Duyuru

Collapse
No announcement yet.

paxil ve anksiyete

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • paxil ve anksiyete

    doktor anksiyetem için paxil verdi, ilaç kullanmayı hiç istemiyorum ama endişelerden nefes alamaz olduğum için kabul ettim, ama yan etkiden başka bişey yok. 27 gün oldu başlayalı, araştırdım 2 haftada etkisini gösterir diyolar ama bende tık yok. anksiyete tedavi olmassa depresyona dönebilirmiş, benim keyfim gayet yerindeydi ama bu yan etkilerden içim iyice bunaldı. ilk hafta 1 gün almayı unuttum dünyam tersine döndü, aldığım günden beri elim ayağım ayrı oynuyor. uyanıp da kahvaltı edip ilacı içme sürecine kadar uyuşturucu bağımlılarının yoksunluk krizine girmiş gibi oluyorum, ilaca koşuyorum içip geçsin diye bekliyorum. sabredicem diye diretiyorum ama 27 gün işte 3 gün sonra 1 ay olucak yani, 3 günde başliycak mı etkisi nedir yani? hani bu ilaç benim bünyeme iyi gelmedi belki ama bi de bunu bırakması ayrı bir dert olucak ve çöpe gitti 1 ay. bu saat oldu hala ayaktayım nasıl uyurum onu da bilmiyorum nefes alamıyorum panik içinde oturuyorum:RpS_crying: bu ilacı kullananlar yol göstersin bişeyler söyleyin ne olur kaç kere doktoru aramanın eşiğinden döndüm bu böyle olmayacak diye ama inat da ettim bi taraftan, yani anksiyeteden başka sıkıntım da yok ama işler kötüye gidiyo işte böyle.
    normal mi bütün bunlar? sabrettiğime değicek mi? daha ne kadar beklemem gerek? ve içtim içtim ama anksiyetemi geçirmedi mesela, böyle bi ihtimal var mı? yardım edin ne olur...
    herkese geçmiş olsun.

  • #2
    daha çok erken ben 2 yıl kullandım ılacı tam olarak 4 ay sonra ucurur senı ılaç başlaması zor bas donmesı kafa dagınıklıgı anı ter baslamalara neden olabılır.sabret duzeleceksın.yan etkılerı kilo alacaksın,kendıne asırı cesaret gelebılır ayrıca cınsel ısteksızlık 6 aydan sonra istem dışı kendılıngınden ruyalanma vs.. karısık ruyalar görme ılaç etkılı 2 yıldan sonra bıraktım kaygın azaldı evet daha ıyım ama kalabalık yerlere gırdııgmde yıne aynıyım ama kaygım azaldı.sana tavsıyem psıko terapıde al yanında ilaçı bırakdınmı daha ıyı oluyorsun evet ama yınede tam ıyı olmuyorsun.sosyal ve sportıf faalıyetler cok onemlı.ben olta balıkcılıgına baslamıstım konferensları tıyatroları takıp edıyodum.

    Yorum


    • #3
      ben de de kaygı bozuklugu sosyal fobi vardı hala daha da var ilaçı bırakalı 1 yıl oldu ama muhakka daha iyim bu ortamlara girerken cok kaygım vardı azaldı şimdi takmıyorum ortamda ise pek iyi değilim çünkü ilaça kullanmıyorum işte ilaçın ortamda kaygılı yerlerde etkisi oluyor.ilaçlan aldıgın cesaretle,guvenle sosyal ve sportıf faalıyetler yap.

      Yorum


      • #4
        ilaçtan hiç bir olumlu etki alamıyorum ki sorun o zaten :RpS_sad: anksiyetede kaygılarım sosyal açıdan değil. sadece bana ve sevdiklerime bişeyler olucak hissi var. başka da bi sıkıntım yoktu ama ilaçla böyle fiziksel sıkıntılar yaşamaya başladım, korkuyorum. ya tamam hemen etki göstermez onu da anladım, ama bu zamana en azından yan etkileri geçseydi. milletin 2 haftada geçiyo ben hala elim kolum nerde bilmiyorum. iştah da sıfır.
        ayrıca forumda biri paxil tırt çıktı demiş, ya bende de tırt çıkarsa bu eziyeti boşa çekmiş olucam, bırakışı da ayrı bi dert olucak. işte böyle nalet düşüncelerle geçiyo zamanım. bilenler bu sorularıma cevap versinler ne olur okuyup geçmeyin :RpS_sad: emree teşekkür ederim, sana da çok geçmiş olsun.

        Yorum


        • #5
          aynı konudan muzdarip olan biri olarak şöle bi tavsiyem olacak dayanabileceğiniz yere kadar dayanın ilaç sonçare olsun...

          Yorum


          • #6
            biliyorum ben de çok savaştım kendimle atlatabilirim diye, iyi de idare ettim aslında ama tükendim sonunda pes ettim. son çaredeyim yani ama durumlar çok tatsız. ilaca sırtımı dayamıyorum etki gösterir göstermez onu da bilmiyorum. ama 1 ay oldu yani hala geçmeyen yan etkilere lanet olsun inşallah...

            Yorum


            • #7
              [QUOTE=scooby;257098]biliyorum ben de çok savaştım kendimle atlatabilirim diye, iyi de idare ettim aslında ama tükendim sonunda pes ettim. son çaredeyim yani ama durumlar çok tatsız. ilaca sırtımı dayamıyorum etki gösterir göstermez onu da bilmiyorum. ama 1 ay oldu yani hala geçmeyen yan etkilere lanet olsun inşallah...[/QUOT



              sen diren arkadaşım inatçı olcaksın bu gibi şeylerde... sıkıntıdan sigarayı 2 paketede çıkarsan yinede diren çünkü ilacın bi işe yaramadığını gördüğün zaman sennde dediğin gibi hayal kırıklıgı vs olacak dediğim gibi ilaç son çareeee ne olursa olsun...

              Yorum


              • #8
                1 ay, bir anti depresan ilacın sana iyi gelip gelmediğini görmek için yeterli süredir. Lustral ve Cipralex'i 1 ay kullandım hiç bir faydasını görmedim, paxili kullanmaya başladığım 5. gün anksiyetemin azaldığını hissetmeye başladım. Bir ilaç herkese iyi gelecek diye bir şey yok, iyi gelmiyorsa başka bir ilacı denemen gerekir, boşuna zaman kaybedersin.

                Anksiyete tedavisinde, aksiyeteyi yatıştırmak için anti depresanın yanında başka ilaçlarda kullanabilir. Bu grupta çok çeşitli ilaçlar var, rahatsızlığının durumuna göre bir sakinleştirici eklenebilir.

                Yorum


                • #9
                  bende paxil kullanmıştım 6 ay iyi geldi tamamen deil ,anksiyete vrdı fakat bıraktıktan sonraki 1 ay psikilojik anlamda en iyi fiziksel anlamda en kötü dönemimi yaşadım diyeblrm.fiziksel anlmda derken ilacn çok yan etkileri var baş dönmesi,mide bulantısı gibi, bide kilo derdi..tbi snra tkrardan anksiyete geri döndü kilolarımı verdm ama lanet şeyden hala kurtulamdm ondan önce bi çok gereksiz ilaç kullnmştm doktor tvsiyesiyle onlrın çoğu kobay olarak görüo hastalrı deneme yanılma olan size oluo FAKAT paranız varsa o ayrı tbi adam gib tedavi grblrsionz gerçi heryerde bu böle..asıl sıkntm bşlasammı tekrrdan yoksa böle anksiyetnn hyatmı terk etmesini bklemmi dogru ?? :S:43: bide aranzda cymbalta kullanan oldumu hç acba?

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: kaygılı insan View Post
                    bende paxil kullanmıştım 6 ay iyi geldi tamamen deil ,anksiyete vrdı fakat bıraktıktan sonraki 1 ay psikilojik anlamda en iyi fiziksel anlamda en kötü dönemimi yaşadım diyeblrm.fiziksel anlmda derken ilacn çok yan etkileri var baş dönmesi,mide bulantısı gibi, bide kilo derdi..tbi snra tkrardan anksiyete geri döndü kilolarımı verdm ama lanet şeyden hala kurtulamdm ondan önce bi çok gereksiz ilaç kullnmştm doktor tvsiyesiyle onlrın çoğu kobay olarak görüo hastalrı deneme yanılma olan size oluo FAKAT paranız varsa o ayrı tbi adam gib tedavi grblrsionz gerçi heryerde bu böle..asıl sıkntm bşlasammı tekrrdan yoksa böle anksiyetnn hyatmı terk etmesini bklemmi dogru ?? :S:43: bide aranzda cymbalta kullanan oldumu hç acba?
                    cymbaltayı çok kısa bi süre kullandım ve kendi istegimle bıraktım. uyku ve mide bulantısı bende bıraktıkları olmustu. paxili ise 3 yıl kullandım arkadaslarn da bahsettiği gibi kilo aldırması harici memnun kalmıstım açıkçası. bünyeden bünyeye farklılık gösterebilior demek ki. ya da o zaman dilimindeki bulunduğumuz ortam da baslıca etken bence..gecmiş olsun

                    Yorum


                    • #11
                      Paxili sadece 3 ay kadar kullandım ve gayet iyi geldi iyileştim bıraktım. Eczaneye habire gitmeyeyim diye birkaç kutu fazla almıştım duruyorlar hala.

                      Yorum


                      • #12
                        hem boşuna zaman kaybettim hem de deneme tahtası olarak kullanılmış oldum evet ve üstüne bi de ilacı bırakmak için uğraşıcam, bunları düşündükçe fenalık geçiriyorum.
                        şimdi başka bi ilaca başlasam yine aynı saçmalık olabilir. ha ilaç kullanmasam anksiyete duruyo, kendi kendime çaba harcamıştım ilaç son çareydi de iş buralara geldi zaten.
                        doktor 1 ay sonra kontrole çağırmıştı, sırf bunları konuşmak bile canımı sıktığı için gitmek istemiyorum. ilacı kullanmadan önceki psikolojim daha iyiydi, kaygı vardı, şimdi üstüne eklendi...

                        tek artısı gerçekten kaliteli film gibi rüyalar gördürüyo, ha çok mu lazımdı bilemicem :RpS_huh:

                        Yorum


                        • #13
                          vallaha bendeki rüyalar baya korkunç tu :RpS_scared: korku filmi severim ama hergün hergün... gerçi film masrafından kurtulmuştm..:21: şimdi zaten paxille aldgm kiloları gerçekten çok zor verdm yani baya bi pehriz spor ona rağmen 6 ayda aldgmı 6ayda anca verdm 3 sene kullnsam herhlde dobiş olrm..şuan efexora başlamyı dşnuorm çnkü anksiyete içn ii diolr uzn süre kullnmda.. biara gttgm doktrda önermişti baklm işlh ii glr.. deneymlermi pylşcm arklr

                          Yorum


                          • #14
                            bir kullananın yorumunu okumuştum. adam paxili kullandıktan superman olduğunu söylemişti

                            Yorum


                            • #15
                              ya bazıları çok ama çok memnun bu ilaçtan, yani araştırdığımda yorumlardan çoğu olumlu, ama yaramadı bana işte.
                              galiba 3. kutudayım ama ruhsal hiçbi değişiklik yok. fiziksel olarak da bi nebze azaldı sanki sıkıntılar ama tam geçmedi. kaslarım kaskatı oluyo sanki uyumaya çalışırken kolum bacağım atıyo, yani gün içinde değil de uyurken.

                              doktora da gitmedim hala.

                              üzgünüm ya resmen hayal kırıklığı yaşıyorum ayıp etti bu ilaç bana :RpS_razz: boşa kürek çektim salak gibi hissediyorum kendimi.
                              en son yazmışım 3 hafta olmuş, bakıyorum nerden nereye gelmişim diye, al işte aynı yerdeyim hemen hemen.
                              off ne diyeyim bilmiyorum.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X