çok sıkıcı bi durum.. uykum gözümden akıyor çok kafamı kurcalayan sey var ama hiç birine çözüm bulamıyorum çok can sıkıcı
alem Fm olması lazım
gece 23:00 cıvarı baslar sabaha 4 e kadar olması gerek epeydır dınlemıyorum ama mutlaka yayınları vardır halen


![]() KuzuZade |
|
special thanks to lacyromasa :P dreamer, sana yollayacağım şey de güme gitti kusura bakma. hade baybay
special thanks to lacyromasa :P dreamer, sana yollayacağım şey de güme gitti kusura bakma. hade baybay
Yorum