ya 2-3 gündür bu korku var
birde sitede ne kadar olumsuz şey var hemen aklıma takılıyor
bu hastalığın belirtilerini zorla kendime dayatmaya çalışıyorum
neymiş mantıksız bi düşünce üretip kendileri inanırlarmış filan
takip edilme olayı filan
allahım sen aklıma mukayyet ol
bi yo gösterin arkadaşlar
ne yapayım
birde sitede ne kadar olumsuz şey var hemen aklıma takılıyor
bu hastalığın belirtilerini zorla kendime dayatmaya çalışıyorum
neymiş mantıksız bi düşünce üretip kendileri inanırlarmış filan
takip edilme olayı filan
allahım sen aklıma mukayyet ol
bi yo gösterin arkadaşlar
ne yapayım

ve hoş nazik bir bayana benziyorsun
Yorum