Duyuru

Collapse
No announcement yet.

uyurken düşme hissi

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    1999 depreminden sonra 4,5 yıl yaşadım bunu ben geçti şimdi...

    Yorum


    • #32
      Bendede zaman zaman olurdu özelliklede antidepresan kullandığım zaman hatta uykunun dışında normal oturduğum yerdede düşmüş gibi irkilirdim. tvde bir hocadan dinlemiştim tabi ne kadar doğru bilinemez. bu gibi durumlarda azrail yokladığını demişti canı çekip bıraktığı zaman o düşme hali olur demişti.
      Denizdeki damlaları sayın desem sayar mısınız? Canlar damladır, sonunda aynı denize damlayacağız.

      Yorum


      • #33
        Orjinal yazı sahibi: Milaa View Post
        Bendede zaman zaman olurdu özelliklede antidepresan kullandığım zaman hatta uykunun dışında normal oturduğum yerdede düşmüş gibi irkilirdim. tvde bir hocadan dinlemiştim tabi ne kadar doğru bilinemez. bu gibi durumlarda azrail yokladığını demişti canı çekip bıraktığı zaman o düşme hali olur demişti.
        azrailin can çekip bırakma kısmı bildiğim kadarıyla farklıdır... sıçrama irkilme değilde ansızın bir titreme gelir ve geçer üzerinden..işte bu azraildendir bilirim

        Yorum


        • #34
          bende oluyo uyurken düşem hissi birden uyanıyorum berbat bi duyguu

          Yorum


          • #35
            Bu hissi her anksiyete gecirmis kisi yasamistir ayrica asiri yorgunlukta yapabilir hatta cogu zaman ilaclarda yapabilir, bundan 4 sene önce valdoxan adinda bir depresyon uyku ilaci vermisti doktorum, gece yatmadan iciyordum , tam uykuya dalacagim zaman yüksek yerden düsüyormusum gibi hissediyor ve sicrayarak uyaniyordum. Uyku felci gibi bisi. Hocalarin psikoloji hakkinda yaptigi yorumlarada fazla kulak asmayin, azrail yokluyormusta yok bilmem diger tarafa gidip geliniyormusta, biraz realist olun ve bu soytarilari ciddiye almayin.

            Yorum


            • #36
              Orjinal yazı sahibi: AlbertEinstein View Post
              atalarımız maymunlar uyurken ağaçtan düşerdi.
              bu yüzden uykumuzda düşme hissi yaşarız.
              çok çok yanlış atalarımız İNSANLAR gece vahşi hayvanlardan korunmak için ağaçta uyuyolamış ve uykusunda düşüyolamış genetik olarak biz de hissediyoruz !!!

              Yorum


              • #37
                hemen hemen herkeste meydana gelen durumdur korkacak bişey yoktur

                Yorum


                • #38
                  ben yatarken havalandığımı hissederdim. bunlar akıl oyunu gerçeği karşılamıyor her zaman.

                  KuzuZade
                  Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                  BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                  Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                  Yorum


                  • #39
                    bence cinsellik ile ilgili bişey bu
                    anlatabildim mi?

                    Yorum


                    • #40
                      Orjinal yazı sahibi: masalsı View Post
                      bence cinsellik ile ilgili bişey bu
                      anlatabildim mi?
                      gayet açık

                      KuzuZade
                      Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                      BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                      Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                      Yorum


                      • #41
                        cinsel dürtüler bastırılmış ise oluya
                        evli biri bu sorunu yaşamıyodur bence ki yaşamıyolar

                        Yorum


                        • #42
                          Karabasan dediğimiz şeyin bi türü işte,yattığınız yerde yiyecek kırıntısı bulunmamasına ve temizliğinize dikkat edin hiç olmadı yatarken muska takın o zaman bişey olmaz.

                          Yorum


                          • #43
                            bütün insanlarda olan birşey, uykunun rem evresine dalarken bilincimiz kaybolur beynimiz bazen bunu algılayamaz öldüğümüzü sanaraktan vücudumuza bir elektroşok dalgası gönderir hoplatarak bilincimizi yeniden açar, bu bizim evrimsel gelişim sürecimizdeki bir hatadır, belkide arkadaşların söylediği gibi ağaçtan düşme korkusu genetiğimize bu hasarı bırakmıştır.

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X