merhabalar dün gece çok ilginç bişey yaşadım rüyamda salonda tv çalıştığını gördüm camdan benim odama yansıyordu ışığı o an refleks yataktan fırladım cama perdeyi açtım gerçekten mi tv açık diye sonra farkettim bu yani ortada tv falan yok ama ben yataktan cama kadar nasıl gittim hatırlamıyorum sizin başınıza böyle bir şey geldimi halüsinasyon mu bu yoksa şizofreni olmaktan korkuyorum okb hastasıyım aynı zamanda. birde yatmadan önce çok yemek yemiştim onunda etkisi olabilir tabi
((
((

Yorum