler bulup savıyoruz ama nereye kadar gider bilmem...neyse konu dağıldı sanırım.
                    içerde benim onu sevmediğimi düşünen bir hasta beni bekliyor.Psikiyatriste gidin mi desem acaba.

                    Yorum


                    • #25
                      civen nasıl bi ilaç o dedigin ve risperdali doktor kontrolünde bırakıyorum zaten sen bana bıraktıgımda eski enerjik düşünceli halime dönecek miyim onu söyle?

                      motig benim dişimde diş taşı var normal dişçiler bunu temizliyebiliyor mu alakasız oldu ama cevaplarsan bi dişçiye gidicem.

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: back_to_future_7 View Post
                        motig benim dişimde diş taşı var normal dişçiler bunu temizliyebiliyor mu alakasız oldu ama cevaplarsan bi dişçiye gidicem.
                        Anormaller var ,mesela ben gibi onlara git temizlerler

                        Diş hekiminin normali anormali mi olur ya hu. diş hekimi ağızla iligili cerrehi tedavilerde olmak üzere her türlü tedaviyi yapar.
                        Kusura bakma da işte beni sinir eden hasta tipi (adı üstünde diş hekimi ağzı bilmiyosan bile dişin hekimi arkadaş böyle soru mu olur.)
                        ya şu soruyu bir sor kendine ağızda diş var ,dişte de diş taşı.bunu kim temizler acaba....
                        hmmmmmm...???
                        dahiliyeci? hayır
                        pratisyen hekim ?
                        hayır.
                        hmmm
                        hilti kullanan bir belediye işçisi
                        hayır be saçmalama
                        hmmmm?diş hekimi?
                        bravoo
                        hani uzmanları da var bunun periodontılog falan?
                        tabi onlar da yapar ama onlar daha ileri düzeyde tedavileri yapar.
                        zaten sadece uzmanlar yapsaydı ne olurdu.Diş hekimin aynayla bakar "aaaa bak burda diş taşı var hadi git bir doktora temizlet" derdi değil mi
                        Demekki neymiş böyle saçmalamadan önce biraz düşünecek mişiz.O omuzlarımız üzerinde taşıdığımız beyin kiralık değil ömür boyu kullanmak içindir
                        saygılar sevgiler

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: motig View Post
                          Anormaller var ,mesela ben gibi onlara git temizlerler

                          Diş hekiminin normali anormali mi olur ya hu. diş hekimi ağızla iligili cerrehi tedavilerde olmak üzere her türlü tedaviyi yapar.
                          Kusura bakma da işte beni sinir eden hasta tipi (adı üstünde diş hekimi ağzı bilmiyosan bile dişin hekimi arkadaş böyle soru mu olur.)
                          ya şu soruyu bir sor kendine ağızda diş var ,dişte de diş taşı.bunu kim temizler acaba....
                          hmmmmmm...???
                          dahiliyeci? hayır
                          pratisyen hekim ?
                          hayır.
                          hmmm
                          hilti kullanan bir belediye işçisi
                          hayır be saçmalama
                          hmmmm?diş hekimi?
                          bravoo
                          hani uzmanları da var bunun periodontılog falan?
                          tabi onlar da yapar ama onlar daha ileri düzeyde tedavileri yapar.
                          zaten sadece uzmanlar yapsaydı ne olurdu.Diş hekimin aynayla bakar "aaaa bak burda diş taşı var hadi git bir doktora temizlet" derdi değil mi
                          Demekki neymiş böyle saçmalamadan önce biraz düşünecek mişiz.O omuzlarımız üzerinde taşıdığımız beyin kiralık değil ömür boyu kullanmak içindir
                          saygılar sevgiler
                          Sinirlenmek yok
                          so you're saying there's a chance ?

                          Yorum


                          • #28
                            ne kızıyorsun motig ben sadece dişçiler içinden hangisi yapıyor demiştim..yani ortodontist ile senin yaptığın bir değil dimi...diş taşını hangi branş yapıyor dedim yanlış anlayıp yanlış konuştun ama neyse.

                            Yorum


                            • #29
                              Orjinal yazı sahibi: back_to_future_7 View Post
                              ne kızıyorsun motig ben sadece dişçiler içinden hangisi yapıyor demiştim..yani ortodontist ile senin yaptığın bir değil dimi...diş taşını hangi branş yapıyor dedim yanlış anlayıp yanlış konuştun ama neyse.
                              Tamam o zaman demekki gerçekten bu konuda bilgin yok.kızdığım için kusura bakma

                              ortodontist,perodontolog,protetik diş tedavi uzmanıi, ağız ve diş cerrahı,pedodontist, endodontist Aslında resmi olarak netlik kazanmasa da diş hekimliğinin uzmanlarıdır(5 yıl diş hekimliği okumuş üstüne 4-6 sene arası doktora yapmışlardır).Hepsi de aynı zaman da diş hekimidir.Diş hekimleri ise normal 5 yıllık diş hekimliği fakültesi bitirmiş hekimlerdir.Bahsettiğimiz uzmanlık dallarının yaptığı çoğu şeyi yapma yetkileri vardır.ve Kendine güvenenler ve geliştirenler yaparlar da.Ama sadece bir Diş hekimi isen bir ortodontiyle kist operasyonuyla..vb ile ilgilenmezsin.(ben bipolarlığın verdiği güvenle olsa gerek yaptım ama özellikle ortodonti getirisi az olduğu için yapmadığı tedaviler arasında artık)

                              Bu diplomaya sahipsen ve diş hekimi adın varsa dişle ilgili her tedaviyi yaparsın.Dolgu,kanal,diş taşı ,protez(damak veya porselen gibi),çocuk dişleri tedavileri.Ama benim her ay onlarcasına cevap vermek zorunda olduğum gibi "diş çekiyormusunuz,diş taşı temizliği yapıyormusunuz ,damak yapıyor musunuz,porselen yapıyormusunuz gibi sorular abeste iştigaldir.Her insan bu toplumda bazı şeyleri bilmekle görevlidir.En basit şeyleri bilmek zorundayız.Ama mikrofon tutulduğunda kendi istiklal marşını bilemeyen bir ülkede asıl benimki abeste iştigal oluyor sanırım...
                              sağlıcakla ...

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: motig View Post
                                Tamam o zaman demekki gerçekten bu konuda bilgin yok.kızdığım için kusura bakma

                                ortodontist,perodontolog,protetik diş tedavi uzmanıi, ağız ve diş cerrahı,pedodontist, endodontist Aslında resmi olarak netlik kazanmasa da diş hekimliğinin uzmanlarıdır(5 yıl diş hekimliği okumuş üstüne 4-6 sene arası doktora yapmışlardır).Hepsi de aynı zaman da diş hekimidir.Diş hekimleri ise normal 5 yıllık diş hekimliği fakültesi bitirmiş hekimlerdir.Bahsettiğimiz uzmanlık dallarının yaptığı çoğu şeyi yapma yetkileri vardır.ve Kendine güvenenler ve geliştirenler yaparlar da.Ama sadece bir Diş hekimi isen bir ortodontiyle kist operasyonuyla..vb ile ilgilenmezsin.(ben bipolarlığın verdiği güvenle olsa gerek yaptım ama özellikle ortodonti getirisi az olduğu için yapmadığı tedaviler arasında artık)

                                Bu diplomaya sahipsen ve diş hekimi adın varsa dişle ilgili her tedaviyi yaparsın.Dolgu,kanal,diş taşı ,protez(damak veya porselen gibi),çocuk dişleri tedavileri.Ama benim her ay onlarcasına cevap vermek zorunda olduğum gibi "diş çekiyormusunuz,diş taşı temizliği yapıyormusunuz ,damak yapıyor musunuz,porselen yapıyormusunuz gibi sorular abeste iştigaldir.Her insan bu toplumda bazı şeyleri bilmekle görevlidir.En basit şeyleri bilmek zorundayız.Ama mikrofon tutulduğunda kendi istiklal marşını bilemeyen bir ülkede asıl benimki abeste iştigal oluyor sanırım...
                                sağlıcakla ...


                                ortodonti tel takılması ne kadar mal oluyor..yasın brz buyuk ama

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X