Sosyal fobide bence insanlardan çekindikleri için birileriylede konuşma ihtiyaçları fazla ve insanları görmeden konuşabilecekleri büyük bir ortam internet ve bence konuşup birbirimizin dertlerini dinleyelim biliyorum msn adresi vermek yasak fakat facebook adresi vermek de yasaksa özel mesaj atıp konuşabiliriz istersenizde grup açarız farketmez yeterki konuşalım dertlerimizi paylaşşım ne dersiniz ?
http://www.facebook.com/groups/464784993554838/
http://www.facebook.com/groups/464784993554838/

Yorum