Duyuru

Collapse
No announcement yet.

şizofren olma korkusu

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • şizofren olma korkusu

    ya 2-3 gündür bu korku var
    birde sitede ne kadar olumsuz şey var hemen aklıma takılıyor
    bu hastalığın belirtilerini zorla kendime dayatmaya çalışıyorum
    neymiş mantıksız bi düşünce üretip kendileri inanırlarmış filan
    takip edilme olayı filan
    allahım sen aklıma mukayyet ol
    bi yo gösterin arkadaşlar
    ne yapayım

  • #2
    merak etme şizofren olan biri şizofren olduğuna inanmaz bile çoğu zaman. böyle bir korku yaşıyorsan demek ki şizofren değilsin..

    desem senin için ne kadar inandırı olur bilmiyorum.. takmışsın işte. buraya yazdığın için ve yazdıklarından anladım kadarıyla sen de bir okb hastasısın.

    düzenli olarak psikiyatriste gidiyor musun ve ilaçlarını düzenli kullanıyor musun?

    siteye gelince evet olumsuz şeyler de var olumlu gelişmeler de.. önemli olan senin hangilerini içselleştirdiğin..
    GüzelBakanGüzlGörürGüzlGörenGüzl Düşünür

    Yorum


    • #3
      doktora 2-3 aydır gidiyorum kime gittiysem okb dedi
      şimdi bir tanesine devam ediyorum.
      psikoterapide görüyorum anafranil kullanıyorum
      birçok takıntım oldu
      en son oluşon bu şizofren olma korkusu diğerlerini sildi süpürdü
      2-3 gündür aklımda
      korkuyorum
      gece yatamıyorum
      belirtilerini yapacam diye korkuyorum
      bu internet beni mahvetti ne okusam olumsuz bi şekilde etkilendim
      bu sabah bi arkadaşın şizofrenlikle ilgili yazısını okudum
      bu düşünce üretmeyle ilgili şimdi o takıldı kafama moralim çok bozuk
      lütfen birileri yardımcı olsun anafranili 5-6 gündür kullanıyorum
      etkisini ancak 1 hafta sonra gösterir
      7 aylık çocuğum var hergün ağlıyorum
      ruh gibi etti bu takıntılar

      Yorum


      • #4
        dertli76 76lısın sanırım ve hoş nazik bir bayana benziyorsun

        2 yıl önce hastalığım alevli dönemlerdeyken ben de çok etkilenmiştim internetteki okb ile ilgili yazılardan. okudukça daha kötü oluyordum inadına da okuyordum senden ricam alevli dönemlerde takıntıyla ilgili konuşmalardan sohbetlerden uzak durmaya çalış. senin için daha iyi olur


        Sanırım teşhis yeni konmuş ama takıntılar senin hayatında uzun bir zamandır var ve sen bu teşhisi kabullenemeyip doktor doktor gezmişsin.

        önce hastalığı kabullenelim. 50 kişiden 1ine çıkıyor piyango.. sen de bu 50de 1den birisin olağan üstü bir durum yok..

        sadece anafranil mi verdi doktorun? Anafranilin yanına destekleyici ilaçlar kullansa daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Tabi ben ne anlarım.. sadece kendi tedavimde böyle bir yol izlemiştik ve 1 ay içinde iyi cevap aldık. 3 ay içinde takıntılarım büyük oranda azaldı 6 ay içinde neredeyse takıntıdan eser kalmadı

        sanırım sen ilaçlara yeni başlamışsın.. sabırlı ol.. çocuğunu düşün önce ve dik durmaya çalış

        zaman her şeyin ilacıdır zamanla takıntılarının hafifleyeceğini düşün tedavinle birlikte.. en önemlisi sabırlı ol
        GüzelBakanGüzlGörürGüzlGörenGüzl Düşünür

        Yorum


        • #5
          bendede şizofreni olma korkusu var hemde çok bende bipolarım
          ÖLMEK TEK ÇARE

          Yorum


          • #6
            okb nin yanında bir de bipolar Allah sabır versin
            GüzelBakanGüzlGörürGüzlGörenGüzl Düşünür

            Yorum


            • #7
              yanlış anladın arkadaş bipolar olan benim arkadaş okb sadece
              ÖLMEK TEK ÇARE

              Yorum


              • #8
                hımm anladım kusura bakma..

                şimdi senin intihar topic'ini okuyordum.. gerildim biraz okurken.. şu an nasıl durumun? bipolar bir arkadaşım vardı bilirim çok zordur
                GüzelBakanGüzlGörürGüzlGörenGüzl Düşünür

                Yorum


                • #9
                  kötüyüm hala beynimde bomba var sanki salı terapim var sanırım tekrar hastaneye yatıcam bende istiyorum açıkçası belki ekt yaparlar biraz kendime gelirim
                  ÖLMEK TEK ÇARE

                  Yorum


                  • #10
                    hımm ekt yapıldı mı daha önce? Nasıl sonuç aldın?

                    şizofren olmaktan neden korkuyorsun senin hastalığınla bir ilgisi var mı şizofreninin? hastalık takıntısı filan yok gördüğüm kadarıyla?
                    GüzelBakanGüzlGörürGüzlGörenGüzl Düşünür

                    Yorum


                    • #11
                      yapılmadı ekt daha önce ama sürekli intahar etmeyi düşünüyorum beynimde balon gibi
                      ÖLMEK TEK ÇARE

                      Yorum


                      • #12
                        birazcık inancın varsa intihar edemessin zaten seni kurtarır o inanç
                        GüzelBakanGüzlGörürGüzlGörenGüzl Düşünür

                        Yorum


                        • #13
                          İNANÇTA KALMADI ARTIK ONDANDA NEFRET EDİYORUM BEYİN AZABI YİYCEK BENİ
                          ÖLMEK TEK ÇARE

                          Yorum


                          • #14
                            kardeş bugün kötü günündesin sanırım. şizofren hakkında kötü bir şey yazmadım ki arkadaşın hastalık takıntısı var ve onu biraz olsun rahatlatmak için şizofrenler şizofren olduğuna inanmazlar bile dedim bu kötü bir şey mi

                            neyse Allah sabır versin
                            GüzelBakanGüzlGörürGüzlGörenGüzl Düşünür

                            Yorum


                            • #15
                              şizofreni 20li yaşlarda ortaya çıkar. belli bir yaştan sonra şizofren olunmaz diye biliyorum ama...
                              içini rahatlatır mı bilemem.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X