Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Konuşmak isteyen derdini anlatmak isteyen arkadaşlar toplanalım ...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Konuşmak isteyen derdini anlatmak isteyen arkadaşlar toplanalım ...

    Sosyal fobide bence insanlardan çekindikleri için birileriylede konuşma ihtiyaçları fazla ve insanları görmeden konuşabilecekleri büyük bir ortam internet ve bence konuşup birbirimizin dertlerini dinleyelim biliyorum msn adresi vermek yasak fakat facebook adresi vermek de yasaksa özel mesaj atıp konuşabiliriz istersenizde grup açarız farketmez yeterki konuşalım dertlerimizi paylaşşım ne dersiniz ?

    http://www.facebook.com/groups/464784993554838/
    Last edited by qazqaz; 08-09-2012, 11:16 PM.

  • #2
    http://www.facebook.com/groups/464784993554838/ konuşmak isteyen arkadaşları bekliyorum en azından rahatlarsınız yanda mesaj atdan yazarsanız konuşuruz hep beraber

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: sosyalfobik24
      dostum derdi olan zaten konu açıp anlatıyor )) derdini
      haklısın ama burayı birkaç gün içinde unutabilir ayrıca her zaman mesajlara cevap gelmeyebilir herneyse böyle bir oluşum yaratmak istedim tabi yasaksa kaldırabilirim

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: sosyalfobik24
        yasak demedim, takıl kafana göre )) kimse yazmazsa ben yazarım dostum,, biz bize yeteriz
        sağol şu saatde pek kimse yok galiba

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: qazqaz View Post
          sağol şu saatde pek kimse yok galiba
          aaaa sosyalfobk varya valla 10 kişiye taş çıkarır o kdr kuvvetlider çenesi dimiiii fobik

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: acıkolik kız View Post
            aaaa sosyalfobk varya valla 10 kişiye taş çıkarır o kdr kuvvetlider çenesi dimiiii fobik
            aynen valla:4:

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: acıkolik kız View Post
              aaaa sosyalfobk varya valla 10 kişiye taş çıkarır o kdr kuvvetlider çenesi dimiiii fobik
              ben bir kaç gün önce geldim yeniyim buralarda

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: qazqaz View Post
                ben bir kaç gün önce geldim yeniyim buralarda :d
                o zaman aramiza h.g :d

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: acıkolik kız View Post
                  o zaman aramiza h.g :d
                  sağol sende gelebilirsin hiç kimse yok zaten orda bu işide yüzüme bulaştırdım galiba

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: sosyalfobik24
                    iltifatmı, eleştirimi ne bu gevezemi diyonuz bana ))
                    iltft tabki sen bu forumun biricik sosyalfobk olmayan sosyalfobiğisn

                    Yorum


                    • #11
                      Bugün tadım tuzum yok. tüm gün dışarıda ve birileri ile beraberdim ancak yinede ne konuştum ne başımı yukarı kaldırıp insanların gözlerine baktım. sadece düşünüyorum ama biraz yıpratıcı oluyor...
                      Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
                        Bugün tadım tuzum yok. tüm gün dışarıda ve birileri ile beraberdim ancak yinede ne konuştum ne başımı yukarı kaldırıp insanların gözlerine baktım. sadece düşünüyorum ama biraz yıpratıcı oluyor...
                        bekleriz

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: qazqaz View Post
                          bekleriz
                          neyi.....?
                          Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: phatalogyst View Post
                            neyi.....?
                            gruba demiştim ,

                            Yorum


                            • #15
                              zaten burdaki insanların çoğu kimliğini saklıyor, gruba katılırlar mı hiç? kimse deşifre olmak istemiyo
                              Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X