Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Obsesifler kendilerin saklamasın birbirimize yardımcı olalıM

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • arkadaşlar bu nasıl bir hastalık ben kendimde panik atak olduğunu düşünüuyorum ama yoksa böle miyim????yardımcı olur musunuz acaba bana???? :roll: :roll:

    Yorum


    • arkadaşlar bu nasıl bir hastalık ben kendimde panik atak olduğunu düşünüuyorum ama yoksa böle miyim????yardımcı olur musunuz acaba bana???? :roll: :roll:

      Yorum


      • merhabalar.ben iki yıl önce bir olay yaşadım.o zaman lise sonda okuyordum ve öss ye hazırlanıyordum. annemden nefret ediyor görünce krizlere giriyordum.odama kapanmış okula gitmiyordum.intiharlara kalkışıyordumbir çocuğa aşık olmuş sadece onu düşünüyordum ama o benimle ilgilenmiyordu.odama kapandım görenler bende büyü olduğunu söyledi.geceleri uyuyamıyordum.boğazımın sol tarafı ağrıyordu sürekli.boğuluyordum yutkunamıyordum.hocaya gittim büyü olduğunu söledi.şuan düşünüyorum gerçekten büyü müydü diye.ve o çocuk bazen aklıma geliyor.rüyama giriyor.şu an hayatımda başkası var bazen soğuma geliyor.yanında boğuluyorum.seviyorum onu ama neden böle oluyor anlamıyorum.o eski çocuğu ise hiç sevmiyor ama bağımlılık vardı sanki....şimdi bu soğukluk var bende işte.bi de göğsümde ağrı.ve bazen gelen intihar düşünceleri boğulma hissi.yardım edinnn.... :oops

        Yorum


        • Aslında bu tür paylaşımlar birbirimizi rahatlatıyor. Kendimizce saçma geldiğini bilsek de insan ister istemez düşünüyor. Ama bundan sonra bir şey daha öğrenmiş oluyorum. Demek ki bu sorun sadece bende yokmuş. Demek ki her insanda olabiliyormuş. Bundan sonra aklıma ben istemediğim halde böyle kötü düşünceler gelse dahi akıp gitmesine izin vereceğim. Bunu yapacağım evet. Alt tarafı bir düşünce, gerçek de değil hem! Ben istemedikten sonra gerçekleşemez de, sadece düşünce olarak kalır ve kalacak ki benden başka da kimse bilemeyecek.

          Çevremdekiler beni garip buluyor diyenler olmuş. Onlara da şunu tavsiye edeceğim; bu tür durumları, bu tür konular hakkında bilgi sahibi olmayanlarla paylaşmayınız. Bilgi sahibi olmadıkları için sizi garip görürler. Bunları ancak yaşayan ve bu mesleğe kendini adamış kişilere danışırsanız onlar sizi anlayışla karşılayacaktır. Bu forumda olduğu gibi.

          Yorum


          • Orjinal yazı sahibi: serpil-atak
            merhabalar.ben iki yıl önce bir olay yaşadım.o zaman lise sonda okuyordum ve öss ye hazırlanıyordum. annemden nefret ediyor görünce krizlere giriyordum.odama kapanmış okula gitmiyordum.intiharlara kalkışıyordumbir çocuğa aşık olmuş sadece onu düşünüyordum ama o benimle ilgilenmiyordu.odama kapandım görenler bende büyü olduğunu söyledi.geceleri uyuyamıyordum.boğazımın sol tarafı ağrıyordu sürekli.boğuluyordum yutkunamıyordum.hocaya gittim büyü olduğunu söledi.şuan düşünüyorum gerçekten büyü müydü diye.ve o çocuk bazen aklıma geliyor.rüyama giriyor.şu an hayatımda başkası var bazen soğuma geliyor.yanında boğuluyorum.seviyorum onu ama neden böle oluyor anlamıyorum.o eski çocuğu ise hiç sevmiyor ama bağımlılık vardı sanki....şimdi bu soğukluk var bende işte.bi de göğsümde ağrı.ve bazen gelen intihar düşünceleri boğulma hissi.yardım edinnn.... :oops

            serpil doktora gttin mi ?
            gitmediysen bence en kısa sürede gitmeni tavsiye ederim hatta psikiyatr ve psikolog ile görüş annen le ilgili çocukluğunda yaşadığın bir olay var ise terapilerde bu ortaya çıkar sorunun sebebebini bulup çıkarırsa sorun kalkar ve kendini çok iyi hissedebilirsin seni anlayabilecek seninde anlaşabileceğin bir psikolog ile görüşürsen bu çok iyi olur
            ayrıca o sevdiğin çocuğu takıntı yapmış olabilirsin
            büyü dierek yine kendine takıntı yapıyorsun kendine telkinde bulun bu sadece bir takıntı die
            eminim doktorunun verdiği ilaçlar ile mutlaka bu sorunu yenersin
            dua oku bol bol ve seni mutlu eden şeyler ile meşgul olmaya çalış hareketli müzik dinle yanlız kalma inşallah en kısa zamanda bu sorunu atlatırsın

            Yorum


            • şuan annemle o durumda değilim zaten.pskiyatri lustarl vermişti bana ama düzenli kullanmadım.şuan bazen nefes derlığı dünyadan kopma gibi şeyler yaşıyorum.bazı gecelerde korkunç şeyler....

              Yorum


              • sildim

                Yorum


                • Orjinal yazı sahibi: serpil-atak
                  şuan annemle o durumda değilim zaten.pskiyatri lustarl vermişti bana ama düzenli kullanmadım.şuan bazen nefes derlığı dünyadan kopma gibi şeyler yaşıyorum.bazı gecelerde korkunç şeyler....
                  serpil bence ilaçlarını düzgün kullan aksatma onları bir anda bırakmak dahi bazı etkiler çıkarabiliyor
                  nefes darlığın panik olman yüzünden olabilir banada öyle olurdu daral gelirdi ilaçlarını hiç aksatma ilk haftalar yan etki bihayli fazla ama alacağın iyi neticeleri düşünerek kendine umutver
                  mtlaka iyileşeceksin hepimiz bir gün iyileşeceğiz inşallah
                  korkunç şeyler demişsin bu korkunç şeyler ne anlayamadım fakat korkarsan dediğim gibi dua oku içinden reddetmek gelse bile inatla oku o sıkıntılar sana yenik düşsün sen mutlu ol sıkıntıların seni yenik düşürmesin
                  salıcakla

                  Yorum


                  • merhaba arkdşlar bende uzun süredir kendimde olan ne olduğunu anlamaya çalışıyordum ki birden burayı buldum.uzun yıllardır korkularım var,aklımda sürekli düşünceler korkular almış başını gidiyor.bende herkesten koptum hayat anlamsız geliyor hiç arkadaşım kalmadı sürekli kendimi yiyip bitiriyorum.hep yalnızım düşünüyorum saçmalıyorum.off en kısa sürede doktora gitmem gerekiyor.bir de sanki bu düşüncelerim geçerse daha kötü şeyler olacakmış gibi geliyor.küçüklüğümden beri yalnız yatamıyorum şuan 22 yaşındayım. daha bir ton şey offfff. HEPİMİZE ALLAH ŞİFA VERSİN.

                    Yorum


                    • bende orta 1 den beri var okb üstüne gitmedim ama istenmeyn düşünceler yiyip bitirdi babanem böcekler görüyormuş kuzenim depresyonlu akrabalarda var ilet birşey uyuşturucu kullandım bıraktım 2-3 ay oluyor şimdi hastahaneye yatıcam din ölüm susmuyor kafam bu hastalıkta olanlara dikkatle davranılması lazım doktora söyledim ilaç verdi 2 kişi var benden önce onlardan sonra ben yatıcam saplantı herşey var ekt yaparlarmı bu hastalığa test yapçaklar iyileşmek istiyorum

                      Yorum


                      • Orjinal yazı sahibi: okb.takinti
                        ya benim duyduğum genelde bu hastalık hep ileri yaşlarda başlamış.ama benim 5 yaşındayken başladı.acaba bu yüzdenmi kurtulamıyorum bu hastalıktan.benim gibi erken yaşta başlayan varmı acaba?yanlız hastalık olduğunu öğrendiğimde 25 yaşında falandım.şimdi 34 yaşındayım.10 yılı geçkin bir zamandır ilaç kullanıyorum ama kurtulamıyorum...
                        merhaba,ben su an 27 yasındayım ,2002 nın 19 kasımında okb teshisi kondu bana,ilaçları kullanıp biraz duzelince anneme:'' allah tan bu hastalık şimdi ortaya cıktı,ya evliyken ortaya cıksaydı '' demiştim.
                        5 yasında basladı diyosunuz,nasıl anladınız? hangi takıntıdan dolayı? tahminim benim de sizin gibi temel saglamdı birikti ve artık hareket edemez ve sadece düşünür oldunuz da hasta oldugunuzu farkettirdiler size?ben orta-1 deyken saç kıvırma ,saç yolma,yaralarımın kabuklarını devamlı sökme ,tikler vb davranıslarım vardı,tabi lisede yenileri eklenmiş diyorum ,cunku ancak hastakıgımın tedavisi baslanınca insan bu sefer kendi hastalıgının seyrini dusunmeye baslıyor ,bunları anlat anlat bitmez tabi

                        ben de ara kendimce yuksek dozlarda ilaçlar kullandım,siz hangi ilaçları kullandınız? en cok hangisinde fayda gordunuz ve hangi takıntı -saplantılarınız agırlıkta;?cevaplarsanız sevinirim,zira böylece ilaç kullanlara ve yeni başlayanlara faydalı olabiliriz :idea:
                        BİR OKB BİR DÜNYA HASTALIĞA BEDELDİR...!

                        Yorum


                        • bende bir okb yim ve bu ara kendimi çok kötü hissediyorum.ama bu forumu buldum okuduklarım biraz olsun rahatlattı beni en azından umut var.genel sayfaya ya nasıl yazabilirim yoksa şuan orayamı yazıyorum anlayamadım

                          Yorum


                          • .

                            arkdşlar cipralex kullanıcam çok fazla iştah kaybı yapıyor mu? :roll:

                            Yorum


                            • noname ben yaklaşık 2 yıl cipralex kullandım iştah kaybı değil aksine iştah arttırdı.ve bende bi işe yaramadı umarım sana iyi gelir.bu hastalık nasıl bir illet böle bu kadar çok iyleşmeyi isterken kendine engel olamamak çok kötü hem ruhunu hem bedenini alt üst ediyor ben çok yoruldum.şimdi tekrar dr gitmeye karar verdim yarın sabah randevum var bakalım ne olucak.bendeki temizlik takıntısı her neye dokunduysam ellerimi yıkamak istiyorum kirlenmekden korktuğum için dışarı çıkmak istemiyorum yada çıktıysam mutlaka banyo yapmam gerekiyor ve birde 7 yaşında kızım var böle devam edersem onun da hayatını mahvedicem asosyal bi insan oldum kimseyle görüşmek istemiyorum eski hayatımı çok özlüyorum.hepimize acil şifalar diliyorum

                              Yorum


                              • arkadaşlar merhaba,bugün dr'a gittim tüm takıntılarımı anlattım bana daha önce kullandığım ilaçları sordu cipralex ve faverin kullanmıştım ama hiç bir fayda alamadım dr da şaşırdı şimdi bana anafranil verdi fakat bu ilacın yan etki olarak kilo yapttığını söledi.kullanan arkadaşlardan çok acil cvp bekliyorum ciddi anlamda iştah açıyormu?şimdiden tşk ederim.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X